יום שלישי, 2 ביולי 2019

פרסום: 18 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (2 ביולי 2019)

רשת NBC מפתחת דרמה דרמה רומנטית חדשה. להלן התקציר: לאחר שנישואיה מתנפצים בשל מעשה אלימות, אישה מהפרברים בגיל העמידה נפגשת עם גבר צעיר. הפגישה מולידה שורה של אירועים, אשר מוכיחים לה שכל מה שחשבה על חייה היה שגוי ומה בדיוק קרה לבעלה.



רשת FOX אישרה 6 פרקים למיני סדרה בשם A Moody Chrismas, שכל פרק בה יהיה בן חצי שעה. הסדרה הקומית תשודר במהלך תקופת החגים בחודש דצמבר. הסדרה עוקבת אחר בוב פישר, רוב גרינברג וטאד קוויל. דן מודי חוזר הביתה בכדי לבלות את חג המולד עם המשפחה הלא מתפקדת שלו. כאשר הוא מגיע, הוא נפגש עם בני המשפחה, שכל אחד מהם יש לו סוד שהוא מסתיר.



רשת CBS העניקה התחייבות לסדרה לדרמה The Lincoln Lawyer. הדמה תתמקד במיקי הולר, אידיאליסט, אשר החברה שלו ממכנית הלינקולן שלו, בשעה שהוא לוקח על עצמו מקרים קטנים וקשים בכל רחבי לוס אנג'לס.



"נטפליקס" הגיעה להסדר עם מחלקת הטלוויזיה של "וורנר ברוס" בכדי להביא אל המסך הקטן את הסדרה Sandman על חוברות הקומיקס. בתחילה דובר על סרט קולנוע בו אמור היה לככב ג'וזף גורדון לויט, אך הכוכב פרש מהפרויקט לפני שלש שנים בשל אי הסכמה על הרעיון הקריאטיבי. החוברות סיפרו את סיפורו של מורפאוס, אדון החלומות וחלק מקבוצת אלמותיים בשם The Endless. ההזמנה היא ל 11 פרקים.

"נטפליקס" אישרה שמונה פרקים לקומדיית אקשן בשם  The Healing Powers of Dude. הסדרה תתמקד בנואה בן ה 11, אשר סובל מחרדה של התערבות בחברה. כאשר הוא עובר למוד בחטיבת הביניים הוא מסתייע בכלב קטן בשם דוד.

"נטפליקס" מאמצים את שלשת סרטי Snabba Cash, סדרת הסרטים הסקדינבית לסדרה בת שישה פרקים. הסדרה תתרחש בסטוקהולם, עשר שנים לאחר אירועי הסרטים. מדובר בחברה בה הרצון לכסף וכוח גדול מהרגיל. על גבול הברוטלי. חברויות ייבחנו.

"נטפליקס" אישרה לסדרה את Midnight Mass. ההזמנה היא לשבעה פרקים. הסדרה תעקוב אחר חברה מבודדת באיסלנד, אשר חווה ניסים וסימנים מפחידים, לאחר הגעתו של כומר צעיר, מיסתורי  וכריזמטי.



Showtime אישרה סדרה חדשה בשם Rita בכיכובה של לנה הדלי. הדלי תגלם את הדמות הראשית בעלת שם הסדרה, מורה עקשנית ואם חד הורית, אשר לוקחת על עצמה כל צורה של התחייבות, כולל במשפחתה.

Showtime אישרה לסדרה  On Becoming A God in Central Florida, דרמה קומית אפלה בכיכובה של קריסטן דנסט. הדרמה תעסוק ברדיפה אחר החלום האמריקאי. מצטרפים נוספים לפרויקט: תיאודור פלרין, בת' דיטו, מל רודריגז וטד לווין.



Cinemax אישרה דרמה חדשה בשם Trackers. ג'יימס גרייס, רולנדה מרסיאס ואד סטופארד יככבו. להלן התקציר: שלשה סיפורים מתחברים למותחן אקשן בדרום אפריקה, אשר מערבים מאפיה מקומית, הברחות יהלומים, מעורבות של ה C.I.A ובעית טרור.



רשת USA אישרה דפיילוט לדרמה חדשה בשם Masters Of Doom. מדובר בסיפור אמיתי אודות שני גאוני מחשבים במקום מרוחק באמריקה, אשר ביחד עם קבוצת לא יוצלחים, יצרו את המותג הגדול ביותר של שנות ה 90 - Doom. משחק המחשב המפורסם.

רשת USA מפתחת דרמה בשם Dicks מבית היותר של רוב תומאס. הסדרה תתמקד בפיליס רורקה, אשר חוזרת ללוס אנג'לס לאחר שהיא מפוטרת מעבודתה בבית הלבן, רק בכדי שהטלפון שלה ייגנב על ידי כנופיה בעת מסיבה. בכדי להשיג אותו בחזרה היא חייבת להתאחד עם שתי חברותיה מהתיכון ועתה חוקרות פרטיות. הן מגלות קונספירציה, אשר כוללת מאפיונר נודע, תסריטאי שתש כוחו.



רשת FreeForm העניקה הזמנה לפיילוט לדרמה Close Up. הסדרה מתרחשת בסנטרוויל, ניו ג'רזי, עיירת פרברים אשר נראית כמו כל עיירת פרברים. תלמידת התיכון רייצ'ל גויר נמצאת במישמה בכדי לחפשוף את האמת אודות העיירה שלה.



Hulu אישרה סדרה חדשה בשם Fertile Crescent. ההזמנה היא לשמונה פרקים. תעקוב אחר מלחמת האזרחים בסוריה דרך עיניו של אנטוני, צרפתי, אשר מחפש אחר אשתו שנשחבה למתה. בשעה שהוא מפענח את המיסתורין לאיטו, הוא מאחד כוחות עם לוחמות כורדית והסיוט הגדול של דאעש. הוא מטייל איתן בשטחים הכבושים על ידי דאעש - הרפתקאה אחת גדולה וכואבת.

קלי קוקו (The Big Bang Theory) עומדת לככב בדרמה חדשה. השחקנית תככב בתפקיד הראשי בדרמה The Flight Attendant, אשר תגיע אל שירות הסטרימינג של WarnerMedia. ההסכם עם קוקו גם כלל הסכם עם חברת ההפקה שלה למשך שנתיים לפיה היא תפתח עבורם סרטים וסדרות בפרק הזמן הזה. זו אחת מהן (השנייה היא סדרת האנימציה של הארלי קווין). להלן התקציר: קסנדרה בודן, דיילת, נוהגת להשתכר, אך יום אחד היא מתעוררת בחדרה במלן בדובאי והיא מנסה לאחד את פיסות המידע לגבי הערב הקודם שחוותה, במיוחד לאחר שהיא מוצאת את הגבר במיתה ספוג בדמו ומת. היא לא פונה למשטרה ומשקרת כמעט מהרגע הראשון ועד שהם מגיעים לפאריז, וגם לאחר מכן לסוכן ה F.B.I בניו יורק. מהר מאד זה יהיה מאוחר מדי עבורה להתוודות מה באמת קרה בדובאי. האם היא הרגה אותו ? במידה ולא, מי כן הרג אותו ?
שירות הסטרימינג של WarnerMedia אישר את הפרויקט של סדרת אנימציה ל Gremlins. הסדרה אמורה להיות פריקוול לסרטים הנהדרים מסוף שנות השמונים.

BET Network מפתחת דרמה בשם Black Mambas. מדובר במסע של ארבע נשים, אשר נמאס להן מהאלימות ואי הצדק בעיירה שלהן בניו אורלינס ומחליטות לקחת את הצדק לידיים שלהן.



משחק המחשב Final Fantasy עומד להגיע אל המסך הקטן. באולפני Sony ו Hivemind מאחדים כוחות בכדי שזה יקרה. הסדרה תספר סיפור מקורי אשר מתרחש באיאורזה. הסדרה תבחן את המאבק בין קסמים טכנולוגיה במסע שנועד להביא שלום לארץ בקונפליקט. 

אין תגובות: