יום שלישי, 25 בדצמבר 2018

פרסום: 38 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (25 בדצמבר 2018)



רשת NBC מפתחת דרמה בשם Blacksmith על פי קומיקס של מאליק אוונס.  הסדרה תתמקד באלכס מאלוי, אשר ידוע בקהילת המודיעין כמי שבונה נשק עבור סוכניות ממשלתיות בארה"ב. כאשר הוא מגלה שכמה מהקבצים שלו, אשר מכילים עיצובים לנשק, נפלו לידים הלא נכונות, הוא יוצא למסע להשבת הקבצים לפני שישתמשו בהם בכדי להזיק. 

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Conway מבית היוצר של ווין דיזל. הדרמה תעסוק בבלש קאל קונוויי, אשר עולמו מתהפך לאחר שהוא מתעורר מתרדמת עם יכולות קוגנטיביות משופרות. הוא חוזר לעבודתו כבלש ועתה שם לעצמו מטרה לפצח את המקרים הקשים ביותר שיש בעיר. ככל שהזמן עובר הוא מתחיל לשאול את עצמו (לאחר שהוא מגלה את הצדדים האפלים של כוחו) האם כוחותיו הם ברכה או קללה ? 

רשת NBC מפתחת דרמה בשם The Last Spy. יחידת עילית של ה C.I.A, אשר הפרטים בה עובדים כסמויים, מחוסלת לאחר שהזהויות שלהם נחשפות. הניצולה היחידה מארגנת לה יחידה חדשה של מרגלים לשעבר ו"נכסים", בכדי להשלים את המשימות שלהם בשעה שהיא מנסה לברר מי מאחורי הקונספירציה אשר גרמה למותם של חברי היחידה שלה. 

רשת NBC מפתחת דרמה בשם The Black Tape. הדרמה תעקב אחר החקירה של עיתונאית בשם אלכס רייגן, אודות אירועים על טבעיים אשר נתפסים בעין המצלמה על ידי מדען סקפטי בשם ד"ר ריצ'רד סטרנד. בכל פרק נחזה בחקירה שונה. 

רשת NBC מפתחת קומדיה אשר מתרחשת באלסקה. הרשת גם העניקה לה תחייבות לתסריט. הקומדיה תעסוק בגבר מלוס אנג'לס, אשר נוסע לעיירה קטנה באלסקה בכדי לקבל ירושה מיסתורית לאחר מות דודו האקצנטרי. 



רשת FOX הזמינה פיילוט לדרמה בשם Filthy Reachy. הדרמה תעקב אחר שתי נשים חזקות אשר יעשו הכל בכדי להגן על משפחותיהן. לאחר שיושב הראש של חברה מצליחה מת בתאונת מטוס, אשתו וילדיו הבוגרים נדהמים לגלות שיש לו ילדים מאישה אחרת ואשר נמצאים בצוואתו. כאשר אם המשפחה מנסה לשלם להם בכדי שיעלמו לילדים הללו יש רעיונות אחרים והם רוצים להישאר בעיר ולהפוך לחלק מהמשפחה.

רשת FOX מפתחת סיטקום . הקומדיה תעקוב אחר אלכס בן ה 14, אשר לאחר סירובו לעבור מלאס וגאס לפילדלפיה בכדי שאמו שמזניחה אותו תוכל להינשא שוב, משכנע את השכן האפרו אמריקאי שלו לאמץ אותו. בשם Adapted

רשת FOX מפתחת קומדיה בשם Eight. התקציר: לאחר רומן קצר, אשר הסתיים בתינוק ובחתונה (בסדר הזה), ג'יליאן וטרבור מנסים לבנות משפחה, כאשר יש להם שמונה סבים וסבתות אשר מציעים מיליוני דעות כיצד לעשות זאת.



רשת ABC מעוניינת לבצע ריבוט של הדרמה New York Undercover U ואישרה לה פיילוט. הסדרה שודרה ברשת FOX במשך ארבע שנים בין השנים 1994-1998 בכיכובם של מאליק יובה ומייקל דלורנזו כשני בלשים סמויים ברובע הרביעי של העיר ניו יורק. זו הייתה הדרמה הראשונה בטלוויזיה האמריקאית אשר הציגה שתי דמויות בתפקידים הראשיים שלא היו לבנים.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Exhibit A מבית היוצר של דניאל דה קים ואשר מבוססת על סדרה קוריאנית בשם My Lawyer, Mr. Cho. הדרמה תתמקד בתובע לשעבר ידוע לשמצה בשם אנדרו צ'ו, אשר הקריירה שלו נפגעת על ידי ברוקר מושחת אותו הוא מנסה להפיל. אך כאשר הוא מפסיד הכל, אנדרו מגלה משהו חדש: חיים עם מטרה. ביחד עם עמיתה צעירה בעלת רצון עז להציח ועם מוח מבריק וצוות של לא יוצלחים, אנדרו הופך להיותחסר פחד, דואג ועורך דין שמגיע מעמדת אנדרדוג, בדיוק כמו שרצה כל השנים. ביחד הם מעניקים קול לחסרי היכולת כנגד בעלי השררה.

רשת ABC קנתה את הזכויות לדרמה Threads. הדרמה תעקוב אחר ג'סיקה לי, אשר שואפת להיות מעצבת גדולה ומוצאת את עצמה באמצע מאבק בעולם האופנה, כאשר המקום בו היא עובדת מאבד  את הראש שלה ועתה מחפשים מחליף\ה. היא תקועה בין הנאמנות לשאיפות שלה והמאבק רק הולך ומחריף.

רשת ABC אישרה לסדרה את הקומדיה Bless This Mess בכיכובה של לייק בל. בקומדיה זו, זוג טרי (בל ומקס שפרד) מתכננים לעזוב את העיר הגדולה בשביל חיים פשוטים בנברסקה, אך המעבר לא מתרחש בדיוק איך שהם ציפו שיקרה. שחקנים נוספים: אד ביגלי ג'וניור, פאם גריר, ג'יי טי אוניל וכריסטינה אופלי.

רשת ABC מפתחת קומדיה אודות משפחה קלמזו, מישיגן, אשר צריכים להתרגל לעובדה שאב המשפחה מפוטר מעבודתו במפעל על ידי בנו.

ריי סטיבנסון (Black Sails) לוהק לאחד מהתפקידים הראשיים לצד פופי מונטגומרי בסדרה Reef Breaks. הסדרה עוקבת אחר קאט (מונטגומרי) כגנבת שהופכת ל"מתקנת" עבור המושל באי מפתה. היא אימפולסיבית, חסרת אחריות וקשה לעמוד בפניה. סטיבנסון יגלם את דמותו של ג'ייק, גבר שמזלו לא שפר ולכן הוא מעדיף לנפוש בלי שיפריעו לו, למרות שהוא סוכן פדרלי. הוא מעדיף להיות בשקט ליד המים וכמעט לא נמצא במשרד שלו. יש לו היסטוריה עם קאט, וכנראה שהניצוצות ביניהן עדיין שם.


רשת CBS מפתחת סיטקום בשם Rachet. הקומדיה תתמקד בג'סיקה ראשט (נטשה לגרו), אשר צריכה לפתוח בחיים חדשים לאחר שהארוס העשיר שלה מת בפתאומיות ומשאיר אותה לדאוג לעצמה.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Dr. Mirage המבוססת על קומיקס ועוקבת אחר חוקרת אירועים על טבעיים, אשר יכולה לתקשר עם המתים חוץ מהאחד שהיא הכי רוצה - אהבת חייה.



פרל טאסי (Quantico) עומדת לככב בדרמה חדשה של רשת "נטפליקס". הדרמה עוסקת במרגלת של סוכנות הריגול של דרום אפריקה.

"נטפליקס" הזמינה 8 פרקים של סדרה חדשה בשם I Am Not Okay With This. הדרמה תעקוב אחר נערה בגיל העשרה, אשר מנסה לשרוד את ימיה בבית הספר, בשעה שהיא מתמודדת עם המורכבות של המשפחה שלה, המיניות שמתחילה לבצבץ בה וגם כוחות על שמתעוררים בה.

אמיר וילסון, רובי סרקיס ונתניאל סאלה מצטרפים לקאסט הצעיר של The Letter Of The King ש"נטפליקס" מצלמת בימים אלו. הסדרה מתרחשתת בעולם של תככים והרפתקאות, עולם שבו אין אדם שרוצה להיות אביר יותר מטיורי (וילסון), אשר גם מוטלת עליו משימה להעביר מכתב שעליו תפול ותקום כל הממלכה. במהלך המסע שלהם, הוא וחבריו הצעירים יגלו כמה צריך בכדי להיות אביר אמיתי, וכמה העולם השבור של המבוגרים צריך אותם. וילסון טיורי בן 15 . סרקיס תגלם את דמותה של לבינה, כריזמטית ונחושה, אוהבת הרפתקאות ומקדימה את זמנה ומצטרפת לטיורי במסעו. סלה יגלם את דמותו של פיק, נער צעיר וחסר פחד, אשר לא יכול לראות את אחיו הבכור יוצא להרפתקאות כאשר הוא צריך להישאר בבית.

"נטפליקס" אישרה סדרה חדשה אשר תתעד את חייה של סלינה 'קווינטאליה, אחת מהזמרות הלטיניות הגדולות, אשר נהרגה בצורה טראגית בשנת 1995 בגיל 23 על ידי נשיא מועדון המעריצים שלה לשעבר. ג'ניפר לופז גילמה את הדמות בסרט משנת 1997.

השחקנית קאיה סקודלריו עומדת לככב בתפקיד הראשי בדרמה Spinning Out ש"נטפליקס" מפתחת. היא מחליפה את אמה רוברטס שנבחרה קודם לכן לתפקיד. הסדרה תתמקד בקאט ברקר (סקודלריו), מחליקה אשר כוכבה מתחיל לזרוח לאחר שיריבתה נופלת באחד מהתחרויות. כאשר היא ממשיכה בדהרה שלה קדימה לצד שותף היא מסתכנת שסודה יתגלה ויהרוס את חייה. שחקנית נוספת שמצטרפת הינה ווילו שילדס בתור סרינה, אחותה הצעירה של ברקר. היא אמיצה ונחושה, אך פחות בעלת חן מאשר אחותה. היא אמנם נאנה לאחותה אך מתחרה בה כל הזמן. בנוסף לכך, השחקן אוון רודריק מצטרף בתור ג'סטין, הפרטנר שלה, אשר נחשב כ"ילד הרע".

בסדרה Lock & Key ש"נטפליקס" מפתחים, לוהקו דמויות שלשת הילדים. קונור ג'סופ (Amerian Crime), אמיליה ג'ונס (Utopia) לוהקו כטיילר וקינזי לוק. הם מצטרפים לג'קסון רוברט, אשר יגלם את דמותו של אחיהם בודי.

אלכסנדרה ברקנרידג' ומרטין הנדרסון יככבו בסדרה Virgin River שרשת "נטפליקס" אישרה לה 10 פרקים. הסדרה תעקב אחר מלינדה מונרו (ברקנרידג'), אשר עונה למודעה בכדי לעבוד כאחותבמרפאה בעיירה רחוקה בקליפורניה בשם וירג'ין ריבר, כאשר היא חושב שזה יהיה המקום הטוב ביותר להתחיל מחדש ולעזוב את כל הזיכרונות הכואבים מאחור. היא מגלה מהר מאד שהעיירה הקטנה היא לא מה שהיא חשבה ושהיא חייבת להבריא בעצמה לפני שתוכל לקרוא לעיירה הבית החדש שלה. הנדרסון יגלם את דמותו של שרידן, חייל מארינס לשעבר, אשר עבר לעיירה לאחר שסיים את שירותו בכדי לזכות בחיים שקטים, הרחק מזוועות המלחמה.  הקאסט כולל גם את דניאל ג'יילס (The Originals), טים מתיסון ("הבית הלבן"), אנט אוטול ("סמולוויל"), לקסה דויג (Arrow), בבנג'מין הוליסוורת' (Code Black), ג'ני קופר (24), קולין לורנס ("ריברדייל"), ואיאן טרייסי (Bates Motel).

"נטפליקס" אישרה הפקת סדרה בשם Medical Police. ספין אוף של Childern Hospital, בכיכובה של ארין הייז ורוב הובל, אשר כיכבו בסדרת האם. השניים יגלמו רופאים אשר נמצאים במרפאה לריפוי בעיות ברגלייםבסאן פאולו ברזיל. הם מגלים וירוס, אשר מאיים על הציביליזציה. הם מגויסים על ידי הממשלה לנסות למצוא פתרון לוירוס ופענח מי מאחורי הקונספירציה.


לוגן לרמן יככב כדמות הראשית בדרמה The Hunt, שרשת "אמזון" מפתחת ומתרחשת בשנת 1977 אודות ציידי נאצים, אשר חיים בניו יורק. הם מגלים שמאות קציני נאצים לשעבר חיים בקרבם ומתכוונים ליצור את הרייך הרביעי בארצות הברית. הם יוצאים לתפוס את הנאצים ולשבש את תוכניתם. לרמן יגלם את דמותו של ג'ונה היידבלום. לאחר שסבתא שלו מחוסלת בביתם על ידי פורץ מיסתורי, הוא יוצא למצוא את האחראי לכך ומוצא את עצמו מגויס על ידי יחידת The Hunt.




Starz רכשה את הזכויות לדרמה Bublin Murders בת השמונה פרקים המבוססת על ספרה של טאנה פרנץ'. הדרמה עוקבת אחר רוב ריילי (קיליאן סקוט), בלש מבריק שהמבטא הבריטי שלו הופך אותו לאאוטסיידר ואשר נשלח לחקור רצח של נערה צעירה בדבלין ביחד עם השותפה שלו קייסי מדוקס (שרה פלפס). כנגד רצונו וכאשר הוא מוג על ידי החברות שלו עם קאסי, הוא נמשך בחזרה למקרה אחר של ילדים נעדרים ונאלץ להתמודד עם השדים שלו. בשעה שהמקרה מתקדם, מערכת היחסים שבין רוב וקייסי נבחנת עד לקצה וכאשר קייסי נשלחת לעבוד כסמויה למקרה רצח אחר, היא נאלצת בעצמה לערוך חשבון נפש.

ברשת Starz, ג'יימי קאמיל (Jane The Virgin) עומדת לככב בסדרה פוטנציאלת עבור הרשת בשם Riches to Rags. הקומדיה תעסוק בבחור עשיר, אשר אביו מפסיק לשלם עבורו וגורם לו לעבור בדירה של אחותו.




רשת HBO מפתחת מיני סדרה בשם The Dolls, כאשר לורה דרן ואיסה רה מקושרת אליה. הסדרה מבוססת על מקרה אמיתי שבו היו מהומות בעיירות קטנות בארקנסו לפני ערב חג המולד בשנת 1983. פרעות שנגרמו בשל בובות.

רשת HBO אישרה מיני סדרה בשם Gorilla and the Bird. הסדרה תעקב אחר זאק (הגורילה), אשר נלחם בכדי להחזיר לעצמו את שפיותו לאחר התמוטטות עצבים, והוא פונה לאדם היחיד שלא יוותר עליו - אמא שלו (הזקן). המחלה החדשה של זאק לוקחת אותו למסע ארוך ואנטי חברתי ובסופו של דבר למאסרו ולאשפוזו בבית החולים "בלויו".

רשת HBO מפתחת קומדיה חדשה אשר תתרחש בעיר ניו יורק ותתמקד בקבוצה של נשים צעירות, אשר מנסות להסתדר בעולם הסקייטבורד הגברי.

טימותי סימונס (Veep) יככב בקומדיה בשם Exit Plans מבית מדרשו. כאשר סיוע להתאבדות הופך לחוקי בשנת 2019, גבר מקליפורניה פותח עסק חדש בכדי לסייע לאנשים שרוצים לסיים את חייהם בשלווה. וזאת בשעה שהוא מנסה לסדר את חייו האישיים.




רשת FreeForm אישרה קומדיה חדשה בשם Everthing's Gonna Be Okay מפי הקומיקאי האוסטרלי ג'וש תומאס. תומאס יגלם את דמותו של ניקולאס, גבר נירוטי בן 25, אשר עדיין חי בבית של אביו איתו ועם שתי אחיותיו בגיל העשרה, אחת מהן סובלת מאוטיזם. הוא לא עוזר בגידול אחיותיו, אך כאשר אביו הופך לחולה סופני, הבנות צריכות להתמודד לא רק עם מות אביהן אלא גם עם העובדה שאחיהם הוא זה שיצטרך לדאוג להן ולהחזיק ביחד את המשפחה.

רשת FreeForm קנתה את הזכויות ל Scare Club, אודות קבוצה של בני עשרים פלוס אשר מקיימים מפגשים קבועים במקומות אשר מצוינים בספרים שהם קוראים. החיים האישיים שלהם מתערבבים עם הספרים שהם קוראים.




רשת Hulu מפתחת 2 דרמות על פי ספרי ג'ון גרישם: The Rainmaker ו Rogue Lawyer. ברשת מתכננים שלכל מיני סדרה יהיה סיפור משלה, אבל שתי הסדרות גם יחוברו משום שיהיה להן את אותה דמות רשעה וחלק מהדמויות בסדרה אחת יופיעו בשנייה (הדמות הרשעה היא מאחת הספרים ונשמרת בסודיות). למעשה, כל פרק בכל אחת מהסדרות יהיה פרק קרוסאובר. קיימת אפשרות שדמויות אחרות מספרי גרישם יופיעו בסדרה. כלומר, יוצרים פה מעין יקום חדש.



Apple אישרה לסדרה את הדרמה Swagger מבית היוצר של קווין דוראנט. הדרמה תתמקד בקבוצת כדורסל באוניברסיטה בבירה, בשחקנים, המשפחות שלהם והמאמנים אשר נעים על הקו הדק שבין חלומות לשאיפות, אופרטוניזם ושחיתות.

ג'ניפר גארדנר וג' ג' אברהמס, אשר אחראים לסדרה Alias, מתאחדים למיני סדרה חדשה שאברהמס אחראי עליה ואשר אושרה ישירות לסדרה בשם My Glory Was I Had Such Friends. הדרמה תעקוב אחר אישה אשר מחכה להשתלת לב של הרגע האחרון, ואחרי בני משפחתה וחברותיה הקרובים, אשר תומכים בה לאורך כל הדרך.


ברשת Syfy עובדים על עיבוד מחדש של הסדרה Night Gallery ומי שיהיה אחראי לה יהיה ג'ף דיוויס, אשר הביא אל עולם הטלוויזיה את העיבוד ל Teen Wolf. הסדרה שודרה ברשת NBC בשנים 1969-73. בכל פרק הוצג סיפור על טבעי שונה בדומה ל"איזור הדימדומים".

רשת Syfy הזמינה פיילוט לדרמה אשר תתרחש 18 שנה בעתיד, כאשר הטכנולוגיה גורמת לפשעים חמורים כמעט להיעלם, עד אשר רוצח סדרתי אשר נלהב מסרטי אימה משנות ה 90 צץ. לכל רצח יש טוויסט טכנולוגי. קבוצה של חברים לוקחים את החוק לידיים ומנסים לתפוס אותו.


"אמזון" מפתחת דרמת גיבורי על בשם Deadtown על פי הספר The Refrigerator Monologues. הסיפור מתמקד בחמישה נשים, אשר מתו לאחר מפגש עם גיבור על. הן מגיעות ל"כור מצרף" בשם Deadtown והן מחליטות להשיב את הסיפור שלהן ובדרך גם מגלות את הכוח שלהן.


Bravo מפתחים ריבוט לסדרה Queer as Falk המבוססת על דרמה בריטית. הגרסה החדשה תציג דמויות חדשות במקום חדש ותהווה עיבוד מודרני לסדרה הבריטית אשר הציגה קבוצה של אנשים שאוהבים ללכת למועדונים ואשר מוצאים עזרה בקהילה הלהטב"ית לאחר טרגדיה שהם חווים. 

אין תגובות: