יום שבת, 15 בספטמבר 2012

פרסום: 14 עדכוני סדרות.



1. בסדרה Bates Motel, השחקן פרדי היימור יגלם את דמותו של נורמן בייטס לסדרה אשר תהווה הקדמה לסרט "פסיכו".



2. בסדרה Smash, השחקן ג'סי ל מרטין מגיע לסדרה בכדי לגלם את דמותו של סקוט ווקר, במאי אומנותי של חברת תיאטרון, שיש לו עבר עם מספר דמויות וקיים סיכוי שהוא יתקרב לדמותה של ג'וליה (דברה מסינג). נכון לעכשיו, מדובר בתפקיד אורח מתמשך.



3. בסדרה New Girl, השחקנים ג'יימי לי קרטיס ורוב ריינר יגלמו את ג'ואן ובוב, הוריה של ג'ס, בפרק חג ההודיה, כאשר ג'ס מנסה לאחד את הוריה הגרושים.



4. בסדרה Vegas, ג'ונתן בנקס מצטרף לסדרה למספר רב של פרקים בתור אנג'לו, ג'נגסטר גדול בשיקאגו, אשר מגיע לווגאס בכדי להמשיך ולשמור את המשך זרימת הכסף שלו. למרות שאסינו (מייקל צ'יקליס) מעוניין שיגדיל את העסק שלו באזור, אנג'לו מסרב.



5. בסדרה CSI:NY, השחקנית טרה סאמרס מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בפרק שישודר בחודש נובמבר כד"ר קרלי אמרסון, פסיכיאטרית בריטית שמטופליה מתחילים להתפגר אחד אחרי השני. באותו פרק גם יופיע השחקן ג'ייק תומאס כסטיב, תלמיד קולג', שמגיע ממשפחה עשירה אך לא מתפקת.



6. בסדרה New Girl, קרלה גאוג'ינו מגיעה לסדרה לשלשה פרקים כאמה, הבוסית של שמידט, שהיא ליידי במהלך היום ומוזרה במיטה. שמידט עומד לנהל איתה רומן בין הסדינים. היא תופיע לראשונה בפרק השביעי, שישודר בחודש בנובמבר.



7. בסדרה NCIS: LA, השחקנית רייצ'ל טיקוטין מגיעה כשחקנית אורחת לפרק הרביעי של העונה ובו תגלם את דמותה של מוניקה טנז, מועמדת לבחירה למשרה פוליטית.



8. בסדרה Animal Practice, השחקנית אנני פוטס לוהקה לתפקיד אמו של ג'ורג' ושמה יהיה וירג'יניה, אשר מתוארת כסנובית וגזענית. אך עמוק בלב היא רכה.



9. בסדרה Scandal, השחקן טום אמנדס מצטרף לסדרה כמושל רסטון לצד ברנדה סטרונג, אשר תגלם את אשתו. הוא אמור להופיע בלפחות פרק אחד.



10. בסדרה CSI:NY, השחקנית מרדית' מונרו תופיע בפרק החמישי של העונה התשיעית כאפריל, אם לילד בן 8 שנעדר מזה 20 שנה, והיא לא יכלה להתגבר על ההיעלמות שלו. כאשר החשוד בחטיפת טומי נמצא מת, מאק מוצא את עצמו פותח את החקירה הישנה.



11. בסדרה Zero Hour, השחקנית גרייס גאמר, בתה של השחקנית מריל סטריפ, מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כסוכנת ה F.B.I פייג' וויליס.



12. בסדרה The Goodwin Games, השחקן אדם רודריגז מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור פרופסור למתמטיקה בקולג' בשם איבן, חבר של קלואי (בקי ניוטון), שהופך למורה שלה עם אפשרות להיות גם מושא אהבה עבורה.



13. בסדרה Grey's Anatomy, דומיניק הופמן יככב כשחקן אורח בעונה התשיעית של הסדרה כדוקטור בסיאטל גרייס. נכון לעכשיו מדובר בהופעה בפרק אחד לפחות.



14. בסדרה NCIS, השחקן בראד בייר יגיע לסדרה כשחקן אורח לשני פרקים במהלך חודש נובמבר. בראד יגלם את דמותו של קפטן ג'ו ווסקוט, מנהיג יחידה במארינס, אשר חוזר ממשימה באפגניסטן, לאחר שהחבר הכי טוב שלו ושאר אנשים נהרגו. בשעה שגיבס ושאר אנשים פדראליים חוקרים אותו, הא מתחיל להראות סימנים של PTSD.

2 תגובות:

דוד311 אמר/ה...

ברנדה סטרונג לא עסוקה בדאלאס?

ומדהים כמה שגרייס גאמר דומה לאחותה מיימי גאמר שעומדת לככב ב"אמילי אוונס, MD".

אנונימי אמר/ה...

תודה.