יום שני, 1 ביולי 2019

פרסום: עדכון לגבי ארבע פרויקטים שהיו תלויים באוויר ברשתות הבידור האמריקאיות


ברשת CBS הודיעו כי הם מחליטים לוותר על הסדרה Surveillance. הדרמה הייתה חלק מהדרמות בעונת הפיילוטים הנוכחית ובכל שלב היא הלהיבה, כולל גם לאחר צילום הפיילוט התלהבו ממנה ומהכוכבת הראשית שלה, סופיה בוש. אולם, הסדרה לא זכתה לאישור לסדרה בעונת הפיילוטים הנוכחית. הדיווחים לגבי הסדרה היו שברשת מנסים כל מיני אפשרויות בכדי בכל זאת לאשר אותה בצורה כלשהי. אולם, בשבוע שעבר התקבלה ההחלטה: מצד אחד אישור הדרמה Blood & Tresure לעונה שנייה בקיץ 2020 ומצד שני ויתור על הסדרה החדשה Surveillance. הסיבה שברשת החליטו בכל זאת לוותר על הסדרה משום שנמסר שהיא מתאימה יותר להיות סדרת כבלים, כאשר רבים השוו אותה דווקא ל Homeland, סדרה מהסוג שברשת לא רגילים לאשר (אם בכלל), ובשל כך החליטו "ללכת" על עונה נוספת Blood & Tresure, אשר מתאימה יותר למה שהיא צריכה בעונת הקיץ. דרך אגב, בהפקה הרימו דגל לבן ולא ינסו לשווק אותו לרשתות אחרות.



ברשת ה CW החליטו לוותר על הסדרה Glamorous. הדרמה הקומית הייתה חלק מהסדרות בעונת הפיילוטים הנוכחית, אך לא זכתה לאישור. אולם, לאחר פרסום הלוח החדש של הרשת נודע שברשת עדיין בודקים אפשרות בכל זאת לאשר את הפרויקט. לפני יומיים ברשת הודיעו כי הם מחליטים לוותר על הפרויקט ובהפקה הודיעו שמבחינתם הם לא ממשיכים איתו וכי הפרויקט מת.



סדרה נוספת שרשת ה CW השאירה מעונת הפיילוטים הנוכחית ללא אישור לסדרה הינה The Lost Boys. כזכור, ברשת החליטו לבצע עיבוד מחדש של הפרויקט. לשם כך, הם גם פיזרו את כל הקאסט מהפיילוט שצולם לפני מספר חודשים למעט מדליון רחימי ודקוטה שפירו, אשר הזכויות עליהם הוארכו. הפיילוט החדש אמור להצטלם עד סוף השנה.



ולבסוף, הדרמה Prism, אשר הייתה חלק מעונת הפיילוטים הנוכחית ברשת NBC, גם היא סיפקה חדשות. אולפני יוניברסל החליטו לוותר על האופציה של כל השחקנים מהפיילוט שצולם לפני מספר חודשים עבור רשת NBC. אולם, במקביל, באולפנים עדיין מנהלים מגעים מתקדמים על "נטפליקס" בכדי שיאשר את הפרויקט. הסיבה לכך ? ב"נטפליקס" הודיעו כי במידה ויחליטו לאשר את הפרויקט הם רוצים לבצע עיבוד מחדש של הפרויקט עם שחקנים חדשים. 

אין תגובות: