יום שבת, 21 במאי 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: שני גברים וחצי, הוואי 0-5, צ'אק, יומני הערפד, גלי, פרינג', Breakout Kings, Criminal Minds ועוד...

נתחיל עם שאלה משקד לגבי הפרסומות באתר:
למה הפסקת את הפרסומות?
מהי הסיבה?



תגובה:
הפסקתי את הפרסומות באתר משום שכפי שכבר ציינתי בפינה בשבוע שעבר, למרות התחלה טובה, מהר מאד לא היה בזה טעם משום שההכנסות לא הגיעו למה שחשבתי שצריך להגיע ולכן לא ראיתי טעם להמשיך איתם. נראה מה יהיה הלאה.

אלעד ניסה לברר לגבי הסדרה "שני גברים וחצי":
מתי תעלה עונה 9 של "שני גברים וחצי"?


תגובה:
הסדרה אמורה לחזור עם כל הלוח של CBS בסוף חודש ספטמבר.

ועכשיו לשאלה על סדרה שהלכה לעולמה:
היי D1D1
מה אתה אומר על הסדרה "סקראבס" (שכבר נגמרה)?
אני אישית אהבתי מאוד אבל רציתי לראות מה דעתך.


תגובה:
אהבתי את הסדרה בתחילתה בעיקר בשל השגעונות שרצו שם, אבל כבכל סדרה מהסוג הזה השגעונות הללו בשלב כלשהו הופכים לטרחה ולעיתים מעצבנות. הפסקתי לראות אותה בערך באמצע העונה הרביעית.

אוראל ניסה לברר את תופעת יום שישי ברשתות האמריקאיות הגדולות (שאלה שעלתה פעם נוספת מקורא\ת אחר\ת):
אהלן שוב D1D1, אומנם שאלה קצת מטומטמת אבל עדיין היא תפסה את סקרנותי, לא הבנתי מה הסיבה:למה ביום שישי הרשתות דוחפות את הסדרות הכי "פחות טובות" והממלאות חורים שלהן, משום שפה בארץ לדוגמא - תמיד ביום שישי יש כיוון מצד הערוצים המובילים לכמה שיותר רייטינג לעומת שאר ימי החול בשבוע, מה שונה באמריקה? יום שישי אצלהם זה יום ה"בילוים" שלהם והחופש מהעבודה?(זוהי המסקנה היחידה שיכלתי להסיק).


תגובה:
על פי ניסיון העבר, ליום שישי בארה"ב יש קהל מסוים, שסוג סדרות מסוים מצליח בימים הללו. בדרך כלל מדובר בקהל מבוגר יותר, משום שהקהל הצעיר בדרך יוצא ביום הזה לבלות. בשל אותה סיבה הרשתות לא משדרות כמעט סדרות בעלות תסריט ביום שבת. רק דוגמא אחת: סמולוויל, לפני שעברה ליום שישי, הגיעה ל 5 מיליון צופים בממוצע בימי חמישי. כאשר היא עברה ליום שישי, מספר הצופים ירד בחצי !!! גם העונה, Fringe כאשר עברה ליום שישי איבדה קהל.

השאלה הבאה נוגעת לסינדיקציה:
סינדיקציה היא לא לאחר 100 פרקים ?


תגובה:
סינדיקציה יכולה להיות גם אחרי עונה אחת (ראו מקרה NCIS:LA או הוואי 0-5), אבל ככל שעולים מספר הפרקים כך הרשת מרוויחה יותר ו אחד השלבים הוא 88 פרקים. כאשר עוברים את המספר הזה הרשת מרוויחה יותר.

גיל הגיב ללוח החדש של FOX:
תודה נראה מבטיח!
בעיקר שמח על פרינג' ועל המשבצת שלה.
מקווה שטרה נובה ואלקטרז לא יאכזבו...
מה התאריך המדויק בו מתחיל העונה הזו?
שוב תודה.


תגובה:
אין תאריך מדויק, אבל ככל הנראה הסדרה תעלה לשידור באמצע או סוף חודש ספטמבר.

אוראל גם ניסה לברר את דעתי לגבי Grimm, הסדרה החדשה של NBC:
D1D1, מה דעתך על הטריילר 3 דקות החדש של GRIMM? אני לא מבין למה התגובות בפורומים השונים אומרות שהסדרה תהיה כישלון, הסדרה נראית לי כסדרה טובה מאוד ומסקרנת לפי הטריילר.


תגובה:
ראשית, מדובר בסכון גדול עבור הרשת, קשה מאד לדעת איך היא תצליח, בעיקר משום שהיא לא הסדרה הרגילה, אבל העובדה שהיא מוקמה ביום שישי בערב לא ממש מבשרת טובות עבור הסדרה. קשה מאד לסדרות להצליח ביום שישי, במיוחד לסדרות חדשות ובמיוחד לרשת NBC שלא הצליחה להעמיד סדרה בעלת תסריט שתצליח ביום הזה בשנים האחרונות. לי הרעיון נראה נחמד, אבל אצטרך לראות פרק או שניים בכדי לקבל החלטה.

השאלה הבאה נוגעת לסדרה "איך פגשתי את אמכם":
בארני באמת הולך להתחתן בעונה הבאה עם נורה \רובין ? כי אמרת שנורה תמשיך לעונה הבאה ואם נורה תמשיך הם יתחתנו באמת או כמו שהיה עם סטלה וטד ?


תגובה:
על פי מה שאני מבין. המפיקים טענו שהחתן אכן יראה בפרק הסיום של העונה והראו בפרק שבארני הוא החתן, אז כנראה שלזה המפיקים התכוונו. כמו כן, קראתי באיזשהו מקום, ואל תתפסו אותי במילה כי אני לא זוכר איפה קראתי את המידע, שב DVD הסצנה שבה טד נכנס לחדר ההלבשה של בארני תהיה ארוכה יותר.
לגבי נורה. כן, היא אמורה לחזור. לגבי החתונה, עדיין לא ידוע, אין לי מידע נוסף. מצטער.

שקד שאל מספר שאלות:
Once Upon a Time-מה ההגיון לעלות אותה כאשר היא נחשבת לאהודה מאוד בימי ראשון ???
האם יש סיכוי כלשהו לV לקבל עונה נוספת, שמעתי איזו שמועה על PROJECT ALIVE, תוכל להסביר ? יכול להיות שהיא תעבור רשת-אולי רשת הCW, בעונה הבאה? או רשת המדע בדיוני?


תגובה:
ההיגיון הוא, שמתברר שברשת החליטו ללכת על ערב קומדיות נוסף ביום שלישי, יום רביעי הוא ערב קומדיות במשך שנים, יום שני סגור עם "רוקדים עם כוכבים" וביום חמישי הרשת החליטה ללכת הכי חזק שהיא יכולה עם החידוש ל"מלאכיות של צ'ארלי" בערב נשים. נשארנו עם יום שישי או יום ראשון. לפי דעתי, יום ראשון עדיף על יום שישי מבחינת רייטינג ולכן אני חושב שהרשת בחרה ביום הזה. לא הייתה לה אפשרות טובה יותר.
לגבי V, אין שום סיכוי שהיא תגיע לרשת המדע בידיונית, מאחר והרשת הודיעה שהיא לא תשדר סדרות שכבר נכשלו ברשתות אחרות. רשת ה CW סגורה מבחינת סדרות לעונה הבאה. הסדרה מתה, ולא יעזרו הניסיונות להציל אותה.

השאלה הבאה היא בהקשר ל Glee :
ידוע לך משהו על זה שליידי גאגא תגיע להופעת אורח בGLEE ?


תגובה:
שמעתי שהזמרת אמרה שהיא תשמח להופיע בסדרה, אבל סיכום לכך שהיא תגיע לסדרה ? עדיין לא שמעתי על כך.

אלעד ניסה לברר לגבי הסדרה החדשה של רשת ה CW:
THE SECRET CIRCLE זה ספין אוף של "יומני הערפד"?


תגובה:
לא. הסדרה אמנם מבוססת על ספרים של אותה סופרת שכתבה את "יומני הערפד", אבל לא מדובר בספין אוף. מדובר בעולם אחר לגמרי. כך טען קווין ווילאמסון, האיש מאחורי הסדרה.

מייקל הגיב לידיעה שהסדרה Game of Thrones במגמת עלייה:
מזה משנה לHBO אם יש עלייה?
ברשת כבלים כמוה אין פרסומות.


תגובה:
ראשית, הסדרה כבר חודשה לעונה נוספת, כך שזה פחות משנה אם יש עלייה או ירידה. אבל אני בטוח שהמעריצים אוהבים לשמוע זאת. וכן, יש מעט משמעות לרייטינג. אם פתאם תראה שיש ירידה מ 2.58 מיליון צופים ל 800 אלף, לפי דעתך הרשת לא תבהל ?

אלעד שאל לגבי השינוי בסדרה "שני גברים וחצי:
מה דעתך על זה שאשטון קוטצ'ר יחליף את צ'ארלי שין?


תגובה:
מעטות הסדרות שבהן הוחלף הכוכב הראשי ובכל זאת הסדרה שמרה על ההצלחה. כך שקשה לדעת, במיוחד שמדובר בסדרה שרצה כבר 8 עונות. דרך אגב, צחוק הגורל הוא, שצ'ארלי שין עשה בדיוק ההיפך למייקל ג'יי פוקס בסדרה "ספין סיטי". פוקס, שבדיוק אובחן כחולה פרקינסון, החליט לעזוב את הסדרה אחרי 4 שנים מוצלחות מאד (אח"כ הוא חזר כשחקן אורח) ושין החליף אותו. ההחלפה החזיקה מעמד בדיוק 2 עונות והסדרה בוטלה לאחר מכן.
כך, שהסיכויים לא גבוהים. אני בטוח שבהתחלה הרייטינג יהיה גבוה, משום שכולם ירצו לראות את הדינאמיקה החדשה בסדרה, אבל מעניין יהיה לראות את הנתונים לאחר שהריגוש הראשוני יסתיים.

השאלה הבאה מגיעה מאוראל והיא מתייחסת לסדרה Criminal Minds:
D1D1, מה דעתך על הסדרה "מחשבות פליליות"?
האם היא נכללת ברשימת הסדרות הטובות ביותר שראית?


תגובה:
לא, היא לא ברשימת הסדרות הטובות ביותר שראיתי. היא סדרה נחמדה להעביר איתה את הזמן, אולם בעוד עשר שנים, קשה לי להאמין שמישהו יזכור אותה, אלא אם היא תשאר על המסך עוד עשר שנים. אין בה משהו מיוחד.

יערה שאלה שאלה כללית:
כצופה יצאתי בתחושה טובה מסיום העונות של צ'אק והאשה הטובה. ממש תודה ל d1d1 על כל המידע שנתת לי במשך כל העונה. יש מצב רוח למסיבת סיום בבלוג לא?

ושילה המשיכה את המגמה:
יערה היקרה, טוב שנפגשים בבלוג ולא במציאות:)
אני מצטרפת למסיבת סיום העונות של צ'אק והאשה הטובה ומרימה כוסית :
לחיי D1D1, לחיי הבלוג, לחיי עונות רבות של סדרות טובות!!
היה כיף להגיע לפה לקרוא על הסדרות האלה, בתקוה שנמצא משהו אחר לצפות בינתיים (איזה באסה עכשיו...)
D1D1: לכל אלו שנגמר להם במה לצפות-יש לך איזו סדרה איכותית להציע?


תגובה:
אני שמח על הפידבקים החיוביים, תמיד כיף לשמוע. ואת האמת ? הייתי שמח למסיבת סיום...
בכל מקרה, אני יודע שמדובר קצת באיחור, אבל יצא לכן לראות את הסדרות הבריטיות: "שרלוק" ו"לותר" ? 2 סדרות איכותיות מאד. בקיץ "נזקים" חוזרת בעונה חדשה ואיך אפשר בלי עוד עונה של "סוכן מחוק" ?

שקד ביקש בקשה לגבי הרייטינג של רשתות הכבלים:
אתה תוכל למיין בסדרות של רשתות כבלים גם לנתונים טבים, בינוניים ורעים?


תגובה:
החל מהשבוע אנסה לעשות זאת, למרות שבכבלים המצב קצת שונה ולא תמיד סדרה עם רייטינג נמוך מבוטלת ולהפך.

ליאת ניסתה לברר את דעתי לגבי הסדרה: הוואי 0-5:
הפרק האחרון של הוואי 0-5 השאיר לי ממש טעם לעוד, מה שכל שאר פרקי העונה לא "הצליחו" לעשות, D1D1 ראית את הסדרה? ואם כן אשמח לביקורת קצרה לגביי העונה החולפת .


תגובה:
לצערי, הסדרה נמצאת ברשימת הסדרות שעדיין לא יצא לי לראות, אבל במהלך הקיץ אשלים את הצפייה בה ואעניק לה כתבה במסגרת "שלב סיכום עונה", כך שיש למה לחכות...

gil שאל לגבי Breakout Kings:
Breakout Kings
האם תחודש לעוד עונה?
והאם שווה להתחיל לראות?
ראיתי רק את הפיילוט שהיה אחלה..


תגובה:
לפי דעתי, מדובר בסדרה טובה, אפילו טובה מאד. הרייטינג שלה בינוני עד טוב ולפי דעתי שווה לראות אותה. לגבי החידוש שלה, אין שום מידע על כך מהרשת. אפילו לא הדלפה, ברגע שיהיה אפרסם אותו. על פי הרייטינג המצב נראה סביר, אבל יכול להיות שברשת יחליטו בצורה שונה.

אלעד שאל לגבי הסדרה Misfits:
כמה עונות יש לסדרה?
וראיתי 4 פרקים והם ממש גרועים,כדאי לי להמשיך לראות?


תגובה:
שודרו עד עתה 2 עונות וברשת עובדים על העונה השלישית שאמורה לעלות לקראת סוף השנה האזרחית. אני אהבתי אותה, אבל אם לא אהבת את ההתחלה סביר להניח שלא תאהב את ההמשך, כי הסדרה היא באותה רוח.

פינת הזוגיות חוזרת גם היא לפינה הזאת בצורה בקשה:
לגבי אוליביה מאן: אולי יש מצב לבדוק את הזוגיות שלה כמו שאתה עושה לפעמים? רצו עליה שמועות בזמנו שהיא יצאה עם זאק ליוויי מצ'אק.


תגובה:
ניסיתי לברר פרטים עליה אבל ללא הצלחה. אין עליה כמעט מידע מוצק.
מצטער.

להלן מספר שאלות נוספות משקד:
D1D1, האם עכשיו, אחרי שכל הרשתות הגדולות קבעו את לוחות השידורים שלהם, תוכל לתת דעה מרוכזת, איזו רשת עשתה לוח הכי הגיוני, למי יש להצליח בכל שעה וכדומה..
מה עם הסדרות הכי טובות ב-40 השנה האחרונות?


תגובה:
לגבי הרשתות, אנסה לעשות זאת כפי שעשיתי בתחילת העונה הקודמת. אולם:
א. מדובר בפרויקט ארוך וייקח לי לזמן לעשות זאת.
ב. אני חושב לפרסם אותו מעט לפני עליית העונה החדשה.
לגבי מצעד הסדרות הכי טובות ב-40 השנה האחרונות, בשל הכתבות של הביקורות ו"שלב סיכום עונה" לא היה זמן ומקום להמשיך בצעד, אולם סביר להניח שבקיץ יימצא המקום להמשיך עם המצעד.

ועכשיו, מקבץ שאלות מיעל:
שלום, D1D1.. יש לי כמה שאלות :)
1. האם בעונה הרביעית של glee השחקנים יתחלפו?
2.[אחרי שגלי תסתיים] אתה חושב שלשחקנית כמו ליאה מישל יהיו הרבה הצעות לסרטים? סדרות? ברודווי? [או איך שלא מאייתים את זה...] או שהיא תלך בכלל לכיוון של להיות רק זמרת? [אני יודעת שזאת שאלה כללית, אבל סתם - מה דעתך? בדרך כלל אתה קולע בול בהערכות שלך, בכל דבר...]
3. למה הרייטינג של יומני הערפד בעונה השנייה היה יותר נמוך מהרייטינג בעונה הראשונה, למרות שהמגמה הכללית היתה דווקא של יותר חשיפה ושל יותר מעריצים - לפי מה שאני רואה בפורומים שונים ובדף הפייסבוק של יומני הערפד, שמספר המעריצים שם הולך וגדל.
4. אם אני לא טועה, יומני הערפד הייתה במשבצת שידור שהתחרתה מול אמריקן איידול.. או תוכנית ריאליטי זוללת רייטינג כלשהי. למה בערוץ בחרו לשים דווקא את יומני הערפד מול התוכנית הזאת, ולא תוכנית אחרת שממילא אין לה רייטינג גבוה? זה ממש הורס :(
5. למה יש עוד עונה ב 90210?? הסדרה הזאת כ"כ סתמית!! [לפי דעתי, כמובן]
זהו זה :) תודה רבה לך על הבלוג הכ"כ מעניין שלך - ויחיד מסוגו בעברית!!! שלא לדבר על הניתוחים החכמים שלך, שפשוט אין עליהם!


תגובה:
ראשית, תודה על המחמאות, אני שמח שאת נהנית.
לגבי השאלות שלך:
1. את מתכוונת לעונה השלישית ? או לרביעית ? בכל זאת, יוצר הסדרה טען, כי בשלב מסוים יבוצע החלפת משמרות כאשר חלק מהדמויות אמורות לעזוב ואחרות להגיע. מתי זה יקרה ? רק בהפקת הסדרה יודעים.
2. מה ליאה מישל תעשה רק היא יודעת, אולם ברודווי מתאימה לה. לגבי סרטים, צריך לשים לב שגם עתה היא לא מוצפת בהצעות לסרטים, בעוד שדיאנה אגרון בוררת תסריטים והייתה כבר מועמדת למספר סרטים. כך שאני לא צופה לה הצלחה אדירה בתחום הזה, בוודאי לא ככוכבת ראשית. אולי היא תמשיך בסדרה אחרת, לכך אני מניח שאולי יהיה לה ביקוש.
3. לא ראיתי את העונה השנייה שלה, אז אני לא יכול לענות ממבחינה קריאטיבית, אבל בכל זאת, ההתלהבות הראשונית מהעונה הראשונה נעלמה והייתה צפויה ירידה, אבל בחלק הראשון של העונה הרייטינג שלה היה טוב מאד, בחלק השני היא כבר התמודדה עם אמריקן איידול ו"תופעת שעון הקיץ".
4. ביום שני יש את "רוקדים עם כוכבים", ביום שלישי את The Voice, ביום רביעי את אמריקן איידול ותוכנית התוצאות של אמריקן איידול ביום חמישי מול "יומני הערפד", אז בכל מקרה, לאן שהיו מזיזים אותה היא הייתה מתחרה מול מפלצת רייטינג. אין כבר איפה להתחבא מהתוכניות הללו...
5. משום שברשת חושבים שזה מה שהקהל שלהם רוצה. אופרות סבון מעיקות שכאלו. כבר ציינתי יותר מפעם אחת שהסדרה מיותרת. אני איתך בנידון.

2 שאלות לגבי "יומני הערפד":
הראשונה מאלעד:
יש לך מושג אם ג'וזף מורגן יהיה חלק מהקאסט ?

השנייה מקורא\ת אחר\ת:
העיקר שאלנה ודיימון מתקרבים חחח
הם יהיו ביחד בחלק מהעונה ?


תגובה:
לגבי ג'וזף מורגן, עד עתה לא נמסר שהוא הופך לחלק מהקאסט הראשי, אבל כפי ששמתם לב, הוא חוזר לעונה השלישית.
לגבי אלנה ודיימון, אין מידע על כך. מצטער. כל הספויילרים שהיו לי על העונה השלישית פירסמתי כבר, כשיהיו עוד אפרסם.

מאיה ניסתה לברר על צ'אק: (ספויילר למי שלא צפה בפרק האחרון של העונה)
שאלה על צ'אק
אחרי הפרק האחרון "ששאבו " מצ'אק את המחשב המשולב זה לתמיד ?או שזה יחזור בהמשך
ומורגן הולך להיות עכשיו המחשב המשולב
וגם מתי תתחיל העונה החמישית ?


תגובה:
מצטער, אבל אין לי אפילו קצה מידע על העונה החמישית. בהפקה מעורפלים מאד בנוגע לכך, כשיגיע מידע אפרסם אותו.

שקד שאל מספר שאלות נוספות:
איזה 4 סדרות סימנתי לעצמך? (ברשת ה CW)
אני את ניקיטה, יומני הערפד (צריך להתחיל לראות), Ringer, THE Secret Circle...
ואם היה סמולוויל זה היה 5.
דרך אגב, פתאום שמתי לב, יש 5 סדרות מתח, ו-4 (כולל מה שיהיה בחלק השני של העונה) אופרות סבון בלבד, המהפך מתחיל לקרות...
אני מקווה שהמהפך ימשיך..
דרך אגב, למה הרשת לא משדרת בשעות עשר עד אחד עשרה, אותה שאלה על FOX, והאם הם שידרו שם מתישהו ואולי גם על טבעי..
עוד שאלה- מדוע רשת CW לא מצליחה כמו האחרות, יש סיבה לכך?
הרייטינג של הסדרות של הCW, יותר גבוה משל WB וUPN, שאותן אחדו לCW...
באופן אישי, אני חושב שהCW משדרת את התכנים הכי איכותיים בשוק..
אם כי, חסר לה קומדיות(לא אופרת סבון, קומדיה)..
מצד שני, אשמח אם תענה לי על זה-90210, בסיום העונה תעמוד על 90 פרקים, 2 יותר ממה שנדרש כדי לעבור את 88 הפרקים, שמהם מעלים את המחיר לסינדיקציה, אז מהבחינה הזו, כדאי הרבה יותר לחדש את 90210, מאותה סיבה שצ'אק חודשה והאירוע לא..


תגובה:
לגבי הסדרות שסימנתי, אלו בדיוק 4 הסדרות שסימנת לך, רק שאצלי "על טבעי" במקום "ניקיטה". אחרי שאצפה בעונה הראשונה של ניקיטה, אראה אם גם אוסיף את העונה השנייה שלה לרשימה.
לגבי שידור מעבר לשעה 10, אני לא זוכר מתי ברשתות הללו אם בכלל שידרו מעבר לשעה 10. לגבי FOX, אני זוכר שלפני כשנה, היה דיבור על כך שקונאן אובריאן יקבל תוכנית אירוח לאורך השבוע שתשודר בשעה 10 בלילה בכל השבוע, אבל בסופו של דבר הוא עבר לרשת אחרת. לגבי הסיבה לכך שהשידורים הם רק עד 10, אני יודע שמבחינה כלכלית לרשת ה CW לא משתלם להחזיק שעת שידור נוספת. לגבי רשת FOX, אני באמת לא יודע.
לגבי הצלחתה של רשת ה CW. הרשת מסתפקת בהצלחות בינוניות בלבד. אם היא מאשרת עונות נוספות ל Gossip Girl שבתום העונה הניבה פחות מ 1.5 מיליון צופים, סימן שהרשת בבעיה. גם כאשר הייתה לה הצלחה עם סמולוויל היא העבירה אותה ליום שישי ואיבדה חצי מהקהל שלה. כמו כן, היא משדרת יותר מדי אופרות סבון במהלך העונה (Gossip Girl, 90210, One Tree Hill והשנה גם Hellcats), כך שראית סדרה אחת ראית את כולן. מלבד העובדה שהן גם לא איכותיות כמו שאופרות הסבון של רשת ABC Family והצופים מודעים לכך. לא פלא שכל התעשייה צוחקת על דון אוסטרוף, שהייתה אחראית על התוכניות של הרשת. כבר הרבה זמן שקראו לה להתפטר בטענה שהיא הורסת את הרשת.
לגבי 90210, ברשת לא יבטלו אותה משום שהם אוהבים אותה. שימו לב שהיא הייתה ברשימה הראשונית של הסדרות שהרשת חידשה. לפי דעת מנהלי הרשת, הסדרה פונה בדיוק אל הקהל שהם רוצים (נשים בגילאי 34-18) ומצליחה לא רע, כך שבמקרה שלה לא מדובר בהשארתה רק בכדי להעבירה לסינדיקציה.

השאלה, הבאה נוגעת לסדרה שאהבתי מאד:
יש שמועה שפוקס מתכננת פרק איחוד של נישואים פלוס אם אתה יודע פרטים על זה אני אודה לך עם תוכל לשתף אותי בהם תודה!!!


תגובה:
עד כמה שאני יודע, היה ערב איחוד בשנת 2003 או 2004. לגבי ערב נוסף אין לי מידע נוסף.

שאלה שהגיעה במייל:
שלום D1D1,
האם תוכל לעשות סדרה כללי על הסדרות החדשות שקיבלו אישור כבר עם תאריך יציאתם בבקשה? כי אני עדיין מבולבל מה חודש ומה חדש ומה התאריך.
תודה.


תגובה:
פרסמתי את הלוחות של הרשתות לעונה הבאה. סדרה שלא נמצאת בלוח בוטלה ורשומה בקטגוריה של סדרות שבוטלו. הסדרות בדרך כלל עולות בחודשים ספטמבר-אוקטובר, כאשר אין עדיין תאריך מדויק לחזרה. במידה וציינתי שהסדרה אמורה לעלות בחצי השני של העונה, אזי בדרך כלל מדובר בחודשים ינואר-פברואר של שנת 2012.
להלן לינקים ללוחות של הרשתות:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/05/cw-2012-2011.html
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/05/cbs-2012-2011.html
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/05/abc-2012-2011.html
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/05/fox-2012-2011.html
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/05/nbc-2012-2011.html

השאלה הבאה היא לגבי הטעמים שלי בסדרות וגם היא הגיעה במייל:
שלום לך D1D1
אשמח לדעת באילו סדרות אתה צופה?
אתה כותב לפעמים שלא ראית סדרה ואתה מתכוון להשלים אותה בקיץ, אבל מה אתה כן רואה? סביר להניח שאלו סדרות טובות, והייתי רוצה לראות אותן.
תודה.


תגובה:
אני צופה במרבית הסדרות, אבל סדרות שאני אוהב הן צ'אק, סוכן מחוק, תיאוריית המפץ הגדול, המנטליסט ועוד... הרשימה ארוכה.
הרשימה שאראה בקיץ: צ'אק, פרינג' (עונה 3), הוואי 0-5, האוס, NCIS, ניקיטה, משפחה לא רגילה, על טבעי (עונה 6), The Event, The Listener (עונה 2), The Mentalist (עונה 3), White Collar (עונה 2), Skins (עונה 5), Lost Girl, Fairly Leagal, Misfits ו Primeval (עונה 4).
הקיץ שלי עומד להיות עמוס.

להלן מקבץ שאלות נוסף שהגיע במייל:
D1D1 שלום,
מה לדעתך, הסדרה הכי טובה היום ?
1. ראיתי שבחלק הראשון של עונת החורף 2012-2011 טרה נובה תשודר ואז בחלק השני של עונת החורף אלקטרז תחליף אותה, אז איפה תהיה משודרת טרה נובה בחלק השני של עונת החורף ?

2. איזה חברות הפקה יפיקו את הסדרות: Ringer, Hart Of Dixie ו- Circle The Secret ואיך הסדרות הללו ייקראו בעברית ?

3. ראיתי שבסוף הסדרות Exit Strategy ו- Wonder Woman לא יאומצו, יש סיכוי שבעונת החורף 2013-2012 נזכה לראותם ?

4. האם הפיילוט של פייג'ט ברוסטר ב- NBC אושר לסדרה בסוף ?

5. מה דעתך על הסדרה Behavior Criminal Minds: Suspect ?

6. מתי תתחיל הגרסה האמריקאית של 101 דרכים לעוף משעשועון, ובאיזה רשת היא תשודר ?

תודה רבה לך :)
ואני מאוד נהנה לקרוא בבלוג שלך!
כל הכבוד על היוזמה!


תגובה:
אי אפשר לקבוע איזו סדרה הכי טובה משום שזה דבר סובייקטיבי, ולכל אחד יש העדפות משלו. אפשר להגדיר את הסדרה הכי נצפית, וזה משהו אחר. בקטגוריה הזאת, הסדרה NCIS מובילה.
ולשאר השאלות:
1. הסדרה "אלקטרז" אמורה להחליף את "טרה נובה". כלומר, ברגע ש"אלקטרז" תעלה לשידור "טרה נובה" תסיים את העונה.
2. עד כמה שאני יודע WB אמורה להפיק אותן. לגבי השמות, באמת שאין לי מושג. מה דעתך על "הלב של דיקסי", "המעגל הסודי" ולגבי Ringer, אי אפשר לתרגם אותה כ"טבעת" או משהו כזה, צריך לראות פרק או שניים בכדיי להבין את הקונטקסט.
3. לגבי Exit Strategy, עד כמה שהבנתי, מנסים לכתוב מחדש את התסריט ולהפיק את הפיילוט מחדש, אז יש סיכוי קטן, אבל גם כוכב הפיילוט, אי'תן הוק, לא אופטימי. לגבי Wonder Woman, הפרויקט מת.
4. לא, הפיילוט לא אושר ולכן חושבים שהיא תחזור ל Criminal Minds.
5. סדרה גרועה ומיותרת.
6. אני חושב שמדובר ברשת ABC ועד כמה שאני יודע היא אמורה לעלות לשידור ב 21 ביוני.

ולסיום, מספר הערות:
1.
בשבועות האחרונים כמות הידיעות מדי יום הייתה גבוהה מאד היות ורציתי לפרסם כל מידע קטן שהגיע בנוגע ללוח החדש של הרשתות האמריקאיות הגדולות. עתה, לאחר שהלוח פורסם, גם כמות הידיעות שיגיעו הנו נמוך יותר, אז אל תצפו לעדכונים כה שוטפים כפי שהיו בחודשיים האחרונים.

2. נכון לעכשיו, אין טעם לפרסם את נתוני הרייטינג של הרשתות האמריקאיות הגדולות היות וכבר ידוע מה עלה בגורלן. כאשר יעלו סדרות הקיץ של הרשתות אחזור לפרסם את הנתונים שלהן, אבל עד אז אפרסם רק את נתוני הכבלים.

3. בשל התארכות פינת המענה לקוראים, לא אפרסם השבוע את "פינת הזוגיות". הפינה תחזור בהקדם.

Share on Facebook

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על כל המידע ועל הליווי הצמוד לאורך כל העונה!! יישר כח!! (אז מה? עכשיו קצת יותר מנוחה?)

שקד אמר/ה...

לגבי אשטון-מה עם מכושפות?

הכוכבת הראשית הוחלפה באחרת בעונה הרביעית(בפייג') והסדרה ירדה רק בעונה השמינית...

לגבי הסדארות שתראה הקיץ-מה עם סמולוויל? לא תראה את עונת הסיום?!

Yael אמר/ה...

לגבי הסדרות לקיץ, מה עם יומני הערפד, העונה השנייה?

^^ אמר/ה...

תודה רבה, נהנתי לקרוא!!
עדיין לא ראית האוס?! בושה :P
סרה ענקית ממליץ בחום

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה D1D1

תוכל לעשות רשימה של הפיילוטים שאושרו ואלה שלא?

מה עם הסדרה Awakening ?
אושרה בסוף או שלא?
חבל אין סדרות של זומבים, ממש אהבתי את המתים המהלכים

ואני מדבר בתור פחדן :)

אנונימי אמר/ה...

האם השמועות שסוזן לוסי מצטרפת לעקרות בית נואשות נכונות?