יום שבת, 18 בדצמבר 2010

חדשות סלב: האם בלייק לייבלי גרמה לזוג מפורסם להתגרש ?


לפני מספר ימים נודע כי ראיין ריינולדס וסקארלט ג'והנסון מתגרשים. בימים האחרונים מתרוצצות שמועות, למרות שמבחינה רשמית השניים הודיעו שהפרידה נבעה בשל בעיות בלוח הזמנים שמנעו מהם להיפגש, שהאחראית לפרידה היא לא אחרת מאשר בלייק לייבלי, כוכבת הסדרה Gossip Girl, אשר פילרטטה עם ריינולדס ועוררה את חמתה של ג'והנסון.

ואני אומר, אם השמועות נכונות, בלייק לייבלי עומדת להיות בדיוק כמו הדמות של סרינה בסדרה, כאשר בצעד אחד היא זורקת את החבר שלה במשך שלש שנים, פן בדגלי, לטובת גבר חדש (ריאן גוסלין) ובצעד שני היא מפלרטטת עם גבר נשוי. מעניין יהיה לחזות בצעד הבא שלה.



Share on Facebook

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני חייבת להודות שמאז שהיא נפרדה מפן ועכשיו שאני ראוה את זה אני מחבבת אותה הרבה פחות
למרות שהיא נורא יפה ומשחקת טוב (גם לא במיוחד )לא צריך להתנהג ככה

מאור אמר/ה...

אני קצת מאוכזב מהכיוון שהבלוג הולך אליו, עם יותר רכילות ופחות טלוויזיה. בזמן האחרון הוספת את פינת הזוגיות, שזה פשוט תוכן צהוב מגעיל, וגם את פינת יקירת השבוע, שבה למען האמת אתה פשוט שם תמונות של בחורות יפות בלבוש מינימלי. חבל שזה יהיה הכיוון של הבלוג, אבל זאת רק דעתי.

אנונימי אמר/ה...

למאור, כיוון שהבלוג הזה פונה לקהלים מגוונים, יש בו כל מיני סגנונות. גם אני לא מחבבת בחורות בלבוש מינימלי, או התייחסות לשחקניות רק או כמעט רק מהפן הפיזי שלהן, כאילו גברים אחראים על התוכן והנשים על האסתטיקה של המוצר, אבל אני מוצאת כאן לא פעם ניתוחים מעניינים, ואני מתעלמת מכל השאר.

יעל אמר/ה...

תומכת בדעתה של אנונימית ^
גם אני לא אוהבת את פינת 'יקירת הבלוג' אבל אני פשוט מתעלמת...

אנונימי אמר/ה...

בלייק לאבלי זה שם נחמד, בריטי כזה. לאבלי. אבל לבחורה קוראים lively, לייבלי.