יום שני, 3 בדצמבר 2018

פרסום: 15 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 26 בנובמבר עד ה 3 בדצמבר 2018


רשת AMC חידשה את הסדרה Preacher לעונה רביעית.

רשת CBS הודיעה כי הדרמה Criminal Minds לא תקבל הזמנה לפרקים נוספים בעונתה ה 14 מעבר ל 15 שהוזמנו לה העונה.

הסדרה I Am The Night בכיכובו של כריס פיין תעלה ברשת TNT ב 28 בינואר 2019.

החלק השני של העונה התשיעית של The Walking Dead יעלה ברשת AMC ב 10 בפברואר 2019.

העונה השנייה של The Oath תעלה ב 21 בפברואר 2019.

העונה השנייה של הסדרה You תשודר ב"נטפליקס".

רשת NBC הזמינה 2 פרקים נוספים לשלש הסדרות במותג Chicago ולכן, העונה שלהן תהיה מורכבת מ 22 פרקים.

בסדרה MacGyver, השחקן ג'ורג' אדס (ג'ק דלטון) מסיים את הופעתו בסדרה. הפרק האחרון בהשתתפותו יצולם במהלך חודש דצמבר 2018. האם זה מרמז משהו לגבי הסדרה, אשר סובלת מנתוני רייטינג לא מספיק טובים ? צריך לזכור שמדובר בדמות ראשית מרכזית. הסיבה לעזיבה היא המעבר של הפקת הסדרה מלוס אנג'לס לאטלנטה.

בסדרה Surveillance, השחקן דניס הייברט (24) מצטרף לדרמה החדשה בכיכובה של סופיה בוש כחלק מהקאסט הראשי. הוא יגלם את דמותו של בארי, סגן מנהל בNSA ומנטור מזה שנים עבור מאדי (בוש).

בסדרה Chilling Adventures of Sabrina, השחקן אלכסיס דניסוף מצטרף לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך כאדם מאסטרס, החבר של גברת וורדלף, אשר חוזר לאחר זמן בו הוא היה רופא במקומות נידחים. הוא לא מודע שעל הארוסה שלו השתלטה רוחה של גברת סאטן.

בסדרה Pretty Little Lairs: The Perfectionists, השחקן גארט וורינג מצטרף בתפקיד אורח מתמשך כזאק, תלמיד בשנה השנייה באוניברסיטה אשר עובד בשלש עבודות בכדי להישאר בבית הספר ועדיין הציונים שלו גבוהים מאד. יש לו נפש רגישה מאד והוא מתחבב בקלות על אנשים.

בסדרה Black-ish, השחקנית דארה רנה מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כסטאנט, חברה של קיירה, אחותו של דרה.

בסדרה Sneaky Pete, השחקן צ'אד לינדברג מגיע בתפקיד אורח מתמשך לעונה השלישית כרנדי הלמן, בטלן אשר מוצא את עצמו מעורב מעל הראש עם פושעים.

בסדרה Stargirl, השחקנים איבט מונריל וכריסטופר ג'יימס בייקר מגיעים כחלק מהקאסט הראשי לסדרה החדשה. אין עדיין מידע על התפקיד אותו יגלמו בדרמת הקומיקס.

בסדרה The Mandalorian, השחקן ניק נולטה מצטרף כחלק מהקאסט הראשי. 

אין תגובות: