יום שבת, 23 באפריל 2011

פינת D1D1 רואה סרטים.

The King Of Fighters אמור להיות סרט אקשן אשר מתרכז בטורניר של לחימה אשר מתרחש במימד אחר. אחד הלוחמים רוצה להפוך למלך הטורניר ובכך למזג את המימדים ולהיות בעל הכוח בגדול ביותר בשניהם.
מגי קיו (ניקיטה) ושון פאריס מככבים בסרט הזה, ואני שואל: למה ? למה להכניס את עצמך לסרט שמלבד הצגת מעט אומניות לחימה לא רואים בו שום דבר ? חלק מועט של השחקנים עושים עבודה סבירה והשאר עושים עבודה עלובה, אשר עושה שם רע למושג "סרט". אבל הבעיה הגדולה ביותר של הסרט היא התסריט, או ליתר דיוק היעדר תסריט נורמאלי. פשוט התביישתי לראות שחקנים כמו מגי קיו ושון פאריס מבזבזים את זמנם ומשננים משפטים שלא ראויים לשמוע.
אז, לראות או לא לראות ?
פשוט תמחקו את הסרט הזה מהרשימות שלכם, אם הוא נמצא שם. אם לא שמעתם על הסרט הזה תשכחו שהוא קיים.


Paradox – מדובר בסרט טלוויזיה של רשת Syfy אודות עולם שנשלט על ידי קסמים. מתברר שיש עולם מקביל שנשלט על ידי מדע (העולם שלנו). מישהו משחק בין 2 העולמות מתוך מטרה אישית שלו למזג בין העולמות.
קווין סורבו ("הרקולס" ו "אנדרומדה") מככב בסדרה וכך גם כריסטופר ג'אדג' (טאליק מסטארגייט). אבל יש לסרט הזה, אשר מבוסס על קומיקס, מספר בעיות. ראשית, כמעט כל הסרט מצולם באולפן והשאר הוא אפקטים של מחשב. עובדה זו גורמת לכך שהסרט נראה חסר תקציב ובטעם רע. בעיה נוספת היא, שהתסריטאים בזבזו רעיון טוב. במקום לנסות ולהפוך אותו לסרט איכותי הם יצרו תסריט שפונה רק לילדים קטנים. רוב התסריט שבלוני, צפוי וחסר מעוף. גם העריכה לא ממש טובה, והמעברים פשוט טיפשיים.
אז, לראות או לא לראות ?
ילדים בגילאי 8 עד 11 יכולים לצפות בסרט ואולי ליהנות, צופים מבוגרים יותר, שכבר ראו או קראו את ספרי "הארי פוטר" יתאכזבו מאד ולכן להם אני מציע לדלג על הסרט.



Share on Facebook

תגובה 1:

אלעד אמר/ה...

מה יש לך נגד סאות פארק,איך זה שלא דרגת אותה בתור אחת מ "40 הסדרות הגדולות" כל מבקר טלויזיה היה מכליל אותה,סאות פארק זו הסדרה הכי גאונית שקיימת!!!