יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

פינת המענה לקוראים, והשבוע: שני גברים וחצי, אנדי וויטפילד, Chuckx2, Traffic light, חזרת סדרות שונות מפגרה, "יומני הערפד"x2, Leverage, סאות'פארק.

אלעד שאל לגבי שני גברים וחצי:
מתי הפגרה של שני גברים וחצי נגמרת?


תגובה:
הסדרה אמורה לחזור עם שאר הקומדיות של CBS ביום שני בערב: ב 3 בינואר 2011. לפחות זה התאריך, נכון לעכשיו.

דודי שאל לגבי כוכב ספרטאקוס, אנדי וויטפילד:
D1D1 תגיד אולי שמעת על חדשות לגבי מצבו הבריאותי של אנדי ווייטפילד כוכב ספרטאקוס ?



תגובה:
לצערי, אין מידע נוסף בנושא. הדבר היחיד שידוע הוא שווטפילד חזר לסבב נוסף של כימותרפיה. אני מניח שהסבב לוקח זמן. אני מאד מקווה שהוא יהיה בריא.

מתן שאל לגבי צ'אק:
מה בסוף נסגר עם הספוילר על הזוג שיתחתן באחת הסדרות ? צ'אק ושרה או האלה מהאנוטמיה ?



תגובה:
היו 2 ידיעות כאלו. הראשונה הייתה לגבי כריסטינה ואואן מהאנטומיה של גריי, שאכן נישאו. השנייה הייתה לגבי קלארק ולויס מסמולוויל.

ינון שאל לגבי סדרה חדשה שאמורה לעלות:
לא אמורה לעלות Traffic light?



תגובה:
Mixed Signals או בשמה השני Traffic light אמורה לעלות ברשת FOX בימי שלישי החל מה 8 בפברואר 2011. לא ציינתי אותה משום שקשה לי לראות מישהו רוצה לראות אותה. זו סתם גרסה אמריקאית ל"רמזור" הישראלית.

שאלה נוספת הגיעה בנוגע לחזרת סדרות נוספות מהפגרה:
D1D1, שאלה לי אליך:
מתי תשובנה התוכנית "רוק 30", "איך פגשתי את אמא" ו"קומיוניטי" מהפגרה.



תגובה:
רוק 30 ו"קומיוניטי" חוזרות בערב חמישי החדש של יום חמישי החל מה 20 בינואר 2011.
"איך פגשתי את אמכם" אמורה לחזור מהפגרה בימי שני החל מה 3 בינואר 2011.

גם אלי שאל לגבי חזרת סדרות מפגרה:
D1D1, רציתי לשאול האם ידוע לך מתי יחזרו הסדרות Covert Affairs ו Haven לעונה 2 ?
תודה :)


תגובה:
2 הסדרות אמורות לחזור בקיץ. Covert Affairs אמורה לחזור עם החצי הראשון של העונה שלה בסביבות חודשים יוני-יולי. Haven אמורה לחזור בחודש יולי, אבל לא מדובר בתאריך סופי.

יעל שאלה לגבי The Vampire Diaries:
תודה על העדכונים (:
בשנה שעברה (או שאולי זה היה בתחילת השנה הזאת? לא זוכרת..)
אתה אמרת שלדעתך לסדרה (יומני הערפד) אין לאן להתקדם מעבר לעונה שנייה.
מעניין אותי לדעת אם אתה עדיין חושב כך (:



תגובה:
לצערי, אין לי זמן פנוי לראות את כל הסדרות במקביל (בכל זאת, יש לי חיים משלי) ולכן חלק מהעונות החדשות של הסדרות נדחות למועד מאוחר יותר. העונה השנייה של The Vampire Diaries היא אחת מהן. ככל הנראה אתחיל לצפות בה החל מחודש יוני (רק באמצע חודש ספטמבר הנוכחי סיימתי לצפות בעונה הראשונה שלה). אבל ממה שאני שומע, בכל הנוגע לפרסומים וספויילרים, אני לא אוהב את הכיוון שהסדרה הולכת אליו. את דעתי הסופית אגבש, כמובן, לאחר שאצפה בכל העונה.

גם Leverage הייתה בין הסדרות שנשאלתי עליהן השבוע:
הסדרה חודשה לעונה נוספת?
בתחילת השבוע הקרוב משודר פרק כפול של סיום העונה.
יש חדשות האם היא בוטלה או תגיע לעונה נוספת?



תגובה:
הסדרה חודשה לעונה נוספת שתעלה לשידור בקיץ 2011. ככל הנראה החל מחודשים יוני-יולי 2011.

להלן שאלה על סאות'פארק:
תוכל בבקשה להגיד לי מה היה הרייטינג של כל העונות של סאות פארק (אל תכתוב נקודות מדד) ?



תגובה:
אין לי סיכום של כל עונה בנפרד. להלן נקודות השיא והשפל של הסדרה מבחינת רייטינג:
הפרק הראשון של הסדרה הניב 1.3 נק' מדד ו 980,000 צופים. בפרק השמיני שלה הסדרה כבר שילשה את הנתונים שלה. בפרק ה 10 שלה היא שילשה את נתוניה פעם נוספת עם 6.2 נק' מדד. הפרק השני של העונה השנייה גרם לעלייה נוספת עם 8.2 נק' מדד ו 6.2 מיליון צופים.
בעונה השלישית של הסדרה הרייטינג החל לרדת. פרק הבכורה של העונה הניב רק 3.4 מיליון צופים (ירידה מה 5.5 מיליון של פרק פתיחת העונה השנייה).
הירידה נמשכה גם בעונה הרביעית, אשר הניבה 1.5 מיליון צופים בממוצע לפרק.
בעונה החמישית הנתונים עלו במפתיע לממוצע של כ 3 מיליון צופים לפרק. מאז הנתונים נשמרו, פחות או יותר, על אותם מספרים.
פרק הפתיחה של העונה ה 14 (2010) הניב 3.7 מיליון צופים. מספר הצופים הרב ביותר מאז פרק פתיחת העונה השנייה.

מאיה העירה לגבי סצנת המקלחת של דיימון ב The Vampire Diaries:
אני יודעת שאני אוהב את הסצנה הזאת XD
למרות שלא נראה לי שזאת תהיה אלנה זאת לא היא במקרה ,נכון ?
אני יודעת שהבמאי אמר שדיימון עדיין לא ראוי לה ,אבל הוא כבר דיי השתנה
וסטפן ואלנה יהיו עכשיו ביחד הרבה זמן, אני פשוט לא סובל את סטפן הוא כזה מרגיז.



תגובה:
אין לי מידע נוסף על הבחורה איתה דיימון יבלה בסצנת המקלחת, אולם קשה לי להאמין שזו תהיה אלנה.

דודי שאל לגבי המרתון של צ'אק ברשת NBC ב 27 בדצמבר:
אילו פרקים ישודרו במרתון?
פרקים חדשים או שידורים חוזרים?
ולאיזו מטרה הפרקים האלו משודרים במידה והם לא חדשים??



תגובה:
נכון לעכשיו, אין מידע על הפרקים שישודרו בשידור חוזר. הסיבה, לפי דעתי, לשידורים החוזרים, היא שלא יהיה הפרש של כמעט חודשיים בין שידור הפרק העשירי של העונה הרביעית (29 בנובמבר 2010) לפרק האחד עשרה (17 בינואר 2011). סוף סוף, ברשת נוהגים בקצת הגיון עם הסדרה. הם רוצים שהצופים יזכרו שהסדרה משודרת ויחזרו לצפות בה כשהיא תחזור מחופשה. כלומר, לשמור אותה חיה בלב המעריצים.

מאור העיר לגבי הבלוג שלי:
אני קצת מאוכזב מהכיוון שהבלוג הולך אליו, עם יותר רכילות ופחות טלוויזיה. בזמן האחרון הוספת את פינת הזוגיות, שזה פשוט תוכן צהוב מגעיל, וגם את פינת יקירת השבוע, שבה למען האמת אתה פשוט שם תמונות של בחורות יפות בלבוש מינימלי. חבל שזה יהיה הכיוון של הבלוג, אבל זאת רק דעתי.
מישהי כבר ענתה בבלוג למאור:
למאור, כיוון שהבלוג הזה פונה לקהלים מגוונים, יש בו כל מיני סגנונות. גם אני לא מחבבת בחורות בלבוש מינימלי, או התייחסות לשחקניות רק או כמעט רק מהפן הפיזי שלהן, כאילו גברים אחראים על התוכן והנשים על האסתטיקה של המוצר, אבל אני מוצאת כאן לא פעם ניתוחים מעניינים, ואני מתעלמת מכל השאר.



תגובת D1D1:
מאור. ראשית, כפי שתבחין באחת מההערות שלי בתחתית הפוסט, יכול להיות שלא תצטרך להמשיך להתאכזב מהבלוג, משום שאולי בקרוב הבלוג יפסיק להתקיים לחלוטין.
שנית, מאז שהקמתי את הבלוג היו מדי כמה ימים חדשות על סלבריטאים מחו"ל. בוא נגיד שהיחס הוא (אני מבצע הערכה ולא ספרתי באופן פרטני) של כ 97% ידיעות על סדרות טלוויזיה וסרטים וכ 3% ידיעות על סלבריטאים או ידיעות אותן אתה מכנה כ"צהובות". כך שאין בידיעות על הסלבריטאים שום דבר חדש.
"פינת הזוגיות" נועדה קצת להקל על הבלוג שלא יהיה כל כך כבד ובגלל זה היא מופיעה כפינה של ידיעה אחת בשבוע. ודרך אגב, במקור הפינה יצאה לפועל משום שבאותו יום לא היו מספיק ידיעות אז חשבתי ליזום פינה שתוכל למלא חלל, מסתבר שהיו קוראים שאהבו אותה וביקשו שאמשיך איתה.
"פינת יקירת הבלוג" נועדה להצביע על נשים יפות ומוכשרות מהארץ ומחו"ל שכדאי לגשת ולראות את הפרויקטים שלהן. ודרך אגב, לא כל תמונה של הבחורות היא בלבוש מינימאלי.
אה כן, בשבועות האחרונים הוספתי גם באופן קבוע את הפינה הזאת, "פינת המענה לקוראים", ובה אני עונה לשאלות עבור קוראי הבלוג מדי שבוע. אני מניח שגם את הפינה הזאת אני צריך להוריד... או את "שלב סיכום העונה", בו התחלתי לפני כשבעה חודשים, ובו אני מנתח עונה שלמה של סדרות טלוויזיה עבור הקוראים כמעט מדי שבוע. או את הפינה השבועית "בוודאי שמתם לב ש..." ובה אני מצביע על 6 אנקדוטות שונות שכדאי לשים אליהם לב לגבי סדרות טלוויזיה.
לבחורה שענתה למאור. אני לא מתייחס לשחקניות רק או כמעט מהפן הפיזי שלהן, אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שמרבית מהשחקניות פשוט נראות טוב, משום שמלהקי הסרטים והסדרות מעוניינים שקהל יבוא לראות את הסרט\סדרה שלהם וזה אלמנט די קריטי בהעדפת הקהל בצפייה בסדרה או בסרט. להתעלם מכך יהיה בבחינת "לטמון את הראש בחול". בכך, לפי דעתי, נשים מקבלות יחס מועדף, משום שיש להן אפשרות כפולה: שיבחרו אותן על פי הכישרון שלהן או על פי המראה שלהן. ודרך אגב, ניתן להצביע בפעמים רבות על ליהוק על יופי ולא על פי כישרון. אדגים במקרה די מפורסם:
כאשר מייגן פוקס, שגם היא יותר בגדר של יופי ופחות כישרון, הודיעה שהיא לא תשתתף בסרט השלישי בסדרה "רובוטריקים" השמות שמיד נזרקו לאוויר בתור המחליפות שלה היו של דוגמניות ולא שחקניות. גם הבחורה שנבחרה, רוזי הנטינגנטון וויטלי היא דוגמנית ולא שחקנית.
בנוסף לכך, מרבית מסדרות הנוער מצליחות בעיקר בשל היופי של השחקניות שלהן. אתם חושבים ש The Vampire Diaries הייתה מצליחה כל כך אם נינה דוברב לא הייתה כל כך סקסית ? או אם 90210 ושאר אופרות הסבון היו מצליחות באותה מידה לולא הכוכבות היו כה לוהטות ? לצערי התשובה שלילית, משום שרמת המשחק של רבות מהן פשוט לא מספיקה.
לסיכום, הידיעות על סדרות הטלוויזיה לא פחתו, ברגע שיש ידיעה אני מפרסם אותה. פשוט הוספתי כמה פינות קלילות, אשר יוסיפו נופך קליל יותר עבור קוראי הבלוג. התוספת לא מגיעה על בסיס הבלוג שהוא ידיעות וסיכומים בעיקר על סדרות טלוויזיה ומעט על סרטי קולנוע.

ולסיום, מספר הערות:
1.
לא פרסמתי השבוע רייטינג של הרשתות האמריקאיות הגדולות משום שלא היה בכך שום צורך. אין ערך לרייטינג השבוע משום שפרט ל Human Target של רשת FOX, רק רשת CBS שידרה פרקים חדשים של הסדרות שלה. הנתונים היחידים שמעניינים הם שתוכנית הריאלטי של רשת NBC אשר קרויה Sing Off ומשודרת במשבצת השידור של צ'אק הניבה 3.3 נק' מדד, נתונים מעולים עבור הרשת אבל פחות טובים עבור צ'אק שמסתכנת שתוכנית מהסוג הזה תחליף אותה בעונה הבאה. כמו כן, Human Target הניבה רק 1.6 נק' מדד, נתונים מחרידים עבור הסדרה.
2. קיבלתי את כל הבקשות שלכם עבור "פינת הזוגיות השבועית". לא עבור כל הבקשות יש לי מידע, אבל חלקן (אלו שמצאתי מידע עבורן) יופיעו בשבועות הקרובים, השאר, לצערי, יישארו ללא מענה. במי מדובר ? חכו ותראו.
3. לקוראים שביקשו "שלב סיכום עונה" לעונה האחרונה של "דקסטר" ולעונה הראשונה של The Walking Dead, זה ייקח קצת זמן אם בכלל, עדיין לא גיבשתי החלטה סופית אם לכתוב אותן.
4. לקוראים שמעתיקים את הידיעות שלי לאתרים אחרים. אין לי בעיה שתעשו את זה (עם קרדיט לי, כמובן), אבל יש לי עצה קטנה. לפעמים, כאשר אני מפרסם ידיעה, יש לי כמה טעויות בהקלדה, טעויות שאני מתקן כעבור מספר דקות לאחר שאני עובר ועושה הגהה פעם שנייה ושלישית על מה שכתבתי. לכן, או שתעשו הגהה שלכם על הידיעה או הכתבה ותתקנו טעויות איות וכדומה... או שתחכו שאעשה זאת בעצמי. שוב, זו רק הצעה.
5. מחר אפרסם את "לוח ההערכות שלי לגבי סדרות אמריקאיות לעונת החורף 2012-2011", אז יש למה לצפות.
6. עקב עומס בחיי האישיים, ייתכן כי בעת הקרובה (לא יכול כרגע לתחום את התקופה בימים או שבועות) יהיה לי קשה לעדכן את הבלוג באותה תדירות שעשיתי עד עתה. קיים גם סיכוי שבקרוב מאד אסגור את הבלוג לחלוטין.

Share on Facebook

23 תגובות:

דוד אמר/ה...

דידי!!! אל תסגור!!!
אוהבים אותך!!!!!!!!!!!

ניר אמר/ה...

++

ELI אמר/ה...

D1D1, אני מקווה מאוד שלא תסגור את הבלוג שלך. בלוג מדהים, המשך כך!!!

יעל אמר/ה...

OMG אני כ"כ כ"כ מקווה שלא תסגור את הבלוג!!

אנונימי אמר/ה...

גבר אתה פינת האור ביום עמוס שלי אני קורא את הבלוג ונהנה .
חבל לי מאד יהי אם תסגור אותו אבל אני מאחל לך בהצלחה בכל מה שתעשה ותודה על מה שפירסמת עד עכשיו .

Dudi אמר/ה...

D1D1, אני מקווה שלא תגיע למצב שתצטרך לסגור את הבלוג.
הבלוג שלך הוא יחיד במינו, לא מצאתי בלוג נוסף ברשת שמציג רמה גבוהה ועוסק בטלוויזיה.
אם אתה צריך עזרה בכל צורה שהיא אני אשמח לעזור..
אפשר גם להקל עלייך בעבודה כך שאני מוכן לכתוב לך על נתוני הרייטינג שהם לא בידיוק מקורות סודיים.
כל דבר שיעזור לבלוג וימנע את סגירתו...

תודה לך על הכל.

אנונימי אמר/ה...

D1D1
הבלוג שלך הפך לחלק מהיום שלי ועוד רבים (ורבות), יותר מחמישה אנשים שאני מכירה באופן אישי. (אחת מהן מתגוררת בחו"ל לצורך לימודיה-היא קוראת את הבלוג שלך ישראלית בודדה בקליפורניה הנידחת, לא תרחם עליה?)
אני מתארת לעצמי שלקרוא ביקורת פה ושם של קוראי הבלוג זה לא עסק נעים. זה אפילו קצת כפיות טובה, סה"כ אתה הקפדת עד היום לעדכן מדי יום, ואפילו כמה פעמים ביום את הבלוג, וסופסוף אף אחד לא מכריח איש לבוא לכאן. מי שבא-בא כי מעניין לו. אז הביקורות האלה קצת לא במקום...
אבל רוב האנשים פה מאוד מעריכים את הכתיבה שלך ואת מה שיש לבלוג שלך להציע. בעצם, לדעתי, כולם, מעריכים את הבלוג הזה. אחרת הם לא מבקרים באותה אדיקות שאתה מעדכן את הבלוג.
יכול להיות שהחיים האישיים שלך כרגע מעסיקים אותך יותר מהבלוג הזה, אבל השקעת פה לא מעט וכל כך הרבה זמן, הפכת למוסד, אנשים באים לפה קבוע, כמעט קהילה.
לא חבל לסגור?
תחשוב על זה. תחשוב עלינו.
תחשוב חיובי...
תודה על הכל, בבקשה תמשיך הלאה בדיוק כמו עכשיו, בלי לשנות טיפה,
אוהבות
שילה, יערה, רינת,
אוהבים
יאיר, יובל, רועי
חברו של יאיר, לוטן, מבקש לצרף את חתימתו
אם יש צורך בכך, נארגן עצומה...
אגב, כל החתומים מעלה נוהגים מעת לעת להגיב פה תחת השם המקורי "אנונימי".
(יאיר מציין שאם נתקלת בתגובה חופרת, זו כנראה שילה).
תודה רבה רבה על הכל!

אנונימי אמר/ה...

בבקשה תשאר בבקשה

הבלוג יחיד במינו

האזרח יוד אמר/ה...

אחינו, אתה מלך!
אחרי כל מה שהשקעת- לא חבל לסגור ת'באסטה?
נכון יש פה תגובות קצת מעפנות לפעמים, יש פה כמה שעושים לך קופי-פייסט בלי לתת קרדיט, גם זה, בא נאמר, לא להיט, אבל רוב הזמן יש פה אנשים לעניין שמאוד מעריכים את מה שאתה משקיע פה.
אנשים שאוהבים טלוויזיה, ושבא להם לדבר על זה ולנתח את זה באים לפה, ואת זה אתה יודע לעשות הכי טוב,
אז, בחייאת, D1D1,
נכון שגם לך מגיע קצת לנוח, ובעצם יכול להיות שכבר נמאס לך מהכתיבה ומכולם פה,
אבל לטווח רחוק יותר כדאי להתמיד ולהחזיק מעמד, ולצבור עוד קהל, ולהתגבר על היאוש הרגעי.
בסוף תראה שהבלוג שלך יהיה אימפריה!

עמית אמר/ה...

בתור אחד שחווה חצי שנה עמוסה למדיי .. אני מבין לגמרי את שיקולך, אבל כן חשוב לי להיות כאן ולכתוב הלילה (כי בדר"כ אני מהקוראים השקטים ורק מידיי פעם מגיבים כאן או לעיתים רחוקות גם שואלים שאלות במייל) שאני חושב שהבלוג שלך הוא אחד מהטובים והמעניינים ביותר שאני קורא... וגם לי הוא אחד מביקורים הקבועים מידיי יום (או לילה כי אין זמן) והיות ואני אוהב טלויזיה וסדרות משובחות, המאמרים, מידע ושאר הירקות כאן גורם להרבה הנאה לי ואני מכיר עוד אחרים ואחרות (למעט המקרים שסדרות שאני אוהב מקבלות הודעה על סיומן).
בכל מקרה מאחל הצלחה בהמשך, עמית

מעריץ אמר/ה...

d1d1 אני גם מקווה שהבלוג לא יסגר .
חסר אנשים כמוך בארץ שרוצים לתרום ולכן חייבים להגיד לך תודה .
אני מקווה תמשיך ואם אתה צריך עזרה תגיד ונסה לעזור במה שאפשר .
וגם אם תפרסם פעם בשבוע זה עדיף על סגירת הבלוג הנהדר שלך .

ר. אמר/ה...

שלום, כאב לי לקרוא את מה שכתבת.
חשבתי לעצמי מה עיקר הסיבה שאתה שוקל לפרוש.
אם זה סיבות אישיות, אז אין לי הרבה מה לומר, אבל בכל זאת כדאי לנסות להחזיק את הבלוג אחרי כל ההשקעה.
אבל אם יש סיבות אחרות, אולי תכוון אותנו איך יש באפשרותנו למנוע את המהלך הזה.
האם היו לך ציפיות שנכזבו? האם אפשר לשנות את דעתך? אם היו לך אכזבות מהבלוג/קוראים אנא האר את עינינו שנוכל להשתפר.
חבל ללכת על האפשרות הכי קיצונית ולא לבדורק אפשרויות נוספות.
בכל אופן תודה על הכל!

אנונימי אמר/ה...

אחי אתה מלך יהיה חבל לי ( ולא רק לי) אם תסגור את הבלוג השוווווווולט הזה.

עידן אמר/ה...

בלוג טוב. חבל. זו תהיה אבדה.

נעמה אמר/ה...

ראשית: אני מצטרפת לקריאה-השאר את הבלוג!! בלוג משעשע, מענין, ואם הוא מרגיז פה ושם כמה אנשים, מה טוב. פרובוקציות אף פעם לא הזיקו לפופולריות של אפחד, ואין דבר כזה פרסום רע. אם מישהו משמיץ ומעוצבן, הוא יחזור לכאן שוב ושוב. ככה זה.
להיפך, אולי כדאי שתגביר את הפרובוקציות? זה יעשה לבלוג שלך רק טוב.
דבר שני, אני רוצה לחדד איזושהי נקודה בשיח הזה על בחורות חשופות כמיצרך, כן או לא.
להגנתך גייסת את הטעם ההוליוודי ואת חיבת הקהל האמריקאי, וזו ההוכחה שזה עובד. יכול להיות. אבל-
לשם הדגמה, זאק ליווי פתח לאחרונה אתר לשיווק ליין מוצרי הלבשה שהוא שותף בו. בכל ראיון טלוויזיוני ובכל ציוץ בטוויטר הוא משדל את מעריציו, רובם ילדים ובני נוער, להיכנס לאתר שלו ולרכוש מוצרים. גם ג'ואל דיוויד מור (אוואטר, בונז) משדל בטוויטר את מעריציו לרכוש מוצרי הלבשה שאשתו משווקת. גם מיילו ונטמיליה (גיבורים, ביות גילמור) ניצל את הפלטפורמה של "כוכב נוער"
כדי לקדם ליין הלבשה שהוא היה שותף בו.
עכשיו, בא נדמיין שפה בארץ עוז זהבי או יון תומרקין היו משדלים ילדים בטוויטר לקנות מוצרים שלהם. היו אוכלים אותם חיים! קודם כל, זה נראה בזוי בעיני הישראלי שאומן מתחיל לעשות מסחרה כאילו הוא פתח באסטה, וחוצמזה זה נראה לא אתי שאליל נוער ינצל את ההשפעה שלו לגרור ילדים לבזבז כספים.
אבל באמריקה אף אחד לא מתבייש בזה וזה נראה תקין לגמרי.
מסקנה, הישראלי אולי אימץ מודלים אמריקאים של בידור, אבל הוא לא איבד את חוש הביקורת שלו, וגם הוא לא שטוף מוח עד כדי כך בתרבות הצרכנות לשם צרכנות וראיית אנשים (נשים, ילדים, נוער) כמיצרך וכמוצר.
אז, קצת פחות נשים מובלטות איברים והתייחסות מחפצנת (מלשון חפץ) לנשים זה יהיה ממש שדרוג של הבלוג ועליה ברמה שלו, שסה"כ מבחינות אחרות הוא לעילא ולעילא, הלוואי על כל האמריקאים מבקר תוכן ובידור כמוך!!
מקווה שאנחנו בסדר, הא?
תמשיך כך, ושוב, במחשבה שיווקית פרובוקציות זה דווקא רעיון לא רע...

שילה ל. אמר/ה...

אני רוצה להתייחס לכך שאתה חש עומס און מועקה בחייך האישיים. כמי שפיתחה חיבה גדולה כלפיך, אני מאוד מקווה שהעומס הזה לא נובע מנסיבות קשות או לא נעימות.
במידה וכן, אשמח להיות לעזר בכל דבר ועניין, אפילו פעוט...
שילה.
(יש לך את המייל שלי, כמדומני, התכתבנו כמה פעמים בעבר).
מקווה שתצא מזה מהר...סה"כ אנחנו פה זקוקים לך...

אנונימי אמר/ה...

תותח על
הבלוג הטוב במדינה

נייס אמר/ה...

זוהיי. בתור אחת שעברה על לא מעט בלוגים של טלויזיה, אין ספק ששלך הכי מעניין וגם אם אני לא מסכימה עם חלק מהניתוחים/ דעות שלך אני עדיין נהנית לקרוא ולעיתים אף להגיב. אז אני מקווה שהכל בסדר אצלך ושתמשיך עם הבלוג כולל כל הפינות שפתחת- זה הבלוג שלך!
מה שכן הייתי רוצה לתת נקודת מבט נוספת על התמונות. אני קוראת את הבלוג בדרך כלל ברכבת כך שיש קהל והרבה פעמים הרגשתי צורך לסגור את העמוד בגלל תמונה שעלתה... זה מעצבן ולא רק בגלל הקהל. נכון כוכבות הוליוודיות יפות וסקס מוכר אבל אנחנו כאן בגלל הכתיבה המעניינת ולי זה צורם (יש לאותן כוכבות תמונות קצת פחות חושפניות) הנושא תמיד הפריע לי אבל החלטתי לכתוב רק כי הנושא עלה. מצד שני פעם חשבו שהבאתי פלייבוי בגלל הכריכה של פנאי פלוס אז... ועד כאן הפמיניזים. הבלוג שלך מעולה. מעולם לא חשבתי להפסיק לקרוא. בבקשה תמשיך ואם יש דרך לסייע אז אשמח.z

אנונימי אמר/ה...

בגלל שתי הבחורות שהגיבו למעלה אני רוצה להוסיף שאני שמחה שבארץ יש עדיין אנשים שביקורתיים כלפי פרסום תמונות על גבול הפורנוגרפי, או ציון הערות לצד שחקניות כמו: היא ממש סקסית, או היא ממש שמנה, וכו'. הביקורת הזאת נובעת מאינטיליגנטיות, וסה"כ זה לטובה.
בלי קשר הבלוג הזה מעולה!! חוזרת לפה שוב ושוב!!

אנונימי אמר/ה...

אני לא מסכים איתכן
מצטער
בלוג באמת מעולה

techtik אמר/ה...

אתה תותח!!!
מת על הבלוג שלך.

אביב אמר/ה...

אני מאד מקווה שיסתדרו לך הלחצים ותמשיך להריץ את הבלוג הנפלא הזה שיהיה אבידה גדולה לכל חובבי הטלוויזיה בישראל!!

אנונימי אמר/ה...

אחלה בלוג
פשוט ענק מקווה שלא יסגר