יום שלישי, 4 בדצמבר 2018

פרסום: 12 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (4 בדצמבר 2018)


רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לדרמה 3000 Hours. הדרמה תעקוב אחר קבוצה של מועמדים לתואר שני בפסיכולוגיה אשר חייבים להעביר 3000 שעות עם פציינטים לפני קבלת התואר, הכל בשעה שהם צריכים לתמרן בין הלימודים, חברויות וחיים פרטיים מסובכים. במהלך הדרך, הם ימצאו דרכים יצירתיות לעזור לפציינטים שלהם, אחד לשני וגם לעצמם.

רשת ABC מפתחת דרמה בשם Prism. בדרמה זו יעסקו במשפט רצח, כאשר בכל פרק יציגו נקודת מבט שונה של אדם שונה. הסדרה גם תחקור דעות קדומות במערכת המשפט ותתן לצופים לשאול את השאלה האם פחות חשובה מאשר מי שיכול לספר את הסיפור המסובך ביותר.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Save The Deli. הקומדיה תעסוק באישה בת שלושים פלוס, אשר לדהמת משפחתה, חבריה ואפילו עצמה הופכת להיות הבעלים של המעדניה המשפחתית לאחר שסבה נפטר. הצוות מקשה עליה במשרתה מאחר שלכולם יש רעיונות שונים כיצד ניתן להציל את המעדניה.



רשת FOX העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה Sunny D. הקומדיה תתמקד בדיין, בן 30 פלוס, רגיש ומחובר לרגשות שלו. אביו חושב שהוא צריך למצוא עבודה רצינית מאחר והוא גר איתו בביתו ביחד עם אמו ואחותו התאומה, כאשר האחרונה רוצה להיפטר ממנו במשך שנים. הוא יצטרך לגלות מה עדיף לאפרו אמריקאי בעידן המודרני, אשר לא מוכן עדיין להתמודד עם העולם הגדול.



רשת ABC מפתחת אופרת סבון קומית בשם Pushover. אופרת הסבון תתמקד באישה שהייתה טובה כל חייה ועתה מחליטה להיות רשעה ביחד עם בעל הדירה שלה, האפוטרופוס של המשרד ומחלקת המחשוב.

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Happy Accident. הקומדיה תתמקד בשתי משפחות בפיטסבורג - אב עם שלש בנות בוגרות וזמרת בבית מלון עם בנה הלומד ללימודי רפואה, אשר מתאחדים לאחר שסוד  עתיק מתגלה.

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם The Long Game. הקומדיה תעקוב אחר משפחה של נוכלים, אשר מובלת על ידי לוני, שמחליטה שהיא צריכה לעבור לצד של הטובים. היא מנסה לגרום למשפחתה ללכת בעקבותיה, אך מבלי שתהיה לה תוכנית לבצע את מה שהיא רוצה.



רשת CBS קנתה את הזכויות לקומדיה America, U.S.A., הקומדיה תתרחש בפארק מיוחד בעל תמה של הימים הקולוניאליים של ארה"ב.



רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Super Clean. בקי מאסטרס, אישה מבריקה והצוות שלה, שאין להם כוחות, "מנקים" אחר הצוותים של בעלי הכוחות והנבלים, הכל בשעה שבקי עובדת בכדי להוכיח שהחבר בעל הכוחות שלה לא אשם בפשע גדול מאד.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Good Christian Bitches על פי הספר של קים גאטלין. לפני מספר שנים רשת ABC שידרה עונה על רעיון דומה בשם GCB בכיכובן של לסלי ביב וקריסטין צנוות'. סדרה ששרדה עונה אחת בלבד. בגרסה של רשת ה CW הסדרה תעסוק בקהילה של מאמינים בכנסיה באוסטין טקסס, אשר מסתירים סודות רבים והם מתחילים לצוץ...

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם City Of Ghosts. לאחר שכמעט מתה, קסידי עוברת לאוניברסיטה של אדינבורו, סקוטלנד, בכדי ללמוד על הקשר שלה למה שקורה בעולם הבא. שם היא פוגשת את ד"ר בורו, ומגלה, לאחר שהיא פוגשת נערה בשם לארה, שהמתנה שלה היא יותר חזקה ממה שהיא חשבה. לארה טוענת שהתפקיד שלהן הוא לסייע לרוחות לעבור לעולם הבא. היא תיסחף למאבק אפי שבו מעורבים גורמים נוספים אשר רוצים להשפיע על הקשר שבין העולמות.

הסדרה Jane The Virgin מגיעה לסיומה בתום העונה הנוכחית, אבל בימים אלו ברשת ובהפקה מפתחים ספין אוף לסדרה. נכון לעכשיו, מדובר בשלב התחלתי ואין מידע נוסף בנידון.



רשת Starz אישרה את הסדרה החדשה של מוניקה ריימונד (Chicago Fire) בשם Hightown. הסדרה מתחילה בכך שגופה מגיעה לחוף ומתגלה על ידי סוכנת (ריימונד) והיא תעשה הכל בכדי לגלות מי הרוצח אפילו אם שוטרי המדינה לא רוצים שתקח חלק בחקירה.

רשת Starz אישרה את הדרמה P-Valley. באזור הדלתא במיסיסיפי שוכן אואזיס לרוכלים , במקום שקשה למצוא יופי. הדרמה תתמקד במועדון חשפנות ובדמויות שנכנסות בדלתות שלו, בעלי התקווה, השבורים, הקשוחים, היפים והארורים. דרמה זו גם תשאל מה קורה כאשר אנשים בעיירה קטנה חולמים מעבר לגבולות שלהם כאנשים בעיירה הקטנה שלהם.


רשת HBO מפתחת דרמה חדשה בכיכובו של טיילור קיטש. הדרמה תעקוב אחר כריס קלוג (קיטש), סוחר סמים משפחתי קטן, אשר מגלה שמישהו שקרוב אליו מנסה לחסל אותו. 

אין תגובות: