יום ראשון, 19 בדצמבר 2010

פינת הזוגיות השבועית, והשבוע: ג'וליה סטיילס.


אין מידע על כל החברים שהיו לה במשך 11 השנים האחרונים, אבל להלן האיזכורים לגביי הגברים שכן ידוע עליהם.
בשנת 1999 יצאה ג'וליה עם ג'וזף גורדון. השניים שיחקו יחד בסרט "10 דברים שאני שונאת אצלך". דרך אגב, החברה של ג'וזף היום מאד מפורסמת.
באותה שנה ובמשך שנת 2000 היא עברה לג'וש הארטנט.
בשנים 2008-2005 היא יצאה עם ג'ונתן קריימר.
בימים האחרונים צצה שמועה ברשת שהיא ניהלה רומן עם מייקל סי הול, הכוכב של הסדרה דקסטר, עמו קיימה רומן טלוויזיוני בסדרה, ושזו הסיבה שהוא וג'ניפר קרפנטר (דברה בסדרה "דקסטר") נפרדו, סטיילס הכחישה את השמועה. ימים יגידו אם השמועה נכונה או לא.


Share on Facebook

תגובה 1:

שילה אמר/ה...

תודה D1D1 על הפינה הנחמדה!
רבים מאיתנו לא קוראים את פרז הילטון, (אני לא סובלת אותו, אבל יש כאלה שיש להם סיבות אחרות), לרבים מאיתנו אתרי המידע והנתונים לא נגישים או לא ברורים או לא ידועים, ואתה פשוט עושה לנו כיף עם המידע שאתה חולק איתנו!!
תודה!תודה!תודה!
כמי שכן שומעת מדי פעם רכילות הוליוודית, דרך אנשים ש"קרובים לצלחת", אני יכולה לציין שכל פיסת מידע שאתה מוסר כאן נבדקת עשר פעמים, תמיד בזהירות, ותמיד באחריות!
הכתיבה שלך רחוקה מלהיות צהובה, ותאמינו לי, אני יודעת טוב מאוד מה זו עיתונות צהובה!

בקיצור, תודה,
והעיקר-אל תתייאש!