יום שבת, 21 במאי 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

No Strings Attached – אשטון קוצ'ר ונטלי פורטמן מככבים בדרמה רומנטית. הדרמה מספרת את סיפורו של אדם, בן לשחקן מוצלח, אשר נפגש לאורך השנים עם אמה וכאשר הוא כבר בוגר השניים מקיימים יחסי מין בפעם הראשונה. אמה, אשר יש לה פחד ממחויבויות מחליטה שהיא מוכנה להמשיך במערכת היחסים אבל רק בתנאי שהיא תכיל סקס בלבד. אדם מסכים, אבל ככל שהזמן עובר הוא מתאהב בה וגם היא בו, אבל היא לא מוכנה להודות בכך. רק אחרי שהשניים נפרדים היא מגלה עד כמה היא מאוהבת בו. השאלה היא, האם לא מאוחר מדי. במקביל, לאדם מתברר כי אביו יוצא עם החברה שלו לשעבר, עובדה שמטריפה אותו.
ראשית, הדבר הבולט ביותר בסרט הזה הוא חוסר הכימיה בין פורטמן לקוצ'ר. יכול להיות שזה מה שהבמאי רצה, להראות שהשניים לא יכולים להיות ביחד, אבל עבור דרמה רומנטית יש בעיה גדולה אם אין כימיה על המסך בין 2 הכוכבים הראשיים. נקודה בעייתית נוספת היא אורכו של הסרט, כ 107 דקות. עבור דרמה מדובר בסרט ארוך מדי. אם היה מדובר בקומדיה הייתי מבין, אבל הסרט לא היה צריך להיות יותר מ 90 דקות. ולבסוף, התסריט מעט נמרח. מצד שני, תמיד כיף לראות את נטלי פורטמן וגם בסרט בינוני שכזה מדובר בנקודת אור.

אז, לראות או לא לראות ?
רק אם החברה שלכם רואה את הסרט כדאי לגברים לראות את הסרט כסרט אחר צהריים, במידה ולא, אתם יכולים לדלג עליו. הנשים אולי יאהבו לראות את הישבן של אשטון קוצ'ר, אבל זה כבר תלוי בהן.



London Boulevard – קולין פארל מככב בסרט כאסיר שמשתחרר ומיד אנשים רוצים שיעבוד עבורם בעולם התחתון, במקביל הוא מוצא עבודה חדשה כשומר ראש של שחקנית מפורסמת וחרדה שעברה אונס והוא גם מנסה לשמור על אחותו, אשר נוטה להכניס את עצמה לצרות. כמה שהוא מנסה לברוח מהעולם התחתון, מתברר שהם מנסים לסחוב אותו למטה.
לא להאמין לאילו סרטים קולין פארל הדרדר. הסרט לא חותר לנקודה כלשהי, התסריט שלו מסוג הסרטים שקוונטין טרנטינו היה עושה לפני עשר שנים, אבל הוא ברמה הרבה יותר נמוכה. אין לו נקודות שיא ונקודות שפל. אפילו כאשר מגיע השלב הידוע של הרומן בין הכוכב הראשי לאישה שהוא שומר עליה הצופה לא ממש מתרגש.

אז, לראות או לא לראות ?
צופים שאוהבים את קולין פארל לא יאהבו את הסרט המשעמם הזה, למעשה, אני לא יודע מי יאהב את הסרט. אותי הוא שעמם מאד.


Share on Facebook

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לגבי קשר לא מחייב: לדעתי הגב' פורטמן היא שחקנית מקצועית ומיומנת, זוכת אוסקר, אך היא כותבת תסריטים חובבנית מאוד. הצעתי לה: המשיכי לשחק, אולי תשקלי הפקה או בימוי, אך את הכתיבה פשוט תעזבי.

אנונימי אמר/ה...

קשר לא מחייב מהסרטים המשעממים ביותר שראיתי.. החזקתי את עצמי לא להירדם במהלך הצפייה

techtik אמר/ה...

בדיוק את שניהם רציתי להוריד,
אבל נוותר אחרי הביקורת.
תודה!