יום ראשון, 17 באפריל 2011

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Pretty Lille Lairs, White Collar, Raising Hope, Sherlock, House, Chuck, Hawaii 5-0 ,How I Met Your Mother ועוד..

השאלה הראשונה היא על Pretty Lille Lairs והיא מגיעה ממייקל:
איך 3 מיליון מספיק לחידוש ועוד נחשב גבוהה? קייל XY שגם שודרה בABC פמילי התחילה עם 5 מיליון וסיימה עם 3 מיליון ולכן בוטלה?


תגובה:
הנתונים שלך לא נכונים. בעונה האחרונה, הנתונים של פרק הפתיחה של העונה השלישית של הסדרה הראו רק 1.5 מיליון צופים ולא 3 מיליון. מאז הנתונים רק ירדו.

השאלה השנייה מגיעה מליאת והיא לגבי White Collar:
גם העונה צווארון לבן תחולק לשניים ?


תגובה:
בעונה שלמה יש לסדרה הזאת 16 פרקים. כלומר, היא אמורה להיות משודרת כ 4 חודשים. מכיוון שהעונה מתחילה בתחילת חודש יוני סימן שהעונה אמורה להסתיים בחודש אוקטובר. זה לא יקרה. סביר להניח שהעונה תחולק לשניים. אולם, לא ברור אם היא תשדר 9 פרקים בחודש יוני-אוגוסט, ואת הפרקים הנותרים החל מחודש אוקטובר, כפי שקרה עם הסדרה Psych ו Burn Notice בעונה שעברה, או שהפרקים הנותרים ישודרו החל מחודש ינואר.

אלעד שאל לגבי Raising Hope:
מה דעתך על "לגדל את הופ"?


תגובה:
לאחר 4 פרקים פירסמתי ביקורת על הסדרה. להלן הלינק: http://tvbyd1d1.blogspot.com/2010/10/raising-hope-4-1.html דעתי לא השתנתה מאז שפירסמתי את הביקורת. מדובר בסדרה חביבה, אבל אני לא רואה בה יצירת מופת.

נועה שאלה לגבי הסדרה Sherlock:
יש תאריך חזרה מדויק לסדרה?
ממש אהבתי אותה,והייתי שמחה לראות איך הם יעשו את 'כלבם של בני בסקרוויל' .הוא ספור ממש מוצלח,אבל מפחיד מאד.


תגובה:
לא, עדיין אין תאריך חזרה. כשיהיה אפרסם אותו.

דנה מנסה לברר את דעתי לגבי פרק של האוס:
בהקשר של הפרק המוזיקלי של האנטומיה, מה דעתך על פרק 15 בעונה 7 של האוס?
זה לא פרק מוזיקלי, אבל הוא כולל קטע מוזיקלי, ושלל חלומות מעניינים.

ואלעד הוסיף שאלה משלו לגבי האוס:
תן ציון ל"האוס" מ1 עד 10.


תגובה:
לצערי, מפאת חוסר זמן לא צפיתי בעונה הנוכחית של האוס, אשלים את החסר בתקופת הקיץ ואעביר את דעתי על כל העונה.
לגבי ציון לסדרה. מכיוון, שלדעתי מדובר בסדרה איכותית, הייתי נותן לה ציון 8.

ינון שאל מדוע צ'אק לא נכנסה לרשימת החתונות של מייקל אוסיילו אשר יתרחשו בחודש מאי:
בחלק של חתונה
גם צאק אמור להופיע לא?
כי יש בסדרה כבר תכנונים לחתונה


תגובה:
אוסיילו דיווח על החתונות שיתרחשו. כלומר, שידוע שהכל יתנהל כשורה והן יתקיימו. לגבי צ'אק, ידוע שהחתונה אמורה להתרחש בפרק סיום העונה, אבל עדיין לא סגור שהיא תתקיים והשניים יהיו נשואים בסוף הפרק. אבל, שימו לב שטענתי שהרשימה עדיין לא סגורה ולכן, ברגע שיוודאו שהחתונה אכן מתקיימת\התקיימה הרשימה תעודכן.

ליאת שאלה לגבי נתוני הרייטינג הלא טובים של הוואי 0-5 בפרק האחרון:
הוואי 0-5 בנתונים בינוניים??
מה זה אומר על עתיד הסדרה ?


תגובה:
מחר אתייחס לכך בפינה "בוודאי שמתם לב ש..." בהרחבה. בינתיים אומר זאת כך: לא צריך להתרגש יותר מדי.

קיבלתי גם השבוע שאלה לגבי The Good Wife:
(בעקבות הפרק האחרון ששודר השבוע...) החברות האמיצה בין אלישיה לקלינדה עומדת להיסדק?


תגובה:
לצערי, אין מידע נוסף על הנושא הזה בפרקים האחרונים. כשיהיה לי מידע בנושא אפרסם. במידה וללא יגיע, תצטרכו לחכות עד ה 3 במאי, כאשר ישודר הפרק הבא בסדרה.

אחד\אחת הקוראים\קוראות שאל\ה את דעתי לגבי סדרת כבלים:
מה אתה אומר על הסדרה הבורג'ס?


תגובה:
החלטתי, שמכיוון שלא עובר זמן רב מאז שידור הפרק לזמן שהוא ישודר ב"הוט", לצפות בשידור הסדרה בערוץ 3 אשר יחל ב 23 באפריל. אעביר רשמים לאחר שאצפה במספר פרקים.

אלעד שאל לגבי הסדרה How I Met Your Mother:
מתי פרק 21 של "איך פגשתי את אמכם" ישודר ?


תגובה:
הסדרה חוזרת ב 18 באפריל בפרקים חדשים.

השאלה הבאה היא תגובה לידיעה שפירסמתי שגם אם תהיה עונה תשיעית לסדרה One Tree Hill יהיה קשה לשכנע את סופיה בוש ובת'אני ג'וי גאלאוטי לחזור לעונה נוספת:
אני דווקא קראתי ראיון עם ג'וי שהיא תישאר עד היום האחרון של הסדרה. לא יודע מאיפה אתה כל כך משוכנע שהיא נוטה לעזוב .



תגובה:
אני טוען זאת בשל 3 ראיונות שהעניקה השחקנית מאז שהעונה השמינית עלתה לאוויר. יכול להיות שמדובר בניסיון למשא ומתו כספי, אבל לפחות כך היא התבטאה.

אלעד שאל שאלה לגבי סדרה ישנה:
d1d1 לפי דעתך יחדשו את הסדרה "פיירפליי"???


תגובה:
לא. הסדרה הזאת מתה כבר לפני שנים והשחקנים מפוזרים בפרויקטים שונים. הדיבורים מסביבה הם סתם דיבורים.

סאות'פארק נכנסת לרשימת השאלות השבועיות, וזאת בהקשר לידיעה שהסדרה חודשה עד שנת 2013:
ב2013 תהיה העונה האחרונה שלה או שיש אפשרות לחידוש שוב?


תגובה:
לא, לא מדובר בעונה אחרונה והאפשרות לחידוש קיימת. כרגע לא דנים בכך.

ועתה, לשאלה מאלעד על "שני גברים וחצי":
לא הבנתי משהו לגבי "שני גברים וחצי" הם פיטרו את צ'ארלי שין, וחידשו את הסדרה לעוד עונה!?


תגובה:
הסדרה חודשה לפני שצ'ארלי שין פוטר ולכן גם כל הבלגאן ואי הבהירות לגבי עתידה. נכון לעכשיו, הסדרה אמורה לחזור לעונה נוספת אבל לא ברור איך ובאיזה הרכב. נותר לנו כחודש עד לעליית הלוח החדש של רשת CBS לעונה הבאה בכדי לגלות האם היא באמת תחזור או לא.

אלעד שאל לגבי א' ג' קוק ?
א' ג' קוק שיחקה ב"יעד סופי2"?


תגובה:
כן, היא גילמה את התפקיד של קימברלי קורמן בסרט "יעד סופי 2" שיצא בשנת 2003.

שאלות נוספת הן לגבי רשת ה CW והסדרות שבה:
שתי שאלות :
למה בזמן האחרון הרייטינג של הCW נורא נמוך ?
וב90210 מה הולך לקרות עם התמונה של סילבר שאדריאנה פירסמה ?


תגובה:
לגבי הרייטינג, הרייטינג מאד נמוך משום שהסדרות לא יכולות להתמודד עם "רוקדים עם כוכבים" (בימי שני ושלישי) של רשת ABC ו"אמריקן איידול" (בימי רביעי וחמישי) של רשת FOX. לא רק רשת ה CW סובלת מכך, כל הרשתות איבדו גובה. סיבה נוספת היא גם המעבר לשעון קיץ, שבגללו מרבית מהקהל מצטרף בשעה מאוחרת יותר.
לגבי 90210, עם התמונה לא הרבה, אבל אדריאנה ממשיכה לשחק עם המוח של סילבר ומשחקת עם התרופות שלה למניה דפרסיה, וכאשר השתיים יצאו לחופשת האביב עם כל החבורה הן אף עומדות ללכת מכות.

השאלות הבאות הן למועדי סרטים:
אשמח לדעת מתי מגיע ההמשך לכשף האוויר האחרון וכן מתי מגיע ההמשך לסדרת סרטי מאט דיימון בשם The Bourne Legacy.


תגובה:
מצטער, אין לי תאריך עליה לכשף האוויר האחרון.
The Bourne Legacy אמור לצאת בקיץ 2012.

ועתה, לשאלה שהגיעה במייל, על סדרת הרשת The Confession:
דבר ראשון רציתי להגיד לך D1D1 הבלוג שלך פשוט מדהים אני קורא קבוע דבר שני רצתי לשאול אותך לגבי הסדרה "הווידוי" (The Confession) סדרת הרשת של "קיפר סאת'רלנד" אם אתה יכול לתת עליה את כל המידע שיש כמה פרקים? האם היא תעלה לשידור בטלוויזיה? יש המשך? למה היא הועלתה לשידור ברשת? למה כל פרק 5 דקות וכו' אם אפשר ממש תודה רבה.


תגובה:
ראשית, תודה על המחמאה.
לגבי הסדרה, מדובר בסדרה שמראש יועדה להיות סדרה של 5 עד 7 דקות לכל פרק, תכיל 10 פרקים ואשר תשודר רק ברשת. כך הפרויקט הוצג לקיפר סאת'רלנד וכך זה קורה בפועל. לגבי טלוויזיה, התשובה היא שלא, אין כרגע תכנונים להעביר אותה לטלוויזיה. כל הפרקים צולמו ב 9 ימים בניו יורק. השחקן טען שבשל העובדה שמרבית הקטעים הקצרים ברשת הם בעיקר קומיים, הם ניסו ללכת דווקא על דרמה. אין גם מחשבה, נכון לעכשיו, להמשך הסדרה.

שאלה נוספת הגיעה במייל לגבי הפיילוט "אלקטרז" של רשת FOX:
היי
רציתי לדעת מה קורה עם הסדרה החדשה של JJ אברמס -
Alcatraz
מתי יוצא לזה פיילוט?
מתי היא אמורה לעלות אם היא בכלל תעלה?


תגובה:
על פי כל הידיעות שמגיעות מהרשת מדובר בפיילוט עם סיכויים גבוהים מאד להיכנס ללוח החדש של הרשת. אבל אין ידיעה רשמית. הפיילוט כבר צולם וברשת צריכים להגיע להחלטה אם לאשר אותו לסדרה או לא. ההרגשה שלי שהוא יאושר, אבל נכון לעכשיו אין אפילו קצה של הדלפה מהרשת לגביו.

מייל נוסף הציג סדרה של שאלות על מספר סדרות:
שלום D1D1,
יש לי אוסף שאלות רבות לגבי שלל סדרות, אשמח אם תענה עליהן-
סמולוויל- האם יש סיכוי לספין אוף ? אם לא השנה אז בשנה הבאה ? מה השחקנים יעשו בסיום הסדרה(השחקנים שמעניין אותי עליהם זדה אריקה דוראנס, טום וולינג, מייקל רוזנבאום, אליסון מאק וקריסטין קרוק
צ'אק- ידוע לך מה הסיכויים כרגע של הסדרה לקבל עונה החמישית? האם יש שמועות חדשות?
איך פגשתי את אמא והמפץ הגדול- התקציב של הסדרות בעונות הקרובות הם 3.3 מיליון ו4.5 מיליון דולר לפרק בהתאמה, ידוע לך מה התקציב הסטנדרטי?
שני גברים וחצי- חדש לגבי שיין והעונה התשיעית? כל דבר יתקבל בשמחה.
V ומשפחה לא רגילה-תוכל לסקר את הסדרות ? מה הסיכויים לקבל עונה נוספת במיוחד לאור העובדה שרוב סדרות הדרמה של הרשת כשלו פרט לאחד שמצבה גבולי+היא רק החלה), ואין רשת שרוצה להתחיל עונת שידור כאשר כל סדרות הדרמה שלה חדשות...
הישרדות- תוכל לפרסם את הרייטינג?
אבודים-אני לא מבין את הטענה שלך שהעונה הראשונה שלה היא היחידה שטובה, העונות השנייה והשלישית היו בכמה רמות מעליה כאשר השישית הטובה ביותר(דעתי כמובן כה?!). חוץ מזה, אם אתה מחשיב את העונה הראשונה בלבד במקום 29 ברשימת הסדרות הטובות ביותר, למה? העונה הראשונה שלה כפי שאתה אומר טובה בהרבה לא? אז היא אמורה להיות(לבד) במקום אחר...
D1D1 רואה סרטים- תסקר את הארי פוטר?
מצעד הסדרות הטובות ביותר ב-4 העשורים האחרונים-תחדש את הפינה?בבקשה!!
מצב הרשתות- תוכל לעשות פינה שבועית, שמתייחסת כל פעם, בהרחבה לרשת אחרת ולמצבה לקראת העונה הבאה מכל הבחינות, מספר השעות החדשות, הצלחתה/כשלונה בשנה החולפת, התיחסות קריאטיבית לאן הרשת פונה(לאיזה קהל יהד) ועד קריטריונים כאלו... הרבה קוראים יתעניינו בכך!!
מתי לוח ההערכות לשנה הבאה?


תגובה:
סמולוויל – לא, אין תכנון כרגע לספין אוף של הסדרה. מעריצי סדרות הקומיקס צריכים לקוות שרשת NBC תעניק לחידוש של Wonder Woman סיכוי, ולצפות שבשנה הבאה (לוח החורף של עונת 2014-2013) רשת ABC תעלה את הגרסה העדכנית לסדרה The Hulk.
לגבי השחקנים: קריסטין קרוק היא חלק מהפיילוט של רשת NBC בשם The 17th Precinct וקשה לי להאמין שהפיילוט לא יאושר. מייקל רוזנבאום משחק כרגע בסדרה Breaking In. אליסון מאק שיחקה בשנת 2010 בסדרה בת 10 פרקים בשם Dirty Little Secret, מעבר לכך אין מידע על פרויקט חדש שלה. אריקה דוראנס סיימה לצלם סרט בשם "סופי" והיא מתוכננת לצלם סרט נוסף בשנת 2012 בתפקיד משני יחסית. טום וולינג מתכוון להתעסק יותר בחברת ההפקות שלו ויותר בבימוי והפקה מאשר במשחק, לפחות כרגע אלו הם פני הדברים.
צ'אק – אתייחס לכך בהרחבה מחר בפינה "שמתם לב ש...", אבל זאת כך: המצב לא טוב. כרגע אין שמועות ואני לא מצפה שיהיו.
לגבי תקציב לסדרות: אין תקציב סטנדרטי, יש הרבה משתנים: עד כמה הסדרה מצליחה, כמה שנים היא באוויר, האם יש סופרסטארים בסדרה כדוגמת צ'ארלי שין ועוד... אבל לגבי "המפץ הגדול" ו"איך פגשתי את אמכם" – מדובר בתקציב יחסית גדול.
שני גברים וחצי – השבוע פירסמתי מספר ידיעות לגבי הסדרה וצ'ארלי שין. במידה ולא קראת אותם במהלך השבוע, חפש אותם היו 3 או 4 ידיעות.
V – מכיוון שאני לא צופה לה עתיד ומכיוון שהתייחסתי אליה מספר פעמים במספר פינות אני לא רואה טעם בלסקר אותם. אולי אם יהיה לי מעט יותר זמן אעשה זאת. לגבי "משפחה לא רגילה", עוד לא צפיתי בסדרה (חוסר זמן), סביר להניח שכאשר אסיים לצפות בה אבצע לה "שלב סיכום סדרה". שתיהן לא צפויות לחזור לעונה נוספת.
הישרדות – לא, לא אפרסם את נתוני הרייטינג שלה מכיוון שאני לא חושב שיש טעם לפרסם את תוצאות הרייטינג של העונה "המיליון" שלה.
אבודים – עונות 2 ו 3 היו פשוט קטסטרופה. מרבית ממעריצי הסדרה חושבים כך. העונה השישית לא הייתה טובה משום שלפי דעתי ניסו לענות על יותר מדי שאלות פתוחות במשך עונה אחת. במקום לפרוס את התשובות על פני מספר עונות וחלק מהסיפורים היו פשוט טיפשיים (הסיפור על ג'ייקוב היה פשוט בדיחה ופתאם קלייר חוזרת ?). הפרק האחרון בכלל היה מאכזב ולרבים גם לא מובן. רק העונה הראשונה הייתה טובה. זו דעה שלי. מצטער.. ואם למרות זאת העונה הזאת מגיעה למקום 29 ברשימה שלי צריכה להעיד עד כמה היה כאן פספוס ענק, לולא העונה הזאת היא בכלל לא הייתה נכנסת לרשימה. שאר הסדרות שהיו ב 28 המקומות לפניה היו פשוט טובות ממנה.
הארי פוטר – הסרט "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 1" יושב אצלי, אבל עדיין לא צפיתי בו. כשאצפה הוא ייכנס לפינת D1D1 רואה סרטים. אין בכלל ספק בכך. להתחיל לבקר את כל הסרטים זה קצת מיותר משום שעברו שנים מאז שהם יצאו לקולנוע.
לגבי מצעד הסדרות הטובות ב 4 העשורים האחרונים – הפינה תחזור. יש לי כמעט את העשיריה הבאה ובקרוב (לא רוצה להתחייב על זמן) היא תחזור. אבל אל תצפו שמדי שבוע אפרסם רשימה של 10 סדרות נוספות. אני מניח שמדי כמה שבועות אחזיר את הפינה.
מצב הרשתות – אני רואה אתרים אחרים שעושים פינה שבועית למצב הסדרות והרשתות, לדעתי אין בכך טעם. שום דבר קריטי לא יכול להשתנות במשך שבוע, אבל בראייה של חודשיים ניתן להסיק מסקנות ולכן אני מפרסם את לוח ההערכות שלי לעונה הבאה כל חודשיים. בשבוע של אמצע מאי ולפני פרסום הלוחות החדשים של הרשתות אפרסם תמונות מצב עדכנית.
לוח ההערכות האחרון שלי לעונה הבאה יפורסם ב 2 במאי, כשבועיים לפני פרסום הלוחות החדשים של הרשתות הגדולות. הלוח גמור, אבל אני מעוניין לחכות מעט עד תחילת החודש הבא לעדכונים אחרונים.

להלן קובץ שאלות נוסף שהגיע במייל:
שלום D1D1,
ראשית אני מודע לך שענית לי בפוסט הקודם על השאלות שרציתי.
פרשיות סמויות:
התחלתי לראות פרשיות סמויות ורציתי לשמוע את דעתך בנוגע לסדרה.
איך העלילה לדעתך? השחקנים? איזה דירוג הייתה נותן לסדרה?
צ'אק:
שאלה שאני בטוח שחוזרת על עצמה כבר לא פעם בתקופה האחרונה:
אני אישית מתפלל ומחזיק אצבעות לצ'אק,המספרים אומרים את שלהם אך מה מצבה נכון לעכשיו,האם תקבל עוד עונה במצב הנוכחי או שזה סיכוי ממש קלוש?
משפחה בלתי רגילה:
סיימתי לצפות במשפחה בלתי רגילה [מאד אהבתי את הסגנון אם יורשה לי לציין,ובמיוחד את השחקנית שמשחקת את סטפני :)] שוב ע"פ הרייטינג מה הסיכוי שלה לקבל גם עוד עונה? על פי פרסומים מסוימים בפורום של ABC אמרו שכן יש עונה אך בעצם עוד לא יצאה הכרזה רשמית. מה דעתך בנוגע לזה?
ושאלה באמת אחרונה היא על החיים הקשים של אר.ג'י ברגר:
השבוע גם התחלתי לצפות בסדרה הזאת ואף סיימתי את העונה הראשונה,אישית אהבתי מאד את העלילה [היא די מאפיינת את מה שאני עובר כעת בתיכון או לפחת רואה אצלי בתיכון] בקיצור רציתי גם פה לדעת מה אתה חושב על הסדרה? יש לה עתיד? [אחחח השחקנית שמשחקת את ג'יני אין מילים וכל מילה מיותרת :)] .

אשמח לשמוע את דעתך בפוסט הקרוב,
שיהיה חג שמח ושוב יישר כוח לבלוג שלך!


תגובה:
פרשיות סמויות – כבר סיקרתי את העונה הראשונה. ניתן לראות את הסיכום בלינק הבא: http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/01/covert-affairs.html
צ'אק - כפי שכבר ציינתי בתגובה קודמת: אתייחס לכך בהרחבה מחר בפינת "בוודאי שמתם לב ש..." ושהמצב לא נראה מבטיח. אבל תמיד יש סיכוי, אז עד שזה לא נגמר זה לא נגמר.
משפחה לא רגילה – יכולים להיות פרסומים בפורומים שונים כמה שירצו. לצערי, הסדרה גמורה.
החיים הקשים של אר. ג'י. ברגר – אהבתי את העונה הראשונה שלה ולפי דעתי היא הייתה המרענן והסדרה שהכי אהבתי בעונת הקיץ הקודמת. העונה השנייה עלתה לפני מספר שבועות וקצת אכזבה אותי, אבל עדיין מדובר בסדרה נחמדה שמתאימה מאד לחודשי הקיץ. נכון לעכשיו, נראה שגם עונה שלישית נמצאת באופק. ואכן, אמבר לנקסטר היא משהו מיוחד. אבל זה קצת מוזר שאישה בת 31 מגלמת תלמידת תיכון.

סט שאלות נוסף הגיע במייל:
אהלן D1D1,
שמעתי שבקרוב תיפתח רשת ברודקאסט חדשה שתקרא Bounce TV הפונה לקהל האפרו אמריקאי‏. האם זה נכון, שמעת עליה ?
ועוד כמה שאלות:
1. ייצא סרט רביעי לסדרת הסרטים של ספיידרמן, אם כן מתי ?
2. מה ההבדל בין נקודות המדד למספר הצופים הכללי, ואיך הן משתלבות בדיוק ?
3. למה The Event מפרק לפרק מאבדת מלא צופים, האם היא עוברת את אותה תופעה של פלאש פורוורד עם כל החלפת התסריטאים, ליהוקים וכו'... ?
4. האם לדעתך החידוש של Wonder Woman שתשודר בשנה הבאה ברשת NBC תיכשל מאותם סיבות ש- The Cape נכשלה או שתקרום עור וגידים ?
היא גם יותר לדעתך מתאימה לרשת כבלים ?
תודה רבה וחג שמח וכשר! ( :


תגובה:
כן, שמעתי על הרשת הזאת, אבל לקהל הצופים הישראלי הרשת הזאת לא כל כך רלוונטית. הסדרות שהם יפיקו לא ממש ידברו לקהל שלנו.
1. לא ברור כרגע מתי ייצא הסרט. בתחילה רצו לעשות סרט 4 בסדרה, אולם לאחר מכן החליטו לערוך ריבוט לסדרת הסרטים ולהתחיל מחדש ואף ליהקו את אמה סטון לאחד התפקידים. הסרט אמור היה לצאת ב 2012 אולם לא התחילו לעבוד עליו אז יכול להיות שזה לא יצא בתאריך הזה.
2. עייפתי כבר מלהסביר את הנושא הזה. חפשו בויקיפדיה את המילה רייטינג. יש שם הסבר מפורט.
3. יש הרבה סיבות: סדרה לא טובה, רשת לא מצליחה, שיבוץ לא טוב, חופשה ארוכה בין פרקים ועוד...
4. לא, אני לא רואה מצב שהחידוש יצליח משום שכבר בליהוק של הכוכבת הראשית הם נכשלו. לתפקיד היו צריכים ללהק דמות צעירה וחסרת ניסיון בטלוויזיה כפי שבסמולוויל עשו עם קריסטין קרוק וב"יומני הערפד" עשו עם נינה דוברב. ולא, הסדרה לא חייבת להיות רק בכבלים. גם רשת ה CW הייתה מתאימה מאד, במיוחד עתה כשסמולוויל מסתיימת.


חג שמח.

Share on Facebook

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שוב תודה לך על התשובות לשאלות שלי :)
שנית רציתי רק לתקן אותך שהפרק הבא של איך פגשתי את אימא ישודר ביום שלישי הקרוב [19.4] ולא ב3.5 כפי שכתבת.

שיהיה חג שמח ושבוע טוב!

D1D1 אמר/ה...

תוקן, וזה לא ביום שלישי ה 19 באפריל אלא ביום שני ה 18 באפריל. הפרק מגיע לרשת רק ב 19 בחודש.

תום אמר/ה...

אכן אני פשוט רגיל על פי ההורדות ולא על פי השידור :)

חג שמח

LR אמר/ה...

D1D1, תודה רבה על התשובות לגבי השאלות שלי על סאות' פארק ואלקטרז.
חג שמח!!