יום ראשון, 12 בדצמבר 2010

פינת מענה לקוראים, והשבוע: אאוריקה, סמולוויל, סאות'פארק, קומיונטי, סמולוויל, צ'אק, משפחה לא רגילה, ניקיטה ועוד...

ונפתח בשאלה מעדי על פינת הזוגיות:
היי. קודם כל הבלוג שלך שווווווולט. לפי מה אתה בוחר את הבנאדם בפינת הזוגיות השבועית ?
עדי.



תגובה:
ראשית, תודה על המחמאה. עכשיו לשאלתך, אני מחפש את הדמויות החמות בסצינה ולפי המידע הזה אני מחליט מי ייכנס\תיכנס באותו שבוע. אבל, אם הייתם רוצים שאברר על סלב מסוים, אשמח לנסות לעשות זאת עבורכם (אם אמצא את המידע) ולייחד את הפינה הבאה לסלב שבחרתם. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש. יש 2 דרכים לבקש זאת. האחת, באמצעות תגובה על אחד הפוסטים. האפשרות השנייה היא באמצעות אימייל לכתובת המייל הרשומה בבלוג.

שאלה אחרת הגיעה מאלי לגבי אאוריקה:
D1D1, רציתי לשאול מתי ישודר המשך העונה של הסדרה אאוריקה?
תודה :)



תגובה:
לצערי אין מידע נוסף על מועד עליית החלק השני של העונה הרביעית של אאוריקה. אבל קיימות 2 אפשרויות:
האפשרות הראשונה היא שהחלק השני, בן ה 10 פרקים, ישודר בקיץ 2011, כלומר בחודשים יולי-אוגוסט, כפי שעשו עם העונה השלישית.
האפשרות השנייה היא, שהיות והסדרה כבר חודשה לעונה חמישית קיים סיכוי שהעונה החמישית היא זו שתעלה בקיץ (יולי-אוגוסט) 2011. במידה וזה יקרה, הסדרה תחזור לעשרת פרקיה האחרונים של העונה הרביעית או בסוף ינואר-תחילת פברואר 2011, או בסוף מרץ-תחילת אפריל 2011.
מקווה שלא בלבלתי אותך.

יואב שאל לגבי סמולוויל:
התחלתי לראות סמולוויל בגלל כל הפגרות שהולכות להגיע ויש כמה דברים שלא הבנתי אם הסדרה מציגה את קלארק בתיכון אז איך היא נמשכת 10 עונות.
וגם מה ההיגיון בלהציג את המערכת יחסים בין קלארק ולאנה לשאיפה אם בכלל בסופרמן הוא עם לויס ?



תגובה:
הסדרה לא מציגה את קלארק בתיכון, אלא מציגה את התהליך שקלארק עובר החל מימיו בתיכון ועד שהוא הופך לסופרמן בהיותו גבר כשהוא כבר בן עשרים פלוס. בעונה החמישית רואים אותו באוניברסיטה וחלק מהסיפור אף קשור לאחד המרצים שם.
לגבי מערכת היחסים קלארק-לאנה. מי שקרא את הקומיקס המקורי של סופרמן יודע שבימי ילדותו קלארק היה מאוהב בלאנה, לויס הייתה אמורה להגיע רק הרבה יותר מאוחר, כאשר הוא הגיע אל הדיילי פלאנט והיה עיתונאי. ולכן, אם בסדרה החליטו להציג את קלארק בימי ילדותו, חובה היה להציג את מערכת היחסים שלו עם לאנה. למרות שבהפקה קצת שיחקו עם הדמות של לויס והציגו אותה מוקדם מהצפוי לחייו של קלארק, היא הופיעה לראשונה כשהוא היה עדיין בתיכון בניגוד לקומיקס, אשר, כפי שציינתי, הציג אותה לחייו של קלארק רק כשהוא החל לעבוד בדיילי פלאנט.

אלעד שאל לגבי סאות'פארק:
אם כבר מדברים על קניית זכויות, יש לך מושג אם רשת אחרת רוצה לקנות את הזכויות של סאות פארק ?



תגובה:
כפי שכבר ציינו בתגובה בפוסט, קשה לי להאמין שרשת אחרת תסכים להיות כה פתוחה לשפה הבוטה של הסדרה, ומצד שני קשה לי להאמין שהיוצרים שלה יחלו לצנזר אותה. במידה והם יעשו זאת אין ערך יותר לסדרה.
מלבד ההשערה שלי, אין גם מידע קונקרטי על רשת שמעוניינת בסדרה.

גם Community נכנסה לרשימת השאלות:
כבר כמה זמן ש"קומיוניטי" על 1.9 נק' מדד.
אגב, D1D1, תהיה התייחסות מצדך לסדרה הזו ולעונה החדשה שבסך הכל הלכה ונעשתה אמיצה יותר מבחינה תוכנית ?



תגובה:
תהיה התייחסות, אבל אני מתלבט אם לעשות זאת כשלב סיכום עונה בתום העונה שלה או באמצע העונה, עוד לא החלטתי. אבל אני רואה את הדברים לגבי הסדרה קצת אחרת ממה שאתם חושבים, אני לא יודע אם תאהבו את הדעה שלי...

ואיך אפשר לסיים בלי רשימת השאלות של טום, אשר מגיעות במייל. והשבוע השאלות הן על: סמולוויל, צ'אק, דוקטור הו, תיאוריית המפץ הגדול, איך פגשתי את אמכם, ניקיטה, משפחה לא רגילה ועוד...

השבוע,רשימת השאלות תיהיה ארוכה מתמיד,אבל קודם כל אני רק רוצה להגיד דבר פתיחה...
אני מאוד מאוד מאוד מקווה שעד שהרשימה הזאתי תגיע לבלוג זה כבר לא יהיה רלוונטי,אבל לצערי אני לא בטוח בכך ב-100%.רק חשוב שכולנו נדע שכרגע תוכניות טלוויזיה לא חשובות כלל כשבצד עומד דבר כה חשוב-חיי אדם!אז,למי שלא הבין אני מדבר על השריפה הנוראית שמתחוללת בצפון...
אבל,החיים צריכים להמשיך,ומנימה קודרת כזו,לנימה קצת(הרבה)יותר חיובית...
אז אוסף השאלות,גדול מתמיד-חוזר(ממש פרומו לפרק חדש)...

סמולוויל-
1. אני באמת לא הבנתי לגבי קארה מתי היא תופיע אבל כן העיקרון הובהר.
2. כנ"ל לגבי סייבורג,לגבי אימפולס-טוב שכך.
3.לגבי הדעה שלך על סמולוויל.אני חייב להגיד שאני לא מסכים.נכון,הקאסט הראשוני היה טוב ואם היה אפשר לשמר אותו כמה שיותר זה היה עדיף.עדיין,אני חושב שהקאסט של עונות 4 (אם מכלילים את לויס בקאסט) ו-5 עדיף לטעמי מכמה סיבות.וכן,אני הולך להרחיב על הנושא מאוד...
הראשונה,פיט ווויטני היו די מיותרים,לטעמי כמובן.הם לא הוסיפו שום דבר חשוב לעלילה או קדמו אותה יותר מדי (כמובן,שאני לא מדבר על זה שוויטני היה חבר של לאנה כי אז זה הרס את "קלאנה").
השנייה,בעונות הראשונות(בעיקר:1-3)לא הייתה עלילה ממשית(עם דגש על העונה הראשונה)והסיפור הכולל לא התפתח יותר מדי.נכון,הגילויים על עברו של קלארק היו נחמדים מאוד,וכן מערכת היחסים של קלאנה וקלקס (קלארק+לקס) אומנם אפילו אלו לא השתנו יותר מדי בכל שלושת העונות הראשונות של הסדרה.אם זאת,זה מה שקרה בערך בכל שלוש העונות הראשונות של הסדרה.מהעונה הרביעית,אם הגעתה של אריקה דוראנס המושלמת בתפקיד לויס ליין כמובן,הסדרה קבלה תפנית.לכל עונה הייתה סיפור כולל,מסגרת והיחסים של קלאנה וקלקס קבלו גם הם יותר תפניות והסוד של קלארק והפיכתו לסופרמן קבל צד חשוב בסיפור(בעיקר בעונות מאוחרות יותר- עונות 8,9,10,עם סיפור ה"טשטוש")ודמויות רבות מהקומיקס החלו להגיע לאט לאט.אם זה אויבים כמו ברייניאק,זוד או דומסדיי(ורבים אחרים)או אם זה גיבורים כמו סופרגירל,אימפולס,אקוומן,החץ הירוק כמובן(ורבים אחרים)או אם זה אנשים מהדיילי פלאנט כמו ג'ימי אולסן,פרי וויט וקאט בעונה העשירית(ורבים אחרים)...
השלישית,היא שלדוגמא בעונה העשירית,כמעט כל הדמויות חוזרות אל הסיפור!!!וכן,אני מעדיף חזרות של 4,5 פרקים(חוץ מבמקרה של קלואי)משל חזרה לעונה שלמה מכיוון שהסיפור של הדמויות מעניין הרבה יותר כשזה פרקים אחדים...ליונל,ג'ונתן ומרת'ה הם רק 3 מלמעלה מן 20(!) דמויות אשר חוזרות בעונה הזו.מספר מטורף לגמרי אשר עושה לנו את העונה האחרונה למדהימה...ו-הנתונים רק עולים כי כל רגע מודיעים על דמויות נוספות אשר חוזרות אל העונה האחרונה!!!
4.כשאמרת 'העונה האחרונה די הרסה לי את הסדרה' דברת על העונה התשיעית כה?כי העונה העשירית מדהימה!!!
5.השאלה השבועית,מדוע המפיק של סופרמן שם את טום בעדיפות נמוכה?ומתי יהיו עדכונים בנושא???
6.שאלה נוספת אודות הסדרה היא האם תוכל שבוע הבא לתת דעה על מה לדעתך יקרה בעונה העשירית של הסדרה כשידוע לך ספויילרים אך לא ראית את העונה הזאת.זה ייתן לקוראים סוג של מידע אשר מגיע מקורא אשר לא יודע מה ייקרה...זה יעניין!
7.חדש בנוגע סוגיית רוזנבאום?

נעבור אל הסדרה הבאה בתור צ'אק.
1.יש לי שתי שאלות אודות זאק.
א.הוא יהודי?
ב.הוא הומו?
2.איבון סטראבוסקי הופיעה בסדרה נוספת לפני צ'אק?
3.מה הסיכויים כרגע שצ'אק תקבל עונה נוספת-5 במספר.
4.לגבי הביקורת שלך על צ'אק...אני חושב שאתה צודק ברוב הדברים שאמרת...אני לא מסכים בכל זאת על שהאיכות נבלמת כשסלב מתארחים...אבל הבנתי את העיקרון...אל תשכח שגם קריסטין קרוק היא סוג של סלב...
5.שמעתי על סוג של ירידה בתקציב של צ'אק בעונה ה-3.על מה מדובר?
6.אמרת שNBC אוהבים את צ'אק.אז למה הם מתעללים בקהל שלהם כל הזמן(אני מדבר על הפגרות הארוכות מדי)
7.חזרה מכיוון של קריסטין צפוייה?

נעבור אל דוקטור הו...
1.
אני לא מסכים לגבי איימי,קארן,גם היא לא טובה כמו דונה לדעתי ובכלל העונה החמישית לטעמי(חוץ מרורי הענק בגילומו של ארתור דארוויל)...אני מאוד מקווה שמופאט ישתפר בעונה ה-6 של הסדרה.אני שוקל ברצינות שאם העונה השישית לא תשתפר לעזוב את הסדרה...
2.מה הסיכויים לקבלת עונה 7?
3.חדש בנוגע אויבי הדוקטור העונה?

נעבור אל המפץ הגדול
1.
אמרת שהתחילו להחתים שחקנים לעונה 5,יש שחקן שמתנגד?
2.כמה פרקים יהיו לעונה?22(עונה מלאה),23(כמו שאר העונות למעט הראשונה),או 24 (כמו רוב הסדרות שמקבלות מעל לעונה מלאה...)

נעבור אל איך פגשתי את אמא.
1.במידה והסדרה אכן תחודש כצפוי,יש שחקן שמתנגד לחזור?(אני פסימי היום...)
2.ידוע אם יגלו עוד על האמא במהלך העונה?
3.האם זואי תחזור לעוד פרקים העונה?

ניקיטה...
1.תוכל לספר לי מעט על הסדרה והסרט עליהם הסדרה מבוססת?
2.ידוע על חידוש?
3.השחקנים כולם בעד וימשיכו לעונה נוספת במידה ותיהיה?(עברתי לאופטימיות)
4.ידוע על הסוף של העונה הזו משו?
5.מהו הקאסט של הסדרה (איזו דמויות בקאסט)?שאלה די מטומטמת אבל אניח לא יודע...

הסדרה החדשה שהבטחתי...
משפחה לא רגילה....
1.
מה הסיכויים לחידוש?
2.כמה פרקים יש בעונה?
3.מתי הפגרה הקרובה?
4.באיזה רשת היא משודרת?

ועוד קצת דברים...
לגבי ה"מכשפים מוויברלי פלייס"...
שמעתי שהעונה הרביעית היא האחרונה ואחריה יהיה סרט סיכום...נכון?

לגבי "תנו לסוני צ'אנס"
תיהיה עונה 3?

ועוד טיפה דברים...
לגבי ההמלצה לסדרה, התכוונתי לסדרה שמשודרת עדיין בארה"ב או בריטניה ואני יוכל להתעדכן מפרק חדש שלה פעם בשבוע...המלצה?

וזהו...
בתודה מראש,
טום...



תגובה:
לגבי סמולוויל.
1. לגבי קארה. עד כמה שאני יודע, נכון לעכשיו, הפרק האחרון שבו היא אמורה הייתה להופיע בעונה האחרונה הוא, הפרק השלישי של העונה העשירית, אשר נקרא Supergirl. אין מידע נוסף על כך שתופיע שוב בעונה הזאת. לפחות לא עד פרק 15. אולי יביאו אותה לפרק הסיום, אבל כרגע אין מידע לכך.
2. לגבי סייבורג. אין לי מידע קונקרטי שויקטור סטון, אשר מגלם את דמותו, אכן חתום להופיע בעונה העשירית.
3. תראה. אני חושב שמה שניסו להראות בסמולוויל, זו את העובדה שבמשך השנים כולם עוזבים את קלארק והוא נשאר בודד בקבלת ההחלטות (עד שמגיעה לויס) . בשל כך, הורידו את חברו פיט (וויטני היה סתם מכשול בדרך של קלארק ללאנה), לאנה, את הוריו וכו'... אני מניח שמדובר בצעד נכון, אבל זה קצת עצוב לי כשזה קורה. מה לעשות כשנקשרים לדמות ? כמו כן, אהבתי יותר את התמימות של העונות הראשונות יותר, מאשר לראות יותר ויותר דמויות מעולם הקומיקס. זה כמו לראות סלבס בסדרות של היום. כשראו פריקים של המטאורים היה יותר נחמד, לפחות לטעמי.
4. כן, התכוונתי שהעונה התשיעית הרסה לי מעט את חווית הצפייה בסדרה.
5. טום וולינג נמצא בתחתית הרשימה להופיע בסרט החדש כסופרמן, משום שהבמאי מעוניין במישהו חדש לגלם את הדמות ופחות מישהו שכבר מזוהה עם התפקיד. אבל אולי יחזרו אליו, נחכה ונראה (סיכוי קטן).
6. לצערי, מכיוון שאני מוצף בצפייה בסדרות, אני אצפה בעונה העשירית רק בקיץ (עוד לא ראיתי פרק אחד) ולכן אני לא יכול כרגע לחוות את הדעה. כשמגיעים ספויילרים או מידע על הסדרה אני מיד מפרסם אותם.
7. נכון לעכשיו הוא לא חוזר, אבל נחכה בסבלנות ואולי יפתיעו אותנו בפרקי סיום העונה.
לגבי צ'אק.
1. זאק הוא לא יהודי ולא הומו. רשימת הנשים שהוא יצא איתם כוללות נשים כה יפות שבא לבכות.
2. איבון הופיעה בסדרה אוסטראלית בשם Headland ובמספר סרטים, אבל לא בסדרה אמריקאית אחרת.
3. נכון לעכשיו, הסיכויים קצת יותר טובים לחידוש מאשר לביטול.
4. כן, אבל לקריסטין היה סיפור ארוך, כמו גם לברנדון רות' בעונה השלישית. אני התכוונתי לכך שכמעט בכל פרק רואים סלב לפרק אחד וזה לא בסדר מבחינתי.
5. לפני שהסדרה חודשה לעונה שלישית ברשת התנו זאת בהורדה בתקציב, מה שאכן קרה ובשל כך הורידו את הדמויות של אמט ואנה. גם דמויות כמו משנה אחרות ירדו בהיקף השתתפותם. בעונה הרביעית המצב הפך חמור יותר משום שברשת החליטו על 24 פרקים לעונה הזאת אבל לא הוסיפו הרבה לתקציב הסדרה בכדי שיוכלו להפיק אותם ולכן איכות הסדרה ירדה (ראה לדוגמא הפרק העשירי של העונה הרביעית).
6. כי מדובר באנשים טיפשים שלא מבינים בטלוויזיה. תראו כיצד הרשת הדרדרה בכל כך מעט זמן.
7. נכון לעכשיו, קריסטין לא אמורה לחזור.
לגבי, דוקטור הו.
1. אבל תודה שאיימי הרבה יותר נאה לעיניים...
2. נכון לעכשיו, אין שום סיבה שהסדרה לא תמשיך. הרייטינג בסדר גמור.
3. אין לי מידע כרגע, כשיהיה אפרסם.
לגבי המפץ הגדול.
1. אני לא יודע אם מדובר בהתנגדות, הרי יש תמיד משא ומתן ובסוף הכל עניין של כסף. אני מניח שכולם יחזרו.
2. כרגע הוזמנו לעונה 22 פרקים. אולי יוסיפו בעתיד הקרוב פרקים נוספים, אבל כרגע יש רק 22 פרקים לעונה.
לגבי איך פגשתי את אמכם.
1.
לא שמעתי על שחקן שמתנגד לחזור. אני מניח שהכל יהיה עניין של כסף.
2. אמורים לטפטף מידע לקראת הסוף אבל לא משהו גדול ומשמעותי.
3. ג'ניפר מוריסון (זואי) חתמה על השתתפות בעונה הזאת בין 5 ל 13 פרקים (אין לי כרגע את המספר המדויק). היא אמורה לחזור אבל לא ברור לכמה פרקים. אגב, היא הופיעה עד עתה בחמישה פרקים.
לגבי ניקיטה.
1. בתחילת שנות ה 90 יצא סרט צרפתי בשם ניקיטה עם הסיפור הרגיל אודות אישה שבמקום להיכנס לכלא הופכת למרגלת. לאחר מכן יצאה הגרסה האמריקאית Point of No Return או בשמה העברי "קוד סודי נינה" בשנת 1993. בשנת 1997 יצאה סדרה בשם "לה פם ניקיטה" והחזיקה מעמד 5 עונות (עונה חמישית קצרה בת 8 פרקים בלבד). הכל אותו סיפור בכולם ומבוסס על הסרט הצרפתי.
2. ברשת מחליטים לגבי הסדרות (אם לא מדובר בהצלחה היסטרית כמו "יומני הערפד" בשנה שעברה שחודשה מוקדם) בד"כ באזור פברואר-מרץ. נכון לעכשיו, סיכויה טובים לחידוש.
3. לא יודע מה יקרה מבחינה קריאטיבית אבל אף אחד מהקאסט לא הביע את רצונו לעזוב.
4. לא, אין מידע על הפרק האחרון של העונה.
5. יש את מגי קיו כניקיטה. לינדזי פונסקה כאלכס, אשר גם היא הופכת להיות סוכנת פעילה.של המחלקה. מייקל, המפעיל של ניקיטה. בירקהוף, איש המחשבים. לגבי השאר, אם אתחיל להרחיב זה ייקח הרבה זמן ומקום (שאין לי).
לגבי משפחה לא רגילה.
1.
הרייטינג לא טוב. סיכויים לא טובים לחידוש.
2. לעונה הראשונה יש 22 פרקים.
3. הסדרה יצאה לחופשה ותחזור ב 11 בינואר 2011.
4. הרשת המשדרת היא ABC.
לגבי ה"מכשפים מוויברלי פלייס"...
הידיעה נכונה (וגם פירסמתי אותה) שמדובר בעונה אחרונה שלה ולאחר מכן ישודר סרט טלוויזיה.
לגבי "תנו לסוני צ'אנס".
כן, תהיה עונה שלישית. תחילת הצילומים של העונה השלישית אמורים להתחיל בחודש ינואר 2011, אולם בשל בעיות בריאות של הכוכבת, דמי לובאטו, קיים סיכוי שהם יידחו במספר חודשים.
לגבי המלצה על סדרה חדשה.
נסה את הסדרות הבאות:
The mentalist.
Castle.
Psych.
Fringe.

ולסיום מספר הערות:

1. מחר אפרסם רשימה. מה הנושא ? חכו ותראו.
2. מחר גם אפרסם שלב סיכום עונה לסדרה Being Erica.
3. בשבוע הבא אפרסם את לוח ההערכות שלי לגבי חידושי הסדרות האמריקאיות בחמשת ערוצי הברודקאסט.
4. אני חוזר ומציין. מי שמעוניין שאברר עבורו\עבורה לגבי סלב ספציפי ב"פינת הזוגיות השבועית" שישלח לי מייל עם הבקשה או שיגיב באחד הפוסטים.
5. לאחרונה היו מספר תגובות לא ראויות של אנשים בבלוג. אחת מהן הייתה קללה. אני לא מצנזר תגובות, אבל אני לא יכול להרשות קללות בבלוג הזה. הודעות כאלו יימחקו מהפוסטים ברגע שאראה אותם.
6. בשל אורכה של "פינת המענה לקוראים" עברה "פינת הזוגיות השבועית" למחר.


Share on Facebook

7 תגובות:

Unknown אמר/ה...

קודם כל תודה רבה.
וכמה שאלות..
מה עם פינת בוודאי שמתם לב ש...?
והאם תוכל לעשות את פינת הזוגיות הבאות על:
1. ג'ולי בנז שהיא ריטה מדקסטר וסטפני ממשפחה לא רגילה (אם היא נשואה, אז על כל בני הזוג שלה לאורך כל חייה עד שהתחתנה-כולל בעלה.
2. ג'וליה סטיילס שהיא לומן מדקסטר.
3. ג'ניפר קרפנטר שהיא דברה מדקסטר (מי היו בני הזוג שלה עד שהיא התחתנה עם מייקל ק. הול הלוא הוא דקסטר האחד והיחיד).
4. וגם אולי קובי סמולדרס (ככה רושמים את זה?) שהיא רובין מאיך פגשתי את אמא.

סתם זרקתי כמה הצעות מעניינות..
תודה.

אנונימי אמר/ה...

אחי, זה נראה שיש לך "דקסטר-מאניה". כל מי שאי פעם היתה בזוגיות עם השחקן או עם בן דמותו מקבלת הזמנה לפינה אצלך...
אחי, שכחת את אשתו הראשונה של סי הול...(קרפנטר היא אשתו השניה)

Unknown אמר/ה...

חחחחח זה נכון שאני מכור דקסטר אבל זה לא כל כך קשור לבחירה כי יש גם את רובין וגם חוץ מזה כולן בחורות יפות מאוד!

Unknown אמר/ה...

יש גם את השחקנים AJ COOK שהייתי רוצה לדעת עלייה.. היא פשוט מושלמת!
שווה לראות מחשבות פליליות רק בגללה, רק חבל שהיא עזבה בתחילת העונה השישית :(

אנונימי אמר/ה...

קומיוניטי היא סדרה אמיצה ומבריקה, לא פחות,
ומי שמשמיץ אותה פשוט לא מצליח להבין את התסריטאים הסופר כישרוניים שלה, אולי מתוך הרגל לצפות בבינוניות הרגילה האמריקאית (אבל לא רק)

אלעד אמר/ה...

סאות פארק סדרה מצליחה, השפה הבוטה שלה הביאה לה 4 פרסי אמי

Unknown אמר/ה...

D1D1 תגיד אולי שמעת על חדשות לגבי מצבו הבריאותי של אנדי ווייטפילד כוכב ספרטאקוס?