יום שבת, 30 ביוני 2012

בוודאי שמתם לב ש...



הסדרה Dallas. לאחר פתיחה מעולה של 1.5 נק' מדד, עושה רושם שהסדרה מאבדת גובה. בשבוע השני הסדרה קיבלה רק 1.3 נק' מדד ואילו השבוע הנתונים ירדו כבר ל 1.1 נק' מדד. גם במספר הצופים הכללי הסדרה פתחה עם 6,863 מיליון צופים ובשבוע השלישי שלה הסתפקה ב 4,089 מיליון צופים בלבד. עדיין מדובר בנתונים טובים עבור הרשת, אך מענין לראות האם ההידרדרות תיעצר לפני תום העונה, למרות שהסדרה כבר קיבלה הזמנה לעונה שנייה.

הסדרה Continuum, אשר יוצאת השבוע לחופשה של שבוע, רשמה בפרק החמישי שלה עלייה מ 389 ל 473 אלף צופים. זו הפעם הראשונה שהסדרה רושמת עלייה בנתוני הרייטינג שלה. הסדרה, אשר פתחה את העונה עם למעלה מ 900 אלף צופים, איבדה מאז גובה מדי שבוע. העלייה בשבוע שעבר ייצבה מעט את מגמת הירידה. גם בנתונים של לפני שבועיים עדיין היה מדובר בנתונים טובים ואילו נתוני השבוע שעבר הינם מצויינים. כך, שהסיכוי לעונה נוספת עבור המעריצים מעולה.

הסדרה Jane By Design, אשר לאחר 10 פרקים עם נתונים בינוניים במקרה הטוב, קיבלה חבל הצלה בדמות 8 פרקים נוספים לעונה הראשונה שלה עומדת, ככל הנראה, לשיר את שירת הברבור שלה. הנתונים של השבוע שעבר היו מחרידים עבור הרשת: 0.4 נק' מדד ורק 1.083 מיליון צופים. אין כמעט ספק שהסדרה לא אמורה לקבל עונה נוספת ורק נס יציל אותה. גם הופעתה של טרי האטצ'ר כשחקנית אורחת לא עזר לה להתרומם. להיפך, מאז שהאטצ'ר הגיעה הנתונים רק צונחים. אולי היא איבדה את מגע הקסם שלה, כאשר עזבה את "עקרות בית נואשות" ?

הסדרה Secret Life of the American Teenager עם נתונים גרועים מאד בהשוואה לעונות קודמות. בשבוע שעבר הסדרה הניבה רק 0.8 נק' מדד ו 1.564 מיליון צופים. עבור סדרה, שמדי עונה נתוני הרייטינג שלה נשקו ל 3 מיליון צופים לפרק ואפילו מעבר לכך, הנתונים שהיא מניבה בשבועות האחרונים הינם מחרידים. עדיין מדובר בנתונים טובים עבור הרשת, אך עושה רושם שהסדרה נמצאת מעבר לשיא ולא נותר לה זמן רב לשהות על מסכינו. יכול להיות שיש לה עוד עונה או מקסימום שתיים בקנה, אך לא מעבר לכך. מדי שנה, לקראת חודשי הקיץ, הסדרה הייתה מאבדת גובה, אך כאשר עונת הקיץ הייתה מתחילה היא הייתה חוזרת ובגדול. השנה המצב שונה והיא לא מצליחה להתרומם מחדש. מעניין יהיה לראות אם המגמה תמשך. אולי הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהדמויות נמצאות בתיכון כבר חמש שנים ?

הסדרה Baby Daddy הצליחה לשמר את נתוני הפרק הראשון עם 0.7 נק' מדד. יתרה מכך, במספר הצופים הכללי הסדרה רשמה עלייה קטנה מ 1.654 ל 1.719 מיליון צופים. עושה רושם שרשת ABC Family מצליחה לפחות עם סדרה אחת בעונת הקיץ שלה. יתרה מכך, עושה רושם שמאז ש Baby Daddy עלתה לאוויר היא מצליחה להעלות גם את נתוניה של Melissa and Joey, אשר התבססה לפני כן על 0.5 נק' מדד, ועתה היא שומרת על 0.7 נק' מדד בשבועיים האחרונים. השאלה היא: האם כל סדרה שמעורבים בה תינוקות היא מתכון להצלחה ?

הסדרה Saving Hope מניבה נתונים מחרידים. לאחר שעלה פרק הפיילוט קראתי תגובות של מספר צופים ישראלים בפורומים שונים, אשר מהללים את הסדרה. מי שקרא את הבלוג שלי הבחין כי טענתי שהמצב שונה לחלוטין ושמדובר בסדרה כבדה ומעייפת, שלא ברור אם תשרוד. עושה רושם שצדקתי היות ובשבועיים האחרונים הנתונים היו גרועים במיוחד. כפי שאני רואה את הדברים כרגע, השאלה היחידה לגבי הסדרה היא: האם רשת NBC תחליט להוריד את הסדרה מלוח המשדרים לפני תומה ? מדובר בהפקה זולה מאד, אבל עם כמות צופים כה מעטה, ולכן, עושה רושם, שזה כבר לא ישתלם לה. צריך לזכור שנותרו לסדרה 9 פרקים נוספים !!! לפי דעתי, אם לא היה מדובר בסדרה של אריקה דוראנס היא כבר הייתה מחוץ ללוח המשדרים. מיותר לציין, שעונה שנייה היא לא צפויה לקבל.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ואולי Secret Life of the American Teenager יורדת ברייטינג, כי כבר אין את מי להכניס יותר להריון?![ואף מיצו את להביא נערה בהריון בתפקיד אורח...] ;)
Saving Hope שהפיילוט שלה היה איטי ומשמים והפרק השני היה גם די רע, דווקא משתפרת מפרק לפרק ומתחילה להיות טיפה מעניינת יותר, אך עדיין לא מספיק טובה...