יום שני, 31 במאי 2010

בוודאי שמתם לב ש...


נמאס כבר שמביאים שמות בכדי שישחקו בסרטים וסדרות רק בגלל השם שלהם. הדוגמא העכשווית הטובה ביותר היא לי בירן בעונה השנייה של הסדרה חצויה. זה פשוט בושה וחרפה שהוא בכלל מקבל זמן מסך.
אפרת בומיולד פשוט מיותרת בתוכנית "קצר משפחתי", כפי שכבר מתבטאת בעריכה של התוכנית כאשר רוב הבדיחות שלה פשוט מושמטות. למען האמת, כל התוכנית הזאת מיותרת אבל במקרה של אפרת זה נכון שבעתיים.
לצפות באירוויזיון נעשה פשוט עול. אני לא יודע מי מכם צופה באירוע השנתי הזה אבל מה שקרה בשנים האחרונות כאשר מאירוע שעד לפני עשר שנים השתתפו בו כעשרים מדינות הפך למפלצת שבו צריך עכשיו לצפות בשני ערבי גמר ובערב נוסף של הגמר. ואני שואל, למה זה מגיע לנו ? לא הגיע הזמן לקצר את התהליך ? אגב, כל נושא הקראת הנקודות איבד ממשמעותו כאשר את הנקודות 7-1 בכלל לא מקריאים ובכך נעלם אלמנט המתח. לא שווה צפייה יותר.
עדי אשכנזי כבר לא מצחיקה. העונה החדשה של "מה השטויות האלו" היא פשוט בזבוז זמן אחד גדול. אפשר לספור על כף יד אחת את כמות הבדיחות שעוברת בכל ערב. להעביר חצי שעה עם הדבר הזה בשביל פחות מ 5 בדיחות ? למה שאעשה את זה ? התשובה: אני לא עושה את זה יותר.
הפרק הראשון של העונה השנייה של הסדרה "תיכון השיר שלנו" הודלף ושוחרר לרשת לאחר שעלה ל V.O.D של חברת Yes. ואני שואל, למה בכלל לעשות עונה שנייה לדבר הזוועתי הזה ? העונה הראשונה של הסדרה הייתה כל כך רעה שזה פשוט עצוב. היא ביישה אפילו את עונות 3 ו 4 של סדרת האם שהיו בינוניות ומטה. אני חושב שהגיע הזמן להחליף את הנושא או שב Yes ראו את ההצלחה בארה"ב של הסדרה Glee והחליטו שזה רעיון טוב להעלות סדרה עם מוטיב של שירים, ואז הם חשבו ומצאו שכבר יש להם סדרה כזאת ופשוט צריך להעלות עונה שנייה שלה. זה ממש לא היה רעיון טוב, ממש לא.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לגבי תיכון החרא-שלנו צודק 1000% יש לי yes
ובפרק ה-2 של הסדרה פרשתי זה חרא

לגבי עדי אשכנזי ממממממממש לא צודק התוכנית האחרונה קרעההה אותי מצלחוקקקקקקקקקקק
וזה פיצוי הולם על העונה השמאלנית-נהדרת
(ארץ נהדרת) שבלי שני כהן שהרגה אותי מצחוק
וקטי המערכונים ----> הפאנל לא היה מצחיק
ושמאלני יתר על המידה

צודק בקשר לקצר משפחתי אני אוהב את אפרת אבל
היא ממממש לא קשורה לשם
התוכנית האחרונה הוכיחה שגם עופר, דב, ועוד
אחד ששכחתי ת'שם שלו (לא גוטליב) לא הצליחו
להצחיק בכלל והתוכנית עצמה הייתה עלובה
למרות שעם קומיקאים טובים כמו:
שחר חסון, אורי חזקיה קיצור רוב הפאנל של צחוק מהעבודה התוכנית הייתה מצליחה מאוד
כי הפורמט עצמו יכול להצליח זה רק תלוי
בתיבת הבדיחות והקומיקאים עצמם

ת'אירוויזיון אני לא רואה משעממםםםםםםםם תיכו
לא משנה מונדיאל עוד שבועיים

D1D1 אמר/ה...

מסכים לגבי ארץ נהדרת. עונה ממש לא טובה עברה עליה.
לגבי הקומיקאים שהזכרת: את ההומור של שחר חסון ואורי חזקיה - שזה כמעט אותו הומור, פיזי וגס בעיקרו, אני לא ממש אוהב - ייטינגר הרבה יותר טוב ממנו ב"לילה בכיף". לגבי הנשים בתוכנית צחוק מהעבודה אני בכלל לא רוצה להרחיב את הדיבור. רק ארז עוד איכשהו מציל אותם וכמובן יעקב כהן שהוא ב 3 דרגות מעל כולם, כולל שלום אסייג שהבדיחות שלו בתוכנית ממש צפויות ודי ישנות.