יום חמישי, 20 במאי 2010

האם The New Adventure Of Old Christine ו Ghost Whisperer מקבלות בית חדש ב ABC ?


טוב, אז הנה תקציר הפרקים הקודמים:
רשת CBS ביטלה השבוע את הסדרות אשר נראו בדרך הבטוחה לעונה נוספת. לגבי Old Christine היה ברור מלכתחילה שהכל עניין של כסף. במשך עשרה ימים לפני הביטול הרשמי עמלו שני הצדדים על הסכם כספי שיחזיר את הסדרה אך ללא הצלחה ולכן ברשת ביטלו אותה.
כך גם היה המצב לגבי Ghost Whisperer, למרות שברשת CBS טענו כל הזמן שהסיבה לכך שהם רצו ליצור ביום שישי ערב של סדרות שפותרות פשעים ולכן גם השאירו את "מדיום" לעונה נוספת. הרשו לי לגחך למשמע הטענות הללו. "מדיום" נשארה לעונה נוספת בגלל שהיא מופקת על ידי אולפני CBS ולכן הרווחים של הרשת מהסדרה גבוהים הרבה יותר. Ghost מופקת חלקית על ידי אולפני ABC ולכן קל היה לוותר עליה, למרות שהסדרה זכתה בכל שבוע במקום הראשון בשעת השידור שלה ונתוניה היו מעל לבינוניים, בוודאי ביחס לשעת השידור.
לכן, לאחר הביטול מפיקי 2 הסדרות פנו לרשת ABC אשר הבטיחו להם בית חם במידה ויבוטלו עוד לפני חשיפת לוחות השידורים לעונה הבאה.
אז מה המצב כרגע ?
יש חדשות טובות וחדשות רעות.
Old Christine נמצאת בדרך הבטוחה לביטול. במשך יותר משבוע, עוד לפני הודעת הביטול מ CBS, ניסו המפיקים להגיע להסדר כספי עם נציגי ABC אבל ללא הועיל. גם ביממה האחרונה, לאחר הודעת הביטול, נמשכו השיחות אולם ממידע שמגיע מתוך חדרי הישיבות העמדות של שתי הצדדים רחוקות אחת מהשנייה מרחק רב מאד, ואני מדגיש – רב מאד - ופרט לנס של הרגע האחרון הסדרה עומדת להיות מבוטלת סופית.
החדשות הטובות הן לגבי Ghost Whisperer. מייקל אוסיילו, כתב תרבות אמריקאי עם מקורות בתוך הרשתות הודיע כי מקורותיו מוסרים שהחוזה בין מפיקי הסדרה וראשי ABC קרוב לסיכום והסדרה עומדת לחזור לעונה נוספת. בדרך כלל, אני לא מאשר ידיעה רק לפי מקור אחד ולכן ממקורות שונים אני שומע כי השיחות אכן לקראת סיום וסיכום. עד כמה הם קרובים ? מידע שהתקבל מצביע על כך שכותבי הסדרה, אשר יש להם חוזים עם אולפני ABC, קיבלו הוראה מהאולפנים לא לפנות לסדרות אחרות בכדי למצוא עבודה אחרת וכי הסכם לגבי חזרת הסדרה קרוב מאד.
אני מניח שבימים הקרובים נדע יותר אבל שני הצדדים אופטימיים מאד לגבי חזרתה של Ghost . במידה ואכן הסדרה חוזרת היא תשובץ במשבצת השידור הרגילה שלה ב 8 בערב של יום שישי ותסמל ערב בנות, כאשר היא תוביל לסדרת המתח של דנה דלייני Body Of Proof.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מקווה שכריסיטין הישנה תבוטל, ככה אולי לפחות נקבל את ג'וליה לואי דרייפוס המעולה בסדרה טובה יותר.

D1D1 אמר/ה...

כרגע אין לג'וליה לואי דרייפוס תוכניות לסדרה אחרת. אני מניח שנצטרך לחכות יותר משנה לראות אותה בסדרה אחרת.