יום שלישי, 25 בספטמבר 2012

פרסום: 11 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה The Vampire Diaries, הפרק השביעי של העונה יחזיר אותנו אל תחרות מיס מיסטיק פולס. כמנצחת השנה הקודמת, לקרוליין יש התחייבויות, אך דעתה מוסחת – לא רק על ידי קלאוס, אשר עדיין לא ויתר עליה, אלא גם בהתנגשות עם אלנה.

2. בסדרה Glee, שחקן אורח מתמשך נוסף יוצג בפרק 7. מדובר בדמות של פיטר ליוינגסטון, תלמיד שזה עתה יצא מפנימיה צבאית. בהפקה מלהקים את הדמות בימים אלו. השחקן אמור להיות גבוה ומרשים, נאה לעין, אך גם רשע.

3. בסדרה Bones, העובדה שיש להם ילדה לא תהרוג את הניצוצות שעפים בין ברנן לבות'. בפרק השישי של העונה, נחזה כיצד השרת תופס אותם כשהם מתמזמזים בארון.

4. בסדרה Fringe, בעתיד הנשלט על ידי ה"צופים", אנשים חסרי כבוד, בעיקר בכל הקשור לקבוצה בשם "צועני הענבר", אשר חותכים מהענבר, כאשר האנשים בתוכם, ומוכרים אותם. אנשים משתמשים באנשים שכלואים בתוך הענבר כרהיטים.

5. בסדרה Hart Of Dixie, כאשר וייד וג'ורג' לוקחים חבורה של ריינג'רים קטנים למחנאות, נזכה לראות כיצד וייד קושר קשר עם אחד הילדים. במהלך המחנאות, וייד רוצה להימנע מקשר עם ג'ורג' והאחרון מקשה עליו בכך.

6. בסדרה Revenge, כפי שקוראי הבלוג יודעים, פרק הפתיחה יחזור על פורמאט פרק הפתיחה של העונה הראשונה ויציג אירועים שיתרחשו בעתיד ואז יחזרו לאחור ויתחילו לספר את הסיפור כיצד הגיעו לאותה נקודה. מה שאולי לא יודעים שהעונה תפתח עם צילום של הריסות, תמונה חושפנית וגופה.

7. בסדרה Suits, בהפקה מלהקים דמות של גבר בגיל העמידה עם מבטא בריטי, אירופאי או אוסטרלי, בכדי לגלם את דמותו של סטפן, ראש הסניף בלונדון. הוא מתואר כחביב.

8. בסדרה New Girl, לאחר שג'ס מפוטרת מעבודתה מצבה לא כל כך טוב. בפרק השני היא יוצאת עם עם גבר שהלך 43 פעמים למופע של "קריד", הוא חושב ששמה הוא קת'י, ושהיא רקדנית או שהיא עובדת עם בובות.

9. בסדרה Happy Endings, באחד מהפרקים נחזה בפלשבק בו ג'יין הילדה מחליטה לשנות את יום ההולדת שלה.

10. בפיילוט The Fosters, הפיילוט של רשת ABC יציג שתי שחקניות: טרי פולו ושרי סאום. הפרויקט יספר את סיפורה של סטף (פולו) ולנה (סאום) פוסטר, זוג שמגדל בן שלהם עם עוד חבורה של ילדים מאומצים. כאשר לנה מחליטה לקחת את קאלי, נערה בעייתית, שבעברה התעללו בה, התנהגותה עומדת לערער את יציבות המשפחה.



11. בסדרה Grimm, השחקן ג'ייסון גדריק מגיע לסדרה כשחקן אורח בתור קרייג וונדל, רוצח שהאנק עזר להביאו להוצאה להורג, אך כאשר נותרו ימים בודדים עד לביצוע גזר הדין, הטענה של פרן שהוא ביצע את המעשה בהגנה עצמית כנגד מפלצות מתחילה להישמע כמתקבלת על הדעת.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

בקשר לנקמה, זה נכון שהעונה תיפתח בחתונה של ג׳ק ואמילי? ועוד משו כל ההריסות זה מהמטוס? והגופה תהיה של לידיה?