יום שבת, 9 ביוני 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: הסדרות החדשות של רשת ABC, סדרה בפיתוח של רשת המדע בידיוני, סדרה חדשה של רשת ה CW, תיאוריית המפץ הגדול, Grimm ו Missing.

נתחיל עם 2 שאלות, אחת לגבי כותב הבלוג:

הי! תגיד אתה ישראלי או אמריקאי?
ועוד שאלה- ל-revolution ול- last resort יהיו רק 13 פרקים בעונה הראשונה, או שבמידה והרייטינג יהיה טוב הם יאריכו את העונה ל-22 פרקים? תודה מראש על התשובות!



תגובה:

ראשית, כן, אני ישראלי.
לגבי Revolution ול- Last Resort, כן, נכון לעכשיו מדובר בהזמנה ל 13 פרקים בלבד עם אופציה ל 9 פרקים נוספים. בתכנון המקורי, ל Last Resort רצו להזמין 8 פרקים בלבד ולהעלות אותה רק בחצי השני של העונה, אולם ברשת שינו מעט את התוכניות שלהם.

נמשיך עם שאלה לגבי "תיאוריית המפץ הגדול":

לפני כמה פוסטים כתבת שבפרק האחרון שלה הניבה "המפץ הגדול" את נתוני הרייטינג הטובים ביותר עבור סדרה בעלת תסריט. זה אומר שהיא עקבה את "משפחה מודרנית"? כי הבנתי שדווקא "משפחה מודרנית" הייתה בראש רשימת הרייטינג.



תגובה:

כן, בשבועות האחרונים שלה "תיאוריית המפץ הגדול" הניבה את נתוני הרייטינג הגבוהים ביותר עבור סדרה בעלת תסריט מבחינת נק' המדד. "משפחה מודרנית" ניצבה אחריה, אולם בהשוואה לכל העונה, "משפחה מודרנית" עומדת בראש.

ועכשיו, שאלה לגבי סדרה של רשת Syfy מ asai5:

אני שמח מאד ש-Defiance ו-Rewind הוזמנו,אבל מה קורה עם Booster Gold?



תגובה:

Booster Gold עדיין נמצאת בפיתוח ואפילו לא הופק לה פיילוט בכדי לאשר אותה לסדרה או לבטלה. ייקח לה קצת זמן עד שהיא תגיע למסכים, אם בכלל.

אלעד תוהה לגבי אחת מהסדרות החדשות:

Cult תתחיל רק בינואר?!?!



תגובה:

אין עדיין תאריך לעליית הסדרה, אבל, ככל הנראה, היא לא תעלה לאוויר לפני חודש ינואר 2013.

ושאלה גם מ MichaelXD123 :

מה דעתך על Grimm ו Missing ?
תוכל לערוך להן סיכום עונה?



תגובה:

עוד לא צפיתי בהן, אראה אותן במהלך הקיץ ואחווה את דעתי. במידה והבלוג יישאר בחיים, סביר להניח שחות הדעת תיעשה באמצעות "שלב סיכום עונה".

אין תגובות: