יום שישי, 21 במאי 2010

ספויילרים לקראת העונות החדשות של חלק מסדרות רשת ה CW.


ראשי הרשת שיחררו מידע במה יעסקו העונות החדשות של חלק מהסדרות שלהם.
Gossip Girl – העונה הבאה תפתח כאשר בלייר וסרינה ייהנו מהחופשה שלהן בפריס אשר תהפוך רומנטית, עד אשר צ'אק יגיע לעיר עם חברה וזהות חדשה. בלייר נשבעה לא לחזור לצ'אק אבל המצב ישתנה ? או שהיא תלך לאוניברסיטת קולומביה ?
One Tree Hill – בעונה השמינית של הסדרה יתרכזו באיזון העדין של הדמויות, שהן בני עשרים +, אשר עומדים ליצור לעצמם את צורת החיים שלהם לשאר ימי חייהם. בין היתר את הצורך שלהם למצוא את אהבת חייהם ואת הקריירה שלהם.
The Vampire Dairies – הופעתה של קתרין תגרום לזעזוע כלשהו למשולש סטפן-אלנה-דיימון. שאר התושבים יצטרכו לקחת צד משום שסכנה גדולה עומדת להתפתח בעיר. חברויות לא צפיות יתפתחו, אלו שהיו ידידים יהפכו לאויבים ולבבות ישברו. סטפן ודיימון יאלצו להיאבק ברשע גדול שעדיין לא נתקלו בו. והם יסירו את חולצותיהם לעיתים קרובות...
Smallville – התעסקות גדולה יותר ברומן של לויס וקלארק. קלארק עומד לסיים את ההדרכה שלו ולאמץ את גורלו ואת זהותו האמיתית.
Supernatural – גן העדן והגיהנום נשארו בתהו ווהו לאחר אירועי האפוקליפסה שהתרחשו בעונה החמישית. ועתה מפלצות, מלאכים ושדים מתרוצצים חופשי על פני האדמה. דין, אשר פרש מעסקי הצייד ונשבע לא לשוב, מוצא את עצמו נשאב פנימה אל חייו הקודמים בגלל אחיו סאם אשר ברח מהגיהינום. השניים מתאחדים להמשך המאבק אבל עד מהרה הם מבינים ששניהם כבר לא מה שהיו פעם, היחסים שלהם זה כבר מה שהיה ולמעשה שום דבר לא נשאר זהה.

אין תגובות: