יום שישי, 11 במאי 2018

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Hooten & The Lady, Hunted, "בית הנייר", מורן אטיאס

שאלה ראשונה מגיעה משד משחת: 

יש לך מושג אם תהיה עונה שנייה לסדרה "הוטן והליידי" ? 




תגובה:

הסדרה בוטלה לאחר עונה אחת. 


השאלה השנייה מגיעה משלמה: 

תודה D1D1 יא מלך. מה בנוגע לHUNTED האם תהיה לה עוד עונה?? 




תגובה:


הגרסה הבריטית ממשיכה גם בשנת 2018, לגבי הגרסה האמריקאית עדיין אין מידע על כך. 


השאלה הבאה מבקשת את ההתייחסות שלי לסדרה: 

מה דעתך על בית הנייר?



תגובה:

רבים אולי יופתעו לקרוא זאת, אבל לא יצא לי לראות את הסדרה. אולי בעתיד הקרוב אזכה לעשות זאת. יש לי רשימת סדרות שמחכה לי לפני כן. 


ולבסוף, שאלו אותי לגבי מורן אטיאס: 

ty שאלה קטנה D1D1 - מורן אטיאס בNBC?! לא היה לה חוזה בלעדי עם FOX שהביא אותה כמשתתפת קבועה בקרדיטי הסדרה The Resident - וזאת למרות שהיא הופיעה סה"כ ב2 פרקים מתוך ה12 ששודרו, וגם זאת חמש שניות כל פעם...



תגובה:

ראשית, מורן חתומה רק כשחקנית אורחת ב The Resident של רשת FOX ולא מול הרשת כטאלנטית. כמו כן, לא ברר אם הסדרה תזכה לעונה שנייה. גם אם זה יקרה, אם היא מופיעה בשניים או שלשה פרקים בעונה וגם אז זה לחמש דקות לכל היותר, קשה להאמין שהיא לא תוכל להופיע בשתי הסדרות. ולבסוף, לא בטוח שהפיילוט אכן יאושר על ידי רשת NBC. 

אין תגובות: