יום שישי, 4 במאי 2018

פרסום: רשת FOX שוקלת להחזיר מספר סדרות שהגיעו לסיומן


ביממה האחרונה אתרי אינטרנט רבים בארה"ב מדווחים כי רשת FOX שוקלת להחזיר לאוויר את הקומדיה Last Man Standing, אשר רשת ABC ביטלה לפני שנה לאחר שש עונות.

כזכור, הקומדיה בוטלה לאחר שרשת ABC לא אהבה הדעות הפוליטיות של אלן, רפובליקני גאה אשר תמך בטראמפ ונגד הדמוקרטים, דעה שבאה לידי ביטוי גם באווירה בסדרה. ברשת אמנם דחו את הטענות הנ"ל וטענו שמדובר באי הגעה להסכם כספי עם ההפקה, אך בניגוד לעונות קודמות בהן הקומדיה הגיעה להסכם כספי ברגע האחרון, הרי שבתום העונה השישית אפילו לא פנו להפקה עם הצעה לעונה שביעית, אלא ביטלו אותה בהחלטה אחת וללא דיבור עם ההפקה.

צריך גם לזכור, שהקומדיה הייתה יציבה מאד בנתוני הרייטינג ויש לה קהל בסיס נרחב, כך שהחזרת הקומדיה היא רעיון לא רע בכלל, במיוחד אם ברשת מעוניינים להחזיר אותה למשבצת השידור בה שודרה בעונות האחרונות שלה, בימי שישי בערב, משבצת השידור המהווה "חור שחור" עבור הרשת כבר מספר שנים.

כמו כן, הדיווחים הללו טוענים, שהסיבה לרעיון של החזרת הקומדיה נעוץ בהצלחה הגדולה של חזרת הקומדיה "רוזאן", אשר מראה, כך לפי טענת מקורות בתור הרשת, שגם לקומדיות בעלות נטייה רפובליקנית יש אפשרות להצליח בארה"ב.

מספר אתרים נוספים מדווחים, שקומדיות נוספות שהרשת שוקלת להחזיר לחיים הן: That 70's Show ו Malcolm In The Middle. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

TY