יום חמישי, 19 במאי 2011

פרסום: רשת ה CW חשפה את לוח השידורים שלה לעונת 2012-2011.



יום שני:
8:00-9:00 : Gossip Girl - עונה חמישית.
9:00-10:00 : Hart Of Dixie – דרמה קומית אודות רופאה מניו יורק, אשר יורשת מרפאה בעיירה דרומית, שמאופיינת בציבור קצת מוזר.

יום שלישי:
8:00-9:00 : 90210 - עונה רביעית.
9:00-10:00 : Ringer - הסדרה תתמקד באישה צעירה (שרה מישל גלר), אשר בורחת מהמאפיה ומוצאת מקום בחייה העשירים והנוחים של אחותה התאומה כשהיא נוטלת את זהותה, עד שהיא מגלה שגם על אחותה התאומה יש פרס על ראשה.

יום רביעי:
8:00-9:00 : H&R - מריו לופז מנחה תוכנית ריאלטי בה יאוחדו סלבריטאים עם אנשים "רגילים" ששונאים אותם. לדוגמא קים קרדשיאן וניקול "סנוקי" פוליצי, אשר ינסו בפרק הפתיחה לשכנע את השונאים שהם טועים בצורת המחשבה לגביהן.
9:00-10:00 : הטופ מודל הבאה - עונה חדשה.

יום חמישי:
8:00-9:00 : The Vampire Diaries - עונה שלישית.
9:00-10:00 : The Secret Circle - הפיילוט אשר קווין ווילאמסון עומד מאחוריו. הסדרה, למי שלא זוכר, עוקבת אחרי תלמידת תיכון מלוס אנג'לס, אשר מגיעה עם אמה לעיירת ילדותה – ניו סאלם, ושם היא מגלה שהיא מכשפה.

יום שישי:
8:00-9:00 : Nikita - עונה שנייה.
9:00-10:00 : - Supernatural - עונה שביעית.

סדרה שתשוב לחלק השני של העונה:
One Tree Hill
- עונה תשיעית.

סדרות שבוטלו:
Life Unexpected.
Hellctas.

סדרה שהסתיימה:

Smallville.

Share on Facebook

2 תגובות:

שקד אמר/ה...

לוח ללא הפתעות גדולות במיוחד, ללא שינויים גדולים בכלל.

אין ספק שיש לCW כמה וכמה מעומדות לרייטינג גבוה במיוחד.

הדבר היחידי שאני לא מבין היא למה RINGER, אשר כיוונה הוא די מתח, נמצאת לאחר 90210, שהיא קהל שונה לגמרי.

אני מבין שלא היה להם מקום אחר, אבל עדיין.אני חושב שזו טעות.


הם יכלו אולי לשים את NIKITA במקום ביום שישי ביום ראשון(לחזור לשים שם שידורים), את על טבעי להחזיר לשלישי ואז מאחוריה לשים את RINGER. ביום שישי ישמו את 90210, שגם ככה לא מככבת ברייטינג, ומאחוריה את ONE TREE HILL, במקום כעונה אחרונה.
ביום ראשון, הם יכולים לשים אחרי NIKITA, שידורים חוזרים של תוכניות, או מגזינים שקשורים לסופרבול, או אפילו את HELLCATS, שביום ראשון עלולה להביא נתונים טובים.

לדעתי, זה לוח הרבה יותר אטרקטיבי.

D1D1, האם עכשיו, אחרי שכל הרשתות הגדולות קבעו את לוחות השידורים שלהם, תוכל לתת דעה מרוכזת, איזו רשת עשתה לוח הכי הגיוני, למי יש להצליח בכל שעה וכדומה...

מה עם הסדרות הכי טובות ב-40 השנה האחרונות?

Yael אמר/ה...

שלום, D1D1.. יש לי כמה שאלות :)
1. האם בעונה הרביעית של glee השחקנים יתחלפו?
2.[אחרי שגלי תסתיים] אתה חושב שלשחקנית כמו ליאה מישל יהיו הרבה הצעות לסרטים? סדרות? ברודווי? [או איך שלא מאייתים את זה...] או שהיא תלך בכלל לכיוון של להיות רק זמרת? [אני יודעת שזאת שאלה כללית, אבל סתם - מה דעתך? בדרך כלל אתה קולע בול בהערכות שלך, בכל דבר...]
3. למה הרייטינג של יומני הערפד בעונה השנייה היה יותר נמוך מהרייטינג בעונה הראשונה, למרות שהמגמה הכללית היתה דווקא של יותר חשיפה ושל יותר מעריצים - לפי מה שאני רואה בפורומים שונים ובדף הפייסבוק של יומני הערפד, שמספר המעריצים שם הולך וגדל.
4. אם אני לא טועה, יומני הערפד היתה במשבצת שידור שהתחרתה מול אמריקן איידול.. או תוכנית ריאליטי זוללת רייטינג כלשהי. למה בערוץ בחרו לשים דווקא את יומני הערפד מול התוכנית הזאת, ולא תוכנית אחרת שממילא אין לה רייטינג גבוה? זה ממש הורס :(
5. למה יש עוד עונה ב 90210?? הסדרה הזאת כ"כ סתמית!! [לפי דעתי, כמובן]

זהו זה :) תודה רבה לך על הבלוג הכ"כ מעניין שלך - ויחיד מסוגו בעברית!!! שלא לדבר על הניתוחים החכמים שלך, שפשוט אין עליהם!