יום רביעי, 22 בדצמבר 2010

פרסום וניתוח: רשת CBS מבצעת שינויים בלוח המשדרים שלה.


בצעד די מפתיע עבור הרשת השמרנית ביותר בארה"ב, הודיעו ברשת על מספר שינויים בלוח המשדרים שלהם בחלק השני של העונה. להלן השינויים:
Blue Bloods – תשדר 4 פרקים בימי רביעי החל מה 19 בינואר. הסיבה לכך, לפי דעתי, היא שברשת מעוניינים שהסדרה החדשה תצבור קהל רב יותר, משום שנכון לעכשיו מצבה לא אידיאלי. לאחר 4 הפרקים הללו היא תחזור למשבצת השידור שלה ביום שישי בערב.
הספין אוף של Criminal Minds – תשודר מיד אחרי סדרת האם בימי רביעי בשעה 10 החל מה 16 בפברואר. אין כאן הפתעה מרעישה. ברשת מעוניינים שהקהל של סדרת האם יגיע לצפות גם בסדרה החדשה, למרות שברשת לא ממש מרוצים ממה שיש להם בידיים.
The Defenders – עוברת לימי שישי החל מה 4 בפברואר. מי שקרא את לוח ההערכות שלי לעונה הבאה לא ממש מופתע שהסדרה עוברת לשעת שידור שהיא בית קברות לסדרות. אני מניח שזה צעד נוסף לפני ביטולה בתום העונה.
Mad Love – קומדיה חדשה שמגיעה לערוץ בימי שני החל מה 21 בפברואר ותשודר לאחר How I Met Your Mother. ברשת מאד אוהבים את הסדרה הזאת ורוצים שהיא תצליח, ולכן היא גם קיבלה שעת שידור טובה מאד.
Rules Of Engagement – בשל עליית Mad Love בשעת השידור שלה, הסדרה תנדוד לימי חמישי לאחר "תיאורית המפץ הגדול" בשעה 8:30. הצעד הזה מוכיח שברשת אוהבים את הסדרה ולמרות עליית הסדרה החדשה עדיין מוצאים לה מקום טוב. מדובר בצעד לפני חידוש, משום שלדעתי הסדרה תשמור על נתונים טובים ואולי אף תעלה אותם בעקבות המעבר.
Chaos – קומדיית-דרמת ריגול חדשה אודות קבוצה של מרגלים שעזבו את ה CIA בטונים צורמים ומישהו חדש מוחדר לתוכם כמשתף פעולה עם השלטון. הסדרה תחליף את The Defenders בימי שישי בשעה 8 החל מה 1 באפריל. הצעד הזה מוכיח (משבצת השידור שלה), שברשת לא ממש מאמינים בסדרה והצלחתה תהווה הפתעה גדולה.

Share on Facebook

2 תגובות:

דוד אמר/ה...

תודה דידי, ניתוח מעולה!

אנונימי אמר/ה...

אני אישית צופה רק ב CBS וב NBC ובתוכניות ממש בודדות מרשתות ברודקאסט אחרות. CBS כמה שהיא מתוייגת כזקנה ושמרנית, משקיעה המון בתוכן שלה וזה מורגש.
לכן הסקירה שלך חשובה לי.
תודה!!