יום שבת, 23 באפריל 2011

פינת מענה לקוראים, והשבוע: The Good Wife (2), Gossip Girl, Game Of Thrones, Chuck (4), Glee, Terra Nova, The Vampire Diaries ועוד...

אלעד ביקש להקדיש את פינת הזוגיות לשחקנית מוכרת:
תוכל לעשות את פינת הזוגיות על אליזבת מיטשל ?


תגובה:
לצערי, רשימת הגברים שלה לא ממש מעניינת ולכן אין טעם להקדיש לה את הפינה.

יעל שאלה בעקבות הסיכום שלי על העונה הראשונה של Pretty Lille Lairs אודות סדרות הנוער:
(Pretty Lille Lairs ...) אחת הסדרות האהובות עליי!
תודה רבה רבה על הסיכום :)
איזה סדרת נוער נמצאת לדעתך במקום השני (היום) ואיפה היית ממקם את יומני הערפד?


תגובה:
נתת לי רעיון. נראה לי שאקדיש מצעד לסדרות הנוער באחד השבועות הקרובים. לכן אני מעדיף לא לענות על מיקומה של יומני הערפד. נחכה למצעד.

יהונתן הגיב ושאל לגבי The Good Wife:
מסכים לגבי כל מילה על "The Good Wife" וזו אכן סדרה מעולה!
לגבי חוסר הימצאותו של פיטר בפרק האחרון: קודם כל הייתה לי תחושה שזו בחירה כלכלית (לא לשלם לשחקן...) וזה נתן תחושה מוזרה שהוא מתחמק מאלישה. האם זה אומר שהוא יודע שהיא עומדת לדעת או שהיא "עשתה את העבודה" (נתנה ראיון מרגש) ועכשיו הוא לא צריך אותה יותר?
קלינדה היא דמות מופלאה וההתפכחות שלה בפרקים האחרונים מעולה! אחת השחקניות הטובות בסדרה.


תגובה:
לא, על פי מה שהתסריטאים טוענים פיטר לא יודע שהיא עומדת לדעת לגבי הסטוץ שלו עם קלינדה. הרי גם הצופים לא ידעו שזה עומד לקרות עד הרגע האחרון של הפרק (חוץ מאלו שקראו את הספויילרים).

התקבלה גם שאלה לגבי Gossip Girl:
עכשיו אחרי פרק 18 דיי בטוח שהתמונה שפירסמת של בלייר מתנשקת עם מישהו זה לא דן נכון ? או שהם בכל זאת ימשיכו עם הקו עלילה שלהם.


תגובה:
אני חושב שדי ברור של מי התמונה. אני לא רוצה לקלקל לאלו שלא חשבו על כך. אבל אם כבר שמעתם את השמועות על האירוסין הקרבים של בלייר וראו שהנסיך לואי הגיע, אז אפשר לעשות את החשבון לבד.

יעל שאלה לגבי הסדרה Game Of Thrones:
כבר יש לסדרה מעריצים? O:

ומאיה הוסיפה שאלה משלה על הסדרה:
מה דעתך על הסדרה החדשה משחקי הכס ?


תגובה:
הסדרה מבוססת על סדרת ספרים שאח"כ גם הפכו למשחק מחשב, אז סביר להניח שיש לה כבר מעריצים.
לגבי דעתי על הסדרה, ראיתי רק את הפיילוט ואני מחכה לראות מספר פרקים בכדי להביע את דעתי עליה. ממבט ראשון ניתן רק לומר, שהיא נחמדה.

יהונתן שאל לגבי הידיעה שיכול להיות שרשת CBS עומדת לחדש את הסדרה The Good Wife מתוך מחשבה על סינדיקציה:
מה סינדיקציה? אנחנו רק בעונה ה-2 (או השלישית)...


תגובה:
זה לא משנה. אני לא יודע אם אתה יודע אבל הסדרה "הוואי 0-5" כבר נמכרה לסינדיקציה אחרי עונה אחת בלבד !!! השידורים אמורים להתחיל בשנת 2014. NCIS;LA גם היא נמכרה לסינדיקציה לאחר עונה אחת בלבד, כך שאין לכך שום משמעות שמדובר בעונה שנייה. על פי נתוני הרייטינג הסדרה אמורה להיות מבוטלת, זו הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב שאולי היא תחודש.

ינון שאל לגבי אחד הפיילוטים:
זכור לי שכתבת על סדרה בשם גרים
(אם אני זוכר נכון זו סדרת משטרה עם פושעים מסיפורי האחים גרים)
מה קורא איתה ? יש סיכוי לראות אותה ?


תגובה:
מדובר בפיילוט שעדיין אין עליו תגובות של מנהלי רשת NBC. כשיהיו אפרסם.

שאלה נוספת על פיילוט אחר הגיעה מתום וגם שאלה על צ'אק:
תודה רבה לך על המידע המעניין והמרתק הזה (מידע על מצב הפיילוטים),די נדלקתי על הדרמה המשטרתית בשם Identity האם תוכל לפרט עליה קצת יותר בבקשה? [היא כן במצב טוב לאישור או שלא]
ואני מקווה שצ'אק אכן תחזור לעונה חמישית [מצידי שתהיה אחרונה אבל בכל מקרה מקווה שלא..] ואם היא תעבור ליום שישי [היא הייתה פעם בשישי? :O] הרייטינג אמור להיות יותר טוב כיוון שאין סדרות "חזקות" באותו יום לפי דעתי [תקנו אותי אם אני טועה].

שוב חג שמח ותודה!


תגובה:
לגבי Identity, לצערי אין עליה מידע נוסף, אם היה הייתי מפרסם. לגבי מצבה, כפי שבוודאי שמתם לב בפוסט הסדרה לא נחשבת כהימור בטוח לעונה הבאה, אבל היא בהחלט מועמדת לעונה הבאה. היא עדיין במירוץ וזה כבר טוב עבורה.
לגבי צ'אק, אני חושב ששידרו פעם או פעמיים שידורים חוזרים שלה ביום שישי אבל אני לא בטוח בכך אז אל תתפסו אותי במילה. לגבי מעבר שלה ליום שישי, זה הימור. אם זה היה קורה לפני שנתיים הייתי חושב שזה יעבוד, אבל לאחר ההידרדרות שלה השנה אני כבר לא יודע, למרות שאין סדרות חזקות ביום שישי. רשת CBS ביטלה שלש סדרות ששודרו ביום שישי בשעה שמונה: מדיום, The Defenders (ששודרה במשבצת השידור הזאת רק בחלק השני של העונה) ו Chaos, גם החידוש של Fringe די הפתיע כי הנתונים של הסדרה גבוליים מאד. כך שיש למעבר סיכוי, אבל השאלה היא גם מה הציפיות של הרשת ממעבר שכזה, האם הם מצפים שהסדרה תעביר 22 פרקים עד לפרק ה 100 ואז תבוטל, או שהסדרה תשאר למספר עונות. באופן אישי, לפי דעתי, האפשרות הראשונה היא ריאלית יותר.

שקד שאל גם הוא לגבי צ'אק ורשת NBC:
יש לי שאלה- מהם הסיכויים הריאלים של צ'אק לקבל חידוש?
שאלה נוספת- מדוע משתלם לרשת NBC לממן את הוצאותיה של רשת FOX על האוס, כך פרסמת לפני זמן מה...


תגובה:
לגבי צ'אק, עוד שבוע אחד לפרסום לוח ההערכות שלי לעונה הבאה ושם אתייחס גם לצ'אק. כדאי לחכות, לא ?
לגבי NBC, לפי מה שאני מבין, מדובר על זכויות על הסדרה וסידור כספי בין האולפנים של רשת NBC (שם אני חושב שמצולמת הסדרה) להפקה. אני לא יודע לאיזה הסדר הם הגיעו, אבל סביר להניח שהם לא עושים את זה בשל טוב ליבם. הרשתות מרוויחות מכך כסף. איך ? לצערי אני לא יודע, אם אדע אפרסם.

שאלה נוספת היא לגבי פיילוט של רשת FOX:
THE FINDER - מה סידרת האם שלה?!, ותודה על הסקירה וחג שמח!


תגובה:
מדובר בסדרה Bones והפיילוט שלה שודר ביום חמישי כפרק רגיל של סדרת האם. האם צפית ? מה חשבת עליו ?

נדב שאל לגבי סדרת המדע בידיונית Terra Nova:
מה עם טרה נובה?? זכור לי שאמרו שהיא אמורה לעלות לשידור בחורף... (והפיילוט שלה אמור להיות משודר בקרוב, לא?)


תגובה:
במקרה שלה לא מדובר כבר בפיילוט מאחר והיא כבר אושרה לסדרה. ככל הנראה היא תעלה בחודשים ספטמבר-אוקטובר. היא הייתה אמורה לעלות עם הפיילוט שלה לקראת סוף חודש מאי, אולם לבסוף בוטל שידור הפיילוט בתאריך הזה והיא כבר תשודר ישירות בלוח החורף הבא.

שקד שאל לגבי הרייטינג של הטלוויזיה הישראלית:
שאלה נוספת- למה שלא תפרסם את נתוני הרייטינג של הטלוויזיה הישראלית?


תגובה:
יש מספר סיבות לכך שאני לא מפרסם את נתוני הרייטינג של הטלוויזיה הישראלית. הסיבה הראשונה היא, שהטלוויזיה הזאת פשוט לא מעניינת. סיבה שנייה היא, שלרוב לא מדובר בסדרות אלא בתוכניות ושעשועונים ואת הנתונים של חברות הכבלים קשה מאד להשיג. סיבה שלישית, האתר של ידיעות אחרונות מפרסם את המידע הזה כמעט מדי יום ואין טעם לחזור עליו.

התקבלה שאלה מספר שאלות לגבי צ'אק מאוראל:
אתה טוען שתמיכת המעריצים הרחבה והפרסום בטוויטר לא יספיק לדעתך לעזור להציל את הסדרה הפעם, אבל מצד שני אתה טוען(משתמע מהדברים שלך) שיש סיכוים טובים שהסדרה תחזור לעונה נוספת פשוט היום הולך להשתנות, אז מהי דעתך בנושא? צ'אק תחזור אלינו לסגור 100 פרקים והיום ישתנה, או שצ'אק לא תחזור בכלל?
ושאלה אחרונה(מצטער על ההצפה פשוט אני נזכר בשאלות) - האם לפרקים הבאים(22,23,24) יש משמעות על החלטת NBC האם לחדש את הסדרה? או שההחלטה כבר נעשתה ורק הרייטינג עד פרק 21 נלקח בחשבון?
בנוסף, מה עמדתך\דעתך האישית - האם צ'אק תחזור לעונה חמישית אחרונה?

שקד הגיב על כך:
אוראל, פרק 24 ישודר אחרי ההודעה הסופית על צ'אק (באותו היום), וככל הנראה פרק 23 גם לא יהיה מאוד חשוב וההחלטה כבר התקבלה, אבל... לא יודע...



תגובה:
תראו, כבר ציינתי שברשת מודעים לכוחה הרב של הסדרה מבחינת המפרסמים והקהל, אבל לפי דעתי, הכל יגיע לשאלה הכספית: אם השארת הסדרה, אפילו ביום שישי, תהיה רווחית לרשת, היא תשאיר אותה. בשל כך, כפי שציינתי, בהפקה ידרשו לערוך קיצוצים נוספים.
לגבי הפרקים הבאים והשפעתם, לפי המידע שהגיע אלי מתוך רשת NBC מתברר שיש שמועה בתחנה שהרשת כבר קיבלה החלטה לגביה. אני יודע מה השמועה אומרת אבל אני לא מפרסם אותה מפני שמדובר רק על מקור אחד ואני לא יכול לאמת אותה אפילו בתור שמועה ולכן אני מעדיף לחכות עם הידיעה. מצטער, לא תצליחו לשכנע אותי בנידון.
ושקד צדק, הרשת תשדר את הלוח שלה לעונה הבאה בבוקרו של שידור הפרק ה 24 של העונה (16 במאי), כאשר בערב ישודר הפרק.

השאלה הבאה היא לגבי Glee ובנוסף, שאלה לגבי סרט:
יש מצב שהקטע עם סנטנה (שהיא פונה לסחיטה בכדי להשיג את מבוקשה) יהיה קשור לבריטני ?
ועוד דבר..אתה יכול בסיקור הבא שלך על סרטים לעשות על זוהי סדום?


תגובה:
לגבי Glee, חבל שאגלה את התשובה זה יהרוס לכם את הצפייה בכל הפרק. כדאי לכם לראות את הפרק ולגלות לבד.
לגבי "זוהי סדום", אני מניח שכולם כבר ראו את הסרט. אני חושב שהוא אפילו שודר בטלוויזיה מספר פעמים. האם בכל זאת כדאי להריץ ביקורת עליו ? אני לא יודע. אחשוב על כך, יש סרטים נוספים שמחכים כבר לביקורת אולי אוסיף אותו לרשימה.

3 שאלות לגבי The Vampire Diaries:
אחת הקוראות שאלה לגבי נתוני הרייטינג של The Vampire Diaries:
אני לא מבינה יומני הערפד יורדת כל הזמן איך היא עדיין בנתונים הטובים ?
ויעבירו אותה יום בעונה הבאה כדי לעלות את הרייטנג ,שהיא לא תהיה מול אמריקן איידול

אלעד הוסיף :
למה "יומני הערפד" מתרסקת (ברייטינג) ?!?!!?
וגם אמרת שג'סטין ביבר יופיע ב"יומני הערפד" הוא יופיע או לא?,אם כן אז באיזה פרק?





תגובה:
אני מחלק את הנתונים לטובים, בינוניים וגרועים לפי הסיכוי שלהם לקבל עונה נוספת. סדרה שנמצאת בנתונים הטובים סימן שהנתונים שלה מורים שהיא בדרך לעונה נוספת. על פי הנתונים הללו הסדרה עדיין עם נתונים מספיק טובים לחזור לעונה שלישית.
לגבי השאלה מדוע היא מתרסקת, יש לכך מספר גורמים: ראשית, תסמונת השנה השנייה שבה ההתלהבות הראשונית לגבי הסדרה התמתנה, כמו כן: המאבק מול אמריקן איידול וגם המעבר לשעון קיץ. בנוסף לכך, ממה שצופים מספרים לי הרמה קצת ירדה העונה ובשל כך צופים עוזבים אותה. אבל אל דאגה, היא תחזור לעונה שלישית, זה בטוח.
לגבי ג'סטין ביבר, מעולם לא אמרתי שהוא יופיע בסדרה. אם תקרא נכון את הידיעה תגלה שציינתי שיש שמועה ברשת שקיים סיכוי שהוא יופיע (http://tvbyd1d1.blogspot.com/2010/06/vampire-diaries_5905.html ). נכון לעכשיו, לא ברור אם הוא אכן יופיע. לפי מה שהאתרים הרשמיים שלו מציינים לא ניתן למצוא הופעה שלו בעונה השנייה של הסדרה.

גם Tower Prep נכנסת השבוע לפינה בעקבות ההודעה על ביטולה:
אני בנתיים רק בפרק 4 אבל עדיין חבל חיבבתי אותה דווקא
הסוף נשאר פתוח ?
ומה גרם לביטול ?

תגובה:
גם אני חיבבתי את הסדרה.
לגבי הסוף, כן ולא. העלילה של העונה מסתיימת בפרק האחרון, אשר עוסק (זהירות ספויילר) בבריחה של החבורה. אבל כמו כל סדרה, הם פתחו עלילות חדשות שעכשיו לא יקבלו מענה.
לגבי הביטול, לא נמסרה סיבה לכך, אבל אני מניח שאפשר להאשים את נתוני הרייטינג.

נעבור לשאלה על The Borgias.
שאלה- הגרסה שעולה בהוט לבורג'ס היא מצונזרת?
כי רשום שם שזה לגילאים 14+, ופה http://www.commonsensemedia.org/tv-reviews/borgias
מצוין שיש שם עירום מלא של גברים וגם נשים.

עוד שאלה לגבי צנזור, הסופרנוס שמשדרים בערוץ 22 בלילה מדי פעם, מצונזר? גם שם רשום שזה 14+ אבל יש שם עירום.
תודה על התשובות מראש, אשמח אם תענה לי בתגובה חזרה :)


תגובה:
לפי מה שאני מבין, ולא יצא לי לראות עדיין את הסדרה בהוט או בגרסה שמתרוצצת ברשת לא צינזרו אותה. בשל כך הסדרה משודרת בשעה יחסית מאוחרת בלילה (10), משום שבשעה הזאת כביכול מותר לשדר תכנים כאלה. כמו כן, על פי הטריילרים שהוט משדרת, קשה לי להאמין שהם יצנזרו. בנוסף לכך, הם כבר שידרו בעבר סדרה דומה בשם "רומא" ובה היה עירום נשי וגברי, יחסי מין רגילים, לסביים והומוסקסואליים כך שקשה לי להאמין שהם ישנו את זה הפעם.
לגבי הסופראנוס, לא ראיתי את הפרקים בערוץ 22 כך שאני לא יכול לענות על כך, מצטער. אם מישהו אחר צפה בהם ויכול לענות על כך אני אשמח.

להלן שאלה מאוראל לגבי המענה שלי לשאלות באימייל:
אהלן. רק רציתי לדעת מדוע אתה לא עונה לשאלות במייל? או שהמייל נועד רק לשליחת שאלות ואתה עונה עליהם בפינת המענה בבלוג?
תודה מראש.


תגובה:
תיבת המייל של הבלוג נועדה בשביל שקוראים יוכלו לשלוח לי שאלות ואז אענה להם ב"פינת המענה לקוראים". כך המענה הוא מסודר וידוע מראש מתי מקבלים תשובה. אם מדובר במשהו באמת דחוף, ואני לא מתכוון לשאלה כמו "האם צ'אק תזכה לעונה נוספת" ?, אני יכול לענות תשובה במייל. כמו כן, אם אנשים לא מעוניינים שאענה להם דרך הפינה או שלא מעוניינים שאציין את שמם כשאני מפרסם את השאלה, כל מה שהם צריכים לעשות זה לציין זאת באימייל. אבל, אם מדובר בשאלה שכל הקוראים יכולים ליהנות ממנה, או שתחסוך שאלות דומות מקוראים אחרים למה למנוע זאת ? ולבסוף, אין שאלה שאני לא עונה עליה. גם אם אני לא יודע את התשובה אענה על כך ואציין שאין לי תשובה לשאלה.

ולבסוף, שאלה נוספת מאוראל לגבי צ'אק שהגיעה במייל:
שלום רב, קודם כל רציתי לדעת מתי התאריך שנדע אילו סדרות מתחדשות ואילו מתבטלות? בנוסף, למיטב ידיעתי ככל ששומעים פחות חדשות על סדרה מסוימת ככה הסיכויים שלה להתחדש טובים יותר, בנוגע לCHUCK לא היו שום חדשות - לכן ניתן להסיק שלמרות הרייטינג הנמוך בשני הפרקים האחרונים עדיין יש סיכוים טובים לחזרת הסדרה?(זו אחת הסדרות הכי מצליחות של NBC, ויש לה קהל מעריצים רחב)
אשמח לקבל מענה.


תגובה:
מדובר בשבוע של ה 16 עד ה 19 במאי (רשתות שונות יפרסמו את הלוחות שלהם בתאריכים שונים במהלך השבוע). לתאריכים המדויקים כנסו ללינק הבא:
http://tvbyd1d1.blogspot.com/2011/03/blog-post_02.html
לגבי צ'אק, עניתי על כך בתגובות קודמת בפינה הזאת, אין טעם לחזור על אותה תגובה פעמיים.


ועכשיו 90210 נמצאת בין הסדרות שהגיעו שאלות לגביה במייל:
היי D1D1, ברצוני לשאול אותך מספר שאלות, ואשמח אם תענה לי עליהן בפינת המענה לקוראים.

1. האם ידוע בערך השכר של השחקנים בסדרה 90210? חיפשתי כמה הם מרוויחים על כל פרק,
ולא מצאתי את המידע בשום מקום.

2. מדוע אתה קוטל את הסדרה 90210 בפוסטים שונים בבלוג?
פעמים רבות אתה כותב כי יש להוריד אותה מהמסך וכו', מדוע?

3. מה דעתך על ספויילרים? האם הם הורסים את חווית הצפייה?

אשמח למענה שלך!


תגובה:
1. על פי מה שאני מבין לא מדובר בהפקה יקרה ואין כאן משכורות מפוצצות. רק לשם השוואה, כוכבות "עקרות בית נואשות" שחתמו על חוזה חדש לעונה שמינית מרוויחות 325 אלף ₪ לכל פרק. לפי דעתי, השחקנים ב 90210 לא מרוויחים אפילו חצי מכך. אם הם מגרדים את ה 100 אלף דולר לפרק הם יגידו תודה (כמובן, שלכל שחקן יש חוזה שונה).
2. אני קוטל את הסדרה משום שמדובר בסדרה מיותרת, ואני עדין בתגובה שלי. אם את שאר סדרות הנוער אני עוד יכול להבין, הרי שהסדרה הזאת חוזרת על אותם מוטיבים שראינו בסדרות נוער אחרות כל כך הרבה פעמים כך שלראות אותה זה פשוט מיותר. לפחות Gossip Girl יותר זוהרת וסקסית כך שאם כדאי לצפות בסדרה מיותרת עדיף לצפות בה ולא ב 90210. אפשר גם לענות על השאלה כך: תראו לי דבר אחד טוב שיש בה ?
3. אני חושב שניתן לפרסם ספויילרים אבל לא כאלו שממש יגלו את כל מה שנראה בפרק. בשל כך, כאשר שואלים אותי על ספויילרים מסוימים ומחפשים הבהרה ספציפית אני נוטה לומר להם "עדיף שתצפו בפרק". ליצור "טיזר" לצפייה זה נחמד ולא יהרסו את חווית הצפייה, אבל צריך להיות זהיר ולא לגלות את עיקר הנעשה בפרקים.

להלן מקבץ שאלות נוסף שהגיע במייל:
אהלן D1D1,
הבנתי שביום שלישי הקרוב מתחילה סדרה הריאליטי החדשה The Voice, מה דעתך עליה ?
האם נראה לך שהיא תצליח ברשת NBC ?
ועוד כמה דברים:
מתי צפוייה להתחיל העונה השנייה של Fairly Legal ?
האם הסדרה Alcatraz זה עלילה מתמשכת או שכל פרק משהו אחר, ומתי היא תעלה לשידור ?
מתי הסדרה Terra Nova תתחיל ?
הבנתי שגם אושרו עוד 2 סרטים לסדרת הסרטים של מהיר ועצבני, אז מתי הסרט החמישי בסדרה ייצא ?
איזה רשת כבלים הכי טובה לדעתך ?
ודבר אחרון, למה בוטלה הסדרה Survaviors לאחר שתי עונות ?
תודה רבה וחג שמח :)


תגובה:
לגבי The Voice, מדובר בתוכנית ריאלטי של מוזיקה. סביר להניח שהיא תצליח. עד כמה ? נצטרך לחכות ולראות. לי באופן אישי, נמאס אפילו מלראות את "אמריקן איידול", אז להתחיל לראות תוכנית ריאלטי אחרת שעוסקת במוזיקה ? לא תודה.
לגבי Fairly Legal, עוד לא יצאה ההודעה הרשמית על אישור הסדרה לעונה נוספת. כפי שציינתי בפוסט קודם, מרבית הסיכויים שהיא אכן תחודש. בכל מקרה, תאריך לעונה השנייה עדיין אין, אולם במידה ותחזור אני לא צופה שהיא תחזור לפני חודש ינואר 2012.
לגבי "אלקטרז", לפי מה שאני מבין אמור להיות לה סיפור מסגרת שיתגלה לאיטו, אבל עד כמה הוא יהיה אינטנסיבי ? עדיין אין מושג. בהפקה שומרים את הקלפים קרוב לחזה ולא מגלים יותר מדי, מלבד על הדמויות הפועלות כפי שפירסמתי.
לגבי Terra Nova, היא אמורה לעלות לשידור בחודש ספטמבר או אוקטובר השנה, תלוי מתי רשת FOX תעלה את לוח החורף החדש שלה.
לגבי מהיר ועצבני, הסרט החמישי אמור לצאת ב 29 באפריל 2011. ממש עוד כמה ימים.
נכון לעכשיו, רשת הכבלים הטובה ביותר היא USA. אחריה Showtime ושלישית HBO. אבל זו רק רשימה שלי על פי הסדרות שהן משדרות ולא לפי הצלחה שלהן ברייטינג.
לגבי Survaviors, הרייטינג שלה בתום העונה השנייה לא אפשר הזמנת עונה שלישית. עובדה ממש מעצבנת עבורי משום שאהבתי את הסדרה. לפי דעתי, מבחינת סדרות אפוקליפטיות היא הייתה מעולה.

חג שמח.




Share on Facebook

10 תגובות:

ניר אמר/ה...

לגבי נתוני הרייטינג הישראלית:

אני די מסכים איתך שאין צורך במעקב יומיומי אחר הנתונים הללו בבלוג, מהסיבות שציינת (טלוויזיה זולה גרועה ומשעממת, מיעוט קיצוני בסדרות מתוסרטות ואי פרסום נתוני הרייטינג המעניינים באמת של הכבלים והלוויין). אבל יש מקום לתקווה בנושא הערוצים המסחריים הישראלים בכל מה שקשור לסדרות מתוסרטות. הקיץ הקרוב למשל יכלול מספר רב של סדרות כמו - "החברים של נאור 3", "כאן גרים בכיף 3" ו"בנות הזהב" (ערוץ 10), "השנים הכי יפות" ו"החיים זה לא הכל 9" (רשת), ו"רמזור 3", "פולישוק 2" ו"עבודה ערבית 3" (קשת).

אז אמנם חלק רחב מהסדרות האלה די זעזע ובכלל, ערוצי השידור בישראל פועלים באופן חובבני מאוד בהשוואה לרשתות בארה"ב, אבל גם כאן יש מקום לתקווה עם המעבר לשיטת הרישיונות באחד בינואר 2013 (בארה"ב השיטה הזו כבר פועלת מעל חמישים שנה).

על כל פנים, כאדם פרטי אני עוסק בנתוני רייטינג - גם כאלה מארה"ב, גם כאלה מישראל וגם כאלה מעוד מדינות בעולם - ויש לי גישה אל הנתונים הישראליים המלאים של הערוצים הנמדדים באופן רשמי על ידי הוועדה הישראלית למדרוג (IARB). כך שאם יום אחד תרצה, אוכל להעביר לך על בסיס יומי את הנתונים הרשמיים והמלאים של הערוצים הנמדדים.

הנה, לדוגמה, נתוני הרייטינג של הפרקים ששודרו עד כה בעונתה השלישית של הסדרה "החברים של נאור" (הנתונים באוכלוסייה היהודית בלבד, כיוון שעל פי זה נמכרים מחירי הפרסומות, אך ניתן לדעת גם מה הנתונים בקרב הלא-יהודים):
פרק 1 - 410,900 צופים פרטים ו-18% במשקי הבית.
פרק 2 - 333,300 צופים פרטים ו-15% במשקי הבית.
פרק אחורי הקלעים - 179,900 ו-7.8%.

Unknown אמר/ה...

Game Of Thrones לא מבוססת על משחק מחשב......
היא מבוססת על סדרת ספרים מאוד מצליחה, ומדהימה....

Unknown אמר/ה...

בקשר למשחקי הכס, לא מבוסס על משחק מחשב כמו שציינת אלא מבוסס על ספר!

D1D1 אמר/ה...

תוקן. קודם היו ספרים, אח"כ משחקי מחשב ועכשיו סדרת טלוויזיה.

אוראל אמר/ה...

תודה רבה על כל ההשקעה והסבלנות!
ושוב, מצטער על החפירה.

D1D1 אמר/ה...

ניר, צור איתי קשר באימייל.

תום אמר/ה...

תודה רבה לך D1D1 על הפינה המעולה הזאת כל שבוע וכן על כך שהתייחסת לשאלה שלי :)
שאלה קטנה: מתי אלקטרז עולה לשידור?

תודה וחג שמח!

אנונימי אמר/ה...

תודה על התשובה לשאלה שלי ועל הפוסט בכלל!

ניר אמר/ה...

D1D1, יצרתי איתך קשר במייל.

אנונימי אמר/ה...

תודה שענית לי על השאלה לגבי the finder, גיליתי אותה ברגע שצפיתי בפרק של bones האחרון, לדעתי נחמד, פחות טוב מסדרת המקור, הדמויות קצת מוקצנות מדי ויכולות להתחיל לעצבן מהר [מת על ספרון בורוז עוד מהכשלון הקולנועי שלה עם פרדי פרינז ג'וניורWING COMMANDER דרך בוסטון ליגל וחוק וסדר כוונה פלילית; אבל כמה זמן היא יכולה לשבש מילים באנגלית עד שזה יתחיל לעצבן, למשל?!] סה"כ מקווה שאם יהפכו לסדרה ישקיעו יותר בתוכן ואז הסדרה תהפוך להיות ברמה של סדרת האם [גם BONES הייתה פחות מהנה לדעתי בעונה הראשונה] חג שמח ומלא טלוויזיה טובה!