יום שבת, 23 ביוני 2012

11 ספויילרים.



1. בסדרה Smash, ג'ניפר האדסון לוהקה לתפקיד אורחת למספר רב של פרקים בעונה השנייה. היא תגלם את דמותה של ויקטוריה, זוכת פרס הטוני בברודוויי, אשר משפיעה על חייהן של קארן ואייבי.

2. בסדרה 90210, השחקן ריילי סמית (בתמונה) לוהק לתפקיד אורח של מקדם מועדונים, אשר לא נוהג לצאת עם אותה בחורה פעמיים. הוא סומך על מראהו והכריזמה שלו, אך קשה להוציא ממנו רגע אמיתי. ריילי אמור להיות מושא אהבה לאנני.

3. בסדרה Retired at 35, דניאל אקלס (לשעבר בסדרה One Tree Hill) תופיע כשחקנית אורחת כאם, אשר תהיה לה השפעה על כוכב הסדרה, דיוויד.

4. בסדרה How I Met Your Mother, יפתחו את העונה בדיוק היכן שסיימו אותה, כאשר טד וויקטוריה בורחים ביחד ביום חתונתה של ויקטוריה וטד מתחיל לקבל מחשבות שניות בנושא לאחר שהוא נזכר שגם הוא נזנח לפני החופה.

5. בסדרה Suits, לג'ני יהיה תפקיד מפתיע בפרק הבא. במקביל, רייצ'ל ודונה יוצאות לערב בנות, כאשר דונה מעודדת את רייצ'ל לחזור ולצאת עם גברים.

6. בסדרה Covert Affairs, צפו למוות משמעותי ומפתיע בקרוב.

7. בסדרה Bunheads, סאשה תנסה להתקבל בתור מעודדת.

8. בסדרה Damages, אירועי העונה החמישית יתרחשו כשלשה חודשים לאחר תום העונה הרביעית.

9. בסדרה American Horror Story, האירועים יתרחשו בשנות השישים בבית חולים פסיכיאטרי לפושעים מסוכנים אותו תנהל ג'סיקה לאנג. הדמות של לאנג היא של נזירה.

10. בסדרה Leverage, בעונה החמישית עומד להישמר סוד בין שתי דמויות מרכזיות. קיים סיכוי שהסוד יישמר לאורך העונה כולה, או לפחות על פני מספר רב של פרקים.

11. בסדרה Dallas, בהפקה נעולים על הבאת ויקטוריה פרינסיפל, אשר גילמה את דמותה של פאם יאוניג בסדרה המקורית, לפחות לתפקיד אורחת. השחקנית בת ה 62 לא הופיעה בטלוויזיה במשך שנים, אך היא לא שוללת הגעה לסדרה.

אין תגובות: