יום שני, 10 בדצמבר 2018

פרסום: 10 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים ה 4 עד ה 11 בדצמבר 2018


רשת HBO חידשה את הסדרה My Briliant Friend לעונה שנייה.

העונה החמישית של Grace & Frankie תעלה ב"נטפליקס" ב 18 בינואר 2019.

העונה השנייה של American Gods תעלה ב Starz ב 10 במרץ 2019.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה Nacros: Mexico לעונה שנייה.

"ניקולודיאון" הזמינה 10 פרקים נוספים לסדרה Henry Danger ובכך מספר הפרקים יוביל אותה, נכון לעכשיו ל 117 פרקים.

בסדרה The Politician שרשת "נטפליקס" מפתחת, דילן מקדרמוט אישר שהוא יככב בתפקיד הראשי ושג'ניוארי ג'ונס (בתמונה) תגלם את דמותה של אשתו. שחקנית נוספת שמצטרפת הינה ג'סיקה לאנג.

בסדרה Hawaii Five-O, מישל בורת' חוזרת בפרק שישודר ב 4 בינואר 2019 בהופעת אורח כקתרין, חברתו לשעבר של מקגרת ועתה סוכנת C.I.A.

בסדרה Supergirl, השחקנית ג'סיקה מרז מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשכת כפמלה פרר הידועה בכינוי מנאגריה, דמות רשעה וחברה בחבורה The Elite, גנבת תכשיטים שלא אכפת לה לפגוע באנשים.

בסדרה Grand Hotel, השחקנים קייטי סיגל ופרדי סטורמה יופיעו בתפקיד אורח מתמשכים. סיגל תגלם את דמותה של תרזה, משקיעה במלון עם כוונות מיסתוריות, היא מנגחת ראשים עם סנטיאגו (דמיאן בישיר) ותעשה הכל בכדי להגן על ההשקעה שלה. סטורמה יגלם את דמותו של אוליבר, עוזר למנהל המלון של פיל בימאמי. הוא חבר ותיק של אלישיה מימיהם בבית הספר לעסקים ועתה מוצא את עצמו ביריבות מולה בעסקים, אבל גם על הלב שלה.

בסדרה The Enemy Within, השחקנית קורל פנה לוהקה לתפקיד אורחת מתמשכת בתור אנה קרוז, אנליסיטית שאפתנית ב C.I.A, אשר מגויסת על ידי סוכן ה F.B.I וויל קיטון, בכדי לתפוס סוכן SVR רוסי לשעבר שהפך לנבל ואחראי למות עמיתיה ב C.I.A.

בסדרה The Village, השחקנית היילי קילגוי מצטרפת בתפקיד אורחת מתמשך. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה על כל העדכונים :)