יום שבת, 12 במאי 2018

פרסום: רשת ABC ביטלה 8 סדרות, חידשה 7 סדרות, הזמינה 4 דרמות ו 2 קומדיות חדשות

הרשת הזמינה לסדרות את הדרמות הבאות:

False Profits - הדרמה הקומית תעקוב אחר חייהן של נשים קבוצת נשים בעיירת פרברים באריזונה, בשעה שהן מטפסות אל פסגת עולם השיווק הקוסמטי.

שחקנים: בלמי יאנג, שלי הנינג, קושה פאטל, וונסה וויליאמס, בן לואסון, מארק אל יאנג, קאפיל טלווקה, מארקוס קולומה.


The Fix - לאחר שהפסידה את התיק הגדול ביותר שלה ו"נשחטה" על כך בתקשורת, התובעת לשעבר מאיה טראביס עזבה את לוס אנג'לס לארגון. שמונה שנים לאחר מכן הרוצח מכה שנית וגורם למאיה לחזור בכדי להתעמת איתו פעם אחת אחרונה.

שחקנים: רובין טאני, מרין דאנגיי, ברקין מאייר, מוזאון מאקר, סקוט כהן, מארק בלאקוס, אדם ריינר, אדוולה אקינואה אגבג'ה, אלכס סאקסון.


Grand Hotel - מבית היוצר של אווה לונגוריה. הדרמה תתרחש במלון על חופי מיאמי ותתמקד במשפחה, אשר בבעלותה העסקים, אנשי העובדים המנהלים את המקום וכך גם הסודות שהם מסתירים מתחת לחזות מרשימה. מדובר באופרת סבון.

שחקנים: דמיאן בשיר, רוזלין סנצ'ז, כריס וורן, דניס טוטס, וונדי ראקל רובינסון, שאלים אורטיז, בראיין קרייג, אן וינטרס, ג'סטינה אדורנו, פליס רמירז.


Whiskey Cavalier - הדרמה תעקוב אחר הרפתקאות סוכן ה F.B.I (אשר שם הקוד שלו הוא וויסקי קאבליר), כאשר את הדמות יגלם סקוט פולי ("סקנדל"), אשר לאחר פרידה קשה נאלץ לעבוד ביחד עם סוכנת C.I.A בשם פרנצ'סקה "פרנקי" טרובריד'ג (שם הקוד שלה פירי טריבון) ואותה תגלם השחקנית לורן כהן. הם מובילים שיתוף בין סוכניות אשר מציל את העולם ואת עצמם בשעה שהם נווטים בין סוגיות כגון חבריות, רומנטיקה ופוליטיקה משרדית.

שחקנים: סקוט פולי, לורן כהן, אנה אורטיז, טיילר ג'יימס וויליאמס, ויר דאז.



הרשת גם אישרה את הקומדיות הבאות: 

The Kids Are Alright - (אושרה לסדרה) - הקומדיה תתרחש בשנות השבעים ותתמקד במשפחה אירית קתולית שהאב עובד, האם בבית ושמונת ילדיהם אשר מנווטים את חייהם במהלך עשור של שינויים גדולים בארה"ב.

שחקנים: מייקל קודליץ, מארק מקורמיק, ג'ייק גור, סאם סטארלי, כיילב מרטין פוט, כריסטופר פול ריצ'ארדס, סויר בארת', אנדי וולקן, סאנטינו ברנרד.


Single Parents - קבוצה של הורים חד הוריים לא מתפקדים נשענים אחד על השני בגידול ילדיהם, מחפשים אחר אהבה ומגלים שהם יכולים לשרוד רק אם יסמכו אחד על השני.

שחקנים: ג'ייק צ'ואי, טארן קיליאם, לייטון מיסטר, בראד גארט, קימרי לואיס, סיידי האסלט, דוויין טרי קאמפבל.




הסדרות הבאות קיבלו הודעת חידוש: 

How To Get Away With Murder
Station 19
For The People
Black-ish
Fresh Off The Boat
American Housewife
Splitting Up Together


הסדרות הבאות קיבלו הודעת ביטול: 

Deception
Kevin Probably Saves The World
Inhumans
Ten Days In The Valley
The Crossing
Designated Survivor
Quantico
The Mayor

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

שום סדרה לא נשמעת מעניינת ושווה צפייה, אולי וויסקי, תלוי בתסריט. כל הסדרות אינן נראות כשוות את ההשקעה..