יום שלישי, 12 ביוני 2012

10 ספויילרים.



1. בסדרה Up All Night, בסדרה מלהקים בימים אלו את אחיה הצעיר של רייגן, אשר אוהב להציק לאחותו ולסוג ההורות שלה. השחקן אמור להשתתף בכל העונה.

2. בסדרה Rizzoli & Isles, באחד מהמקרים יהיו מעורבים ארבע אחים בלהקה בשם The Channel Street Boys, אחד מהם ימות מירייה וסמים יהיו מעורבים במקרה זה. כמו כן, גבריאל טיגרמן ("על טבעי") אמור להופיע.

3. בסדרה Suits, אהובה לשעבר נוספת של הארווי תופיע באחד מהפרקים, מדובר בזואי קרופורד, יועצת לענייני מושבעים שהארווי מזעיק למקרה של פרסון הארדמן.

4. בסדרה Drop Dead Diva, סטייסי עומדת לפגוש את ג'וש בדיוק בנקודה שבה הוא יעמוד לחסל את העסק שלה, מפני שהוא טוען שהוא המציא את הפטנט של "pakes". יהיה עליה להיאבק בו בבית המשפט וגם במטבח, כאשר השופט יפנה אותם לשם.

5. בסדרה Royal Pains, האנק מטפל בלוחם UFC, ג' ג' סמאלס, אשר לא מפסיק לבכות לאחר הולדת בנו. אשתו, התר, חוששת שיריביו בזירה יגלו זאת כחולשה וינסו לנצל זאת.

6. בסדרה The Good Wife, קלארק, נאמן אחרי פשיטת רגל, אשר נשלח לחברת לוקהארט וגארדנר בכדי לקצץ בהוצאות ולהצילה מחיסול מוחלט, לא יסתדר עם אף אחד בחברה.

7. בסדרה Awkward, לייסי וקווין עומדים לחוות קשיים, במיוחד לאחר שהוא למד שהיא כתבה מכתב שפגע בג'מה. העניינים יסתבכו עוד יותר לאחר כניסתו לסדרה של כריסטופר פולה. פולה יגלם גבר מעברה של לייסי, אשר יכול היה להיות ביניהם משהו רציני לולא לייסי נכנסה להריון מקווין.

8. בסדרה American Horror Story, העונה השנייה תתרחש בבית משוגעים של פושעים.

9. בסדרה Jane By Design, בילי עומד לעבור זמנים קשים כאשר הוא יצטרך לאכול לבדו עם קארל השרת, הוא משתגע בכיתה ונשלח לריתוק, שם הוא פוגש בזואי, אשר מתנהגת כאילו במרדנות. העניינים בין השניים מתחממים מהר מאד.

10. בסדרה Haven, בהפקה מלהקים דמות של רולנד הולוויי, אדם מפחיד מאד, אשר בעברו היה עשיר ומקסים, אך עם השנים הפך למריר. ככל הנראה , שלהיות נידון לשהות 27 שנים בביתך גורם לכך. יש לו כמה שלדים בארון ורצון לפתוח במריבה חזקה עם אודרי.

2 תגובות:

אלעד אמר/ה...

באיזה רשת משודרת הסדרה Femme Fatales ואם הסדרה הזאת שווה צפייה?

אנונימי אמר/ה...

האם כבר החלו לצלם את עונתה הרביעית של יומני הערפד והאם יש תעריך עלייה סופי?