יום שישי, 28 במאי 2010

פרסום: ABC השתגעו - הם רוצים להחזיר את Alias.


לא, ג'ניפר גארדנר המזדקנת (נושקת לגיל 40) לא אמורה לחזור לסדרה שיצרה לה שם עולמי, אבל ברשת ABC רוצים לעשות ריבוט לסדרה המצליחה שנפחה את נשמתה לפני 4 שנים לאחר 5 עונות. יכול להיות שמדובר רק בשמועה אבל עצם הרעיון לפי דעתי מצביע על טמטום של ראשי הרשת אשר נדבקים ברעיון הריבוטים של סדרות, לאחר 90210, מלרוז פלייס, ניקיטה, הוואי 0-5 והמלאכיות של צ'ארלי. בכל זאת מדובר בסדרה שלא מזמן הייתה עוד באוויר.
הנתונים המעטים שידועים לנו הם שהסדרה תשמר חלק מהאלמנטים של סדרת האם אבל כל עניין המיסטיקה של יצירות רמבלדי ככל הנראה לא יישמר.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מה יש לך נגד ג'ניפר גארנר? מה מפריע לך בזה שהיא "נושקת לגי 40"?? היא עושה את זה מצויין! בגלל דעות מעוותות כאלה שחקניות מוצלחות בתחומן (והדגש הוא: בתחומן) כמו ג'ניפר אניסטון וחברותיה קודרו וקוקס והבנות של סקס והעיר וכו' נפלטות מהמסך ובמקומן מקבלים מטומטמות באריזה ויזואלית.

מזל שלמרי מקורמק שעושה עבודה מצויינת ב IN PLAIN SIGHT אף אחד לא מעקם ת'אף כמוך, והיא משדרת המון סקסיות למרות דמותה של אחותה, שבכוונה משווים אותה אליה, הוליוודית מושלמת.

בגללך עוד יעיפו את איבון סטרוהבסקי מצ'אק בשל גילה המופלג: 28. היא בטח כבר עברה את הגיל בעיניך.

D1D1 אמר/ה...

אין לי בעיה עם העובדה שג'ניפר גארדנר "נושקת לגיל 40" אבל מדובר בסדרת אקשן וזה קצת פתאטי לראות אישה בגילאים הללו קופצת מעל חומות וכל מה שהיא עשתה במהלך הסדרה. בעונה האחרונה שלה, לאחר הלידה שלה, זה בכלל נראה רע מאד.
לגבי "סקס והעיר הגדולה" - זה בכלל נראה עצוב. נשים ש"נושקות לגיל 50" שמדברות על סקס וגברים, תודה לאל שהיה לי שכל לראות 2 פרקים ולא להמשיך.
לגבי מרי מקורמק, דווקא התפקיד מתאים לאישה בגילה ואני די אוהב את הסדרה (למרות שהעונה האחרונה גרועה).
לגבי איבון, אני לא יודע אם יצא לךלראות אבל לפני מספר חודשים ערכתי את תחרות הנשים הכי יפות בטלוויזיה האמריקאית והיא הגיעה למקום 3. היא אחת הסיבות שאני אוהב את הסדרה.
לגבי קורטני קוקס - לא אוהב אותה ולא אוהב את הסדרות שלה וכנ"ל לגבי ליסה קודרו (חוץ מ"חברים") לגבי אניסטון, עדיין לא החלטתי.