יום שני, 25 ביוני 2012

11 ספויילרים.



1. בסדרה Grimm, מארק פלגרינו (אותו ראינו כלוציפר בסדרה "על טבעי") מגיע לסדרה כשחקן אורח. הדמות שלו נקראת קויוטי והוא חבר ותיק של האנק. בפרק זה ליסה, אשתו של פלגרינו, תבוא אליו בבקשת עזרה. הדמות של פלגרינו שותה בצורה ניכרת לאחר שהוא חוזה באירוע קשה. וגם לאחר שבתם נעדרת הוא לא מצליח לסדר את הראש שלו.

2. בסדרה Shameless, בשעה שג'ימי מנסה לתמרן את אביה של אסטפניה ופרנק נתפס עם מבריחי סמים, ליפ נכנס למלחמה אישית נגד סטודנט חנון מהקולג'.

3. בסדרה Baby Daddy, למרות שאמה היא האישה מספר אחת בחיי בן , הוא לא מפסיק לצאת לדייטים. אחת מהדייטים שלו הוא מוצא במשרד הרופא. בן מתחיל לצאת עם האחות של אמה.

4. בסדרה Once Upon a Time, אנחנו לא יכולים להמתין בכדי לפגוש את אנסטסיה, נסיכה מפונקת, אשר נולדה אל תוך חיי שפע, שלמרות שהיא נראית קרירה, היא מוכנה לסכן הכל בשביל אהבה.

5. בסדרה Being Human, איידן מקבל מושא אהבה חדש כאשר קאט, חברה קרובה של נורה, מופיעה בשעה קשה מאד עבור נורה. קאט היא תלמידה של מגמת היסטוריה באוניברסיטה , אשר מתרשמת מהידע הרב של איידן אודות מלחמת 1812 וועידת הארטפורד, וכן מהכישורים הרבים שלו. הם חוברים שוב בבית החולים וכאשר היא מגלה שהוא לא חנון ללימודי היסטוריה היא מנסה לברר מה הוא מסתיר.

6. בסדרה Gossip Girl, למרות שהנסיך לואי כבר לא בתמונה זה לא אומר שבלייר יכולה להתעלם מהצרפתים לנצח. בהפקה מחפשים שחקן שדובר צרפתית בצורה שוטפת עם מבטא. דמותו תקרא ג'ין פירס והוא מתואר כאיש עסקים בינלאומי נאה עם קשרים ללואי.

7. בסדרה Glee, קווין, הדמות דיאנה אגרון, סיימה את לימודיה במקינלי היי ועברה ללמוד בייל, אבל בית הספר לא יהיה שלם בלי דמות של מעודדת בלונדינית יפה. ראיין מרפי מלהק בימים אלו שחקנית בת 16 בכדי לגלם את דמות המעודדת הבלונדינית, שהיא קצת "כלבה" ומרושעת ושיש לה "מהלכים רציניים" בבית הספר. השחקניות שמתמודדות עבור הדמות חייבות לדעת לרקוד. בתחילה מדובר בתפקיד אורחת מתמשך, אך קיים סיכוי שהתפקיד יהפוך לקבוע.

8. בסדרה Sons of Anarchy, באחד מהפרקים הקרובים נחזה באלן, איש עסקים שמרני מאד, אשר תומך בקבוצות נוצריות. אך כאשר הוא מתערה עם קבוצה של אנשים מפוקפקים הוא עובר השפלות מיניות גדולות במשרדו בדיוק בעת שהבן החורג המרדני שלו מגיע עם מצלמת טלפון.

9. בסדרה Jane By Design, בשעה שטרי האטצ'ר גורמת לג'יין ובן בעיות כאמא שלהם, שחקנים אורחים נוספים אמורים להופיע. מדובר בשמות המוכרים בעולם האופנה.

10. בסדרה True Blood, סוקי לא כל כך פופולארית בבון טמפ לאחר שהפכה את טרה לערפדית, הרגה אשה-זאבה ושברה את ליבם של אריק וביל, אבל דמות אחת לא מפנה לה עורף. האם נוצר זוג חדש בעיר ? נצטרך להמתין ולראות.

11. בסדרה Glee, כאשר הסדרה תחזור לעונתה הרביעית, קייט האדסון תככב בה כמורה ללימודי ריקודים אומנותיים ודרמתיים באקדמיה בניו יורק והיא יוצאת נגד רייצ'ל מאחר וריקודים זה לא הצד החזק של רייצ'ל והקורס הוא חובה עבור תלמידי השנה הראשונה. מנגד דמותו של פין עוברת לאימונים במחנה צבאי. קורט ימצא את הדרך להגיע לניו יורק והוא מוצא את עצמו במקום שבו שרה ג'סיקה פארקר מנהלת, אך המוסד לא קשור לעסקי ההופעות.

אין תגובות: