יום רביעי, 20 באפריל 2011

פרסום: אז מה קורה בגזרת הפיילוטים ?



אנחנו נמצאים פחות מחודש אחד לפני חשיפת הלוחות החדשים של הרשתות הגדולות לעונה הבאה שלהן. רבים בוודאי רוצים לדעת אילו סדרות חדשות עומדות להפציע על מסכינו בעוד מספר חודשים. מסתבר שהתמונה מתחילה להבהר, לא לגמרי אבל יש מספר פיילוטים שמתבלטים.
ראשית, הקומדיות של רשת FOX - The New Girl ו Don't Hate the Bitch In Apt. 23 של רשת ABC התבלטו בצורה יוצאת דופן במבחנים שלהן והן נראות די בטוחות לעונה הבאה.
רק אזכיר ואומר, שמדובר במידע לא סופי, משום שלא עברו על כל הפיילוטים.

להלן פירוט נרחב יותר:




למרות שהרשת נכשלה השנה בגזרת הסדרות, בעיקר הדרמות, הרי שהרשת לא ממש צריכה יותר מדי סדרות חדשות (צריך גם לזכור שהרשת משדרת רק בין השעות 8 ל 10 במהלך השבוע). הרשת חידשה את Fringe ו Raising Hope ונראה שגם Breaking In עושה קולות שהיא נשארת לעונה הבאה. כל סדרות האנימציה של יום ראשון חודשו אף הן ובמידה והאוס ו Bones יחודשו אף הן, ובכך יצטרפו ל Glee שכבר חודשה, לא יישאר מקום רב לסדרות חדשות, במיוחד כאשר צריך לזכור שתוכנית הריאלטי The X factor עולה ברשת בעונה הבאה.
צריך גם לזכור שהפיילוט של קיפר סאת'רלנד וטים קרינג אמורה להיות מצולמת רק בחודש יוני, כך שככל הנראה במידה ותקבל אישור לסדרה זה יקרה רק בחצי השני של העונה.
להלן הפיילוטים שזוכים לתשומת לב גדולה משאר הפיילוטים:

קומדיות:
The New Girl – אודות מורה, אשר חסרת מזל באהבה, שעוברת לגור עם 3 גברים פרועים. הפיילוט נראה בטוח מאד לקבלת אישור לעונה הבאה.

FAMILY ALBUM – אודות אב של משפחה, אשר מעוניין להעביר זמן עם משפחתו המורחבת ולכן הוא לוקח אותם לחופשה. כל עונה אמורה לייצג יום אחד בחופשה. לא נראה שמקומו מובטח אבל נראה שהסיכוי שלו גבוה.

I HATE MY TEENAGE DAUGHTER – נחשבת כבעלת סיכויים גבוהים, בעיקר בגלל הכוכבת שלו, ג'יימי פרסלי. מדובר, למי ששכח, בקומדיה שתשודר באולפן, בניגוד לקומדיות האחרונות שהרשת שידרה. הקומדיה תעסוק סביב 2 נשים שיש להן בנות בדיוק כמו הבנות שהשפילו אותן כשהיו בתיכון.

דרמות:
אלקטרז – של ג' ג' אברהמס, אשר גם הייתה בין הראשונות שהוזמנה, קיבלה ביקורות חיוביות מאד ונראית כבעלת סיכויים גבוהים לקבל אישור להפוך לסדרה.

THE FINDER – את ההתרשמות לגביו נקבל ביום שישי לאחר שנבחין בתגובות לפיילוט שלו, אשר ישודר כפרק בסדרת האם.

דרך אגב, פרויקטים שנחשבו כבעלי סיכויים גבוהים ונראים כרגע בדרך החוצה הם LOCKE & KEY – אשר בתחילה הייתה אמורה להיות סדרת קיץ (היא מבוססת על קומיקס), אולם לאחר מכן הועברה לגזרת לוח החורף אבל הפיילוט נחשב כארוך ודי איטי. בגזרת הקומדיות ניתן להגיד שלום לפיילוטים: COUNCIL OF DADS ו OUTNUMBERED.





בניגוד לרשת FOX הרי שהרשת זקוקה לסדרות רבות משום שנראה שרק סדרה חדשה אחת (או מקסימום שתיים) מהלוח הקודם יישארו ללוח הבא. הצורך יהפוך לגדול יותר אם Brothers & Sisters תבוטל אף היא (סיכויים יותר מסבירים).

דרמות:
DAMAGE CONTROL – סדרה נוספת של שונדה ריימס, כאשר הפעם השחקנית הראשית היא אפרו אמריקאית. הביקורות היו חיוביות. דרך אגב, מדובר בדרמה משרדית. כאשר שונדה מאחוריה, סביר שיש לה סיכוי גבוה. אבל האם הציבור האמריקאי יוכל לאהוב סדרה ששחקנית אפרו אמריקאית בתפקיד הראשי ? נחכה ונראה.

CHARLIE'S ANGELS – החידוש ללהיט משנות השבעים נראה כדבר די בטוח. הביקורות לגביו היו בסדר גמור והשם די אומר הרבה.

Pan Am – אופרת הסבון אודות טייסים ודיילים\דיילות אשר טסים בחברת Pan Am בשנות השישים, נראית כבעלת סיכויים גבוהים בעיקר בשל מחיאות הכפיים הרבות שקיבל בשעה ששודר.
3 הדרמות הבאות לא נחשבות ללהיט היסטרי אבל עדיין גבוה במירוץ לעונה הבאה.

Revenge - מעין סיפור "הרוזן ממונטה כריסטו" בגרסה הנשית. מדובר באישה צעירה ומיסתורית, אשר מגיעה ל"האמפטונס" בכדי לנקום באנשים שהרסו את משפחתה

Good Christian Bitches - יתמקד באמנדה ווהן, גרושה טרייה ואם חד הורית לשניים, אשר חוזרת לדאלאס, בה גדלה, ומגלה שם תככים, מזימות, רכילויות והרבה בוטוקס. הסדרה מתוארת כשילוב של עקרות בית נואשות עם "דאלאס" המיתולוגית

Poe - דרמה בלשית אשר תתרחש בבוסטון בשנות ה 40 של המאה ה 19 ותעקוב אחר אדגר אלן פו, הבלש הראשון בעולם, כאשר הוא ממציא שיטות חדשות לפתור פרשיות

קצת מתחת ל 3 הדרמות הנ"ל נמצאת Identity אשר מתרכזת ביחידת עילית של המשטרה, אשר נוסדה בכדי לטפל במקרים של חומרי נפץ.

הביקורת לגבי THE RIVER, דרמת אימה אודות משפחה אשר נוסעת אל לב האמזונס, בכדי להציל את
אביהם הנעדר, עדיין צריכה לעבור עיבוד גדול לפני שיתקבל מידע נוסף לגביה.

הפרויקט החדש של מארק צ'רי, יוצר "עקרות בית נואשות, Hallelujah, דרמה אשר תיסוב סביב עיירה שנקרעת בין כוחות הטוב לכוחות הרוע. מאזן הכוחות משתנה, כאשר זר מגיע לעיירה בשביל להשליט סדר. הפרויקט הזה מוגדר על ידי הצופים כמוזר. אבל כאשר צ'רי מאחוריו צריך עדיין להשאיר אותו במירוץ.

נראה שדרמה אחת ניתן למחוק באופן כמעט ודאי. מדובר ב Partners - סדרת משטרה, אשר מתמקדת בשתי בלשיות שנאמנות אחת לשנייה ובסודיות הן גם אחיות. הפיילוט נחשב כמת.

קומדיות:
כפי שציינתי בתחילת הכתבה DON'T TRUST THE BITCH IN APT. 23, אודות ג'ון, אישה ישרה ואופטימית מהארטלנד, אשר בשל הנסיבות חייבת לעבור לגור עם אשת מסיבות סקסית וללא מוסר, נראית בטוחה לאישור.

Suburgatory - הקומדיה תעסוק בחיים בפרברים ותתמקד באישה מניו יורק, אשר עוברת לפרבר, רק בכדי לגלות שהחיים שם הרבה יותר מסוכנים משחשבה. עתידה נראה טוב והיא קוצרת שבחים.

Smothered - אשר יתרכז בזוג, שימצא את עצמו חנוק מצמד הוריו (של 2 הצדדים). גם היא קוצרת שבחים.

הפיילוט BAD MOM, של ג'נה אלפמן, עדיין לא קיבל ביקורות, אבל את אלפמן אהבו (ואני שואל: איך ?)

נראה שקומדיה אחת במצב פחות טוב. מדובר בקומדיה LOST & FOUND של טים אלן, אשר מוגדרת כ"בסדר" בלבד.




גם היא כמו רשת ABC זקוקה למספר רב של סדרות לעונה הבאה, במיוחד דרמות. נראה שרק עתידה של Law & Order: SVU מובטח, ש Harry's Law קיבלה סיכויים סבירים לחזור ושאולי צ'אק תגבור שוב על כל הסיכויים ותעבור ליום שישי לעונה אחרונה. בכל מקרה, הרשת זקוקה לסדרות רבות.

דרמות:
לצערי, נראה שיש לרשת סדרה אחת כמעט בטוחה לעונה הבאה. מדובר בסדרה המוזיקלית SMASH אשר אמורה לעקוב אחר קבוצה של שחקנים, שמתקבצת ביחד בשביל להפיק מיוזיקל בברודווי. דברה מסינג לוהקה לאחד התפקידים הראשיים. הבאז סביב הפיילוט גדול מאד. מייעדים לסדרה את משבצת השידור של 10 בלילה ביום חמישי במקום 2 קומדיות.

פיילוט נוסף שמקבל ביקורות חיביות חזקות מאד הוא A MANN's WORLD בכיכובו של ד'ון ג'ונסון המזדקן.

גם PLAYBOY, דרמה אודות שפנפנות הפלייבוי בשנות השישים. כאשר ההתמקדות היא בשינויים הפוליטיים והמיניים של התקופה. אמבר הרד לוהקה לאחד התפקידים הראשיים, נמצאת חזק מאד לקראת העונה הבאה.

באופן מפתיע מאד, החידוש של PRIME SUSPECT, אשר זה עתה סיימו את הפקתו די מוערך בקרב קבוצות הביקורת.

קומדיות:
הקומדיה שנראית במצב הטוב ביותר, בעיקר משום שיש לה שחקנים ראשיים כמו כריסטינה אפלגייט וויל ארנט, היא הקומדיה ללא שם של אמילי ספיבי אודות הורות של אישה בשעה שהיא מנסה לתמרן בין חייה האישיים לעבודה.

לאחריה, 2 קומדיות נראות במצב הטוב ביותר: ARE YOU THERE VODKA? IT'S ME, CHELSEA – הקומדיה החדשה של צלסי הנדלר, והקומדיה ללא שם של WHITNEY CUMMINGS אשר יתבסס על זוג צעיר והעליות ומורדות של זוגות בימינו.

קומדיות נוספות שמקבלות ביקורות חיוביות:
BRAVE NEW WORLD - קומדיה שתתרחש במשרד, ואשר תתמקד בדמויות המאד ססגוניות של קבוצת אנשים ב"כפר פיליגראם", פארק אשר מתמחה בשחזור ניו אינגלד בשנת 1637.

הפרויקט ללא שם של דן גור הינו סיטקום אודות דוקטור אשר מצטרף למרפאה ומבלה אותו זמן שהוא מקדיש לחוליו גם למשפחתו.

Bent - אם חד הורית (גרושה טרייה), בכיכובה של אמנדה פיט, אשר מנסה ככל יכולתה לא להתאהב בגולש אותו שכרה לשפץ את המטבח שלה. אמנדה פיט לוהקה לתפקיד הראשי.

קומדיות שבמצב פחות טוב הן:
LoveLives - סיטקום אודות זוג אשר בוחן את האפשרות לבגוד אחד בשנייה והחברים שמסביבם שמעודדים אותם לעשות זאת. הביקורות לגביו היו מעורבות.

I Hate That I Love You - זוג הטרוסקסואלי שפתאום מכיר צמד לסביות. היכרות שגוררת מיד הריון. מצבה נראה רע מאד.




גם היא, כמו רשת FOX, לא צריכה סדרות חדשות רבות לעונה הבאה.

דרמות:
הפיילוטים שנראים במצב הטוב ביותר לאחר מעבר על חלק מהפרויקטים (חלק מהפרויקטים עדיין לא מוכנים):

SUSANNAH GRANT – דרמה רפואית חדשה.

Rookies - הסדרה תעסוק בשישה שוטרים חדשים במשטרת ניו יורק, אשר מנסים לתמרן בין העבודה החדשה שלהם לחייהם הפרטיים.

Hail Mary - תעקוב אחר אם בפרברים באטלנטה, אשר מצטרפת לנוכל ברחוב בכדי לפתור פשעים. נמסר שמיני דרייבר עושה עבודה נהדרת בפיילוט.

קומדיות:
פרויקט ללא שם של רוב שניידר אשר מבוסס על חייו. הסיפור יתמקד באדם רגיל אשר מתחתן אל משפחה מקסיקנית-אמריקנית גדולה. תוצאות קבוצת המבחן שלה היו גבוהות מאד.

Home Game – רוב ריגל יככב בקומדיה אודות מארק, כוכב פוטבול לשעבר, אשר חוזר לאשתו ליסה ולבנותיו. הקומדיה נראית במצב טוב מאד.

מנגד, קומדיה שניתן להוריד אותה מסדר היום היא פרוייקט ללא שם של פיטר נייט, אודות קבוצה של עוזרים ומנהלים צעירים בחברה, כיצד מתנהלים חיי האהבה שלהם, חברויות והניסיון לטפס במעלה סולם הדרגות. כבר כעת הפיילוט מוגדר כבעייתי.




הרשת ככל הנראה תאמץ 2 עד 3 פיילוטים מתוך ה 6 שהזמינה. בכל מקרה, מדובר בפיילוטים חלשים מאד.

הפיילוט שנראה כהימור בטוח לעונה הבאה הוא: THE SECRET CIRCLE - הפרוייקט שקווין ווילאמסון עומד מאחוריו. הסדרה, למי שלא זוכר, עוקבת אחרי תלמידת תיכון מלוס אנג'לס, אשר מגיעה עם אמה לעיירת ילדותה – ניו סאלם, ושם היא מגלה שהיא מכשפה. למרות שמדובר בעדיפות עליונה עבור הרשת, הפיילוט עדיין לא מוכן לחלוטין. הרשו לי לנחש שהפיילוט יאומץ.
הפיילוט שמנהלי הרשת אוהבים מאד הוא Heavenly אודות עורכת דין מסורה ומלאך לשעבר, אשר זה עתה הפך לאנושי, שלוקחים על עצמם מקרים במשרד של עורכת הדין, משרד שמעוניין לעזור לחלשים. בתור אנושי, המלאך לשעבר לא חווה עד עתה רגשות ומדובר בחוויה ראשונית עבורו.

לדרמת הזומבים Awakening יש תומכים רבים. הסדרה, למי ששכח, תתמקד ב 2 אחיות אשר בבגרותן יוצאות אחת נגד השנייה, כאשר בתווך זומבים מתחילים לצוץ. המבוגרת יותר היא סנגורית.

הפיילוטים שנמצאים במצב פחות טוב הם:

הדרמה החדשה של רייצל בילסון Hart Of Dixie – דרמה קומית אודות רופאה מניו יורק, אשר יורשת מרפאה בעיירה דרומית, שמאופיינת בציבור קצת מוזר.נמסר שיש מספר בעיות בפיילוט הזה. בילסון לא מצטיירת כאמינה בתפקיד רופאה (בפיילוט היא אמורה לילד תינוק). יש גם בעיות וחיכוכים על הסט בעיקר עם התסריטאית, לילה גרטשן.

Danni Lowinski- הסדרה אשר עוקבת אחר ספרית, שלומדת ומוציאה רישיון לעריכת דין, אבל אף חברה לא מוכנה להעסיק אותה ולכן היא פותחת משרד שלה בקניון. הפיילוט לא תפס וככל הנראה לא ממשיך הלאה.

לגבי Cooper and Stone – אודות 2 בלשיות צעירות בצד הצפוני של שיקאגו, שהן גם החברות הכי טובות ומשתפות אחת את השנייה בכל אספקט של החיים שלהן. אין עדיין מידע קונקרטי, אבל הפיילוט לא נמצא בעדיפות גבוהה.

Share on Facebook

9 תגובות:

inon אמר/ה...

זכור לי שכתבת על סדרה בשם גרים
(אם אני זוכר נכון זו סדרת משטרה עם פושעים מסיפורי האחים גרים)
מה קורא איתה? יש סיכוי לראות אותה?

שקד אמר/ה...

שמת לב שHate My Teenage Daughter נמצאת גם בפוקס וגם בNBC?!

תום אמר/ה...

תודה רבה לך על המידע המעניין והמרתק הזה,די נדלקתי על הדרמה המשטרתית בשם Identity האם תוכל לפרט עליה קצת יותר בבקשה? [היא כן במצב טוב לאישור או שלא]
ואני מקווה שצ'אק אכן תחזור לעונה חמישית [מצידי שתהיה אחרונה אבל בכל מקרה מקווה שלא..] ואם היא תעבור ליום שישי [היא הייתה פעם בשישי? :O] הרייטינג אמור להיות יותר טוב כיוון שאין סדרות "חזקות" באותו יום לפי דעתי [תקנו אותי אם אני טועה].

שוב חג שמח ותודה!

D1D1 אמר/ה...

לשקד - תוקן.
ב NBC מדובר בסדרה I Hate That I Love You .

שקד אמר/ה...

יש לי שאלה- מהם הסיכויים הריאלים של צ'אק לקבל חידוש?
שאלה נוספת- מדוע משתלם לרשת NBC לממן את הוצאותיה של רשת FOX על האוס, כך פרסמת לפני זמן מה...

ליאת אמר/ה...

בלוג פשוט מדהים, נפתח לי אוטומטית שאני נכנסת לאינטרנט תמשיך ככה :)

אנונימי אמר/ה...

THE FINDER - מה סידרת האם שלה?!, ותודה על הסקירה וחג שמח!

נדב אמר/ה...

מה עם טרה נובה?? זכור לי שאמרו שהיא אמורה לעלות לשידור בחורף... (והפיילוט שלה אמור להיות משודר בקרוב, לא?)

אנונימי אמר/ה...

לנדב^
אם אני לא טועה אז הוא פרסם לפני כמה חודשים ששידור הפיילוט של טרה נובה נדחה בהרבה ממה שהוא היה אמור להיות../: