יום שלישי, 1 במאי 2018

עונת הפיילוטים 2018: הפיילוטים של רשת NBC

קומדיות:

Abby's (אושרה לסדרה) - הקומדיה מתרחשת בבר בסאן דייגו, המקום בו לאנשים שמגיעים לשם באופן קבוע יש חוקים משלהם, אשר מסייעים להם לצלוח את החיים בצורה טובה יותר מכל מקום אחר.

שחקנים: נטלי מוראלס, ניל פלין, נלסון פרנקלין, ג'סיקה צ'אפין, לאונרד אוזטס, קימיה ביהפורניה.


Bright Future - ארבע שותפים לדירה מתקדמים לאיטם ממצב של חסרי יכולת כאשר הם בני עשרים פלוס אל המקצוענים שהם יכולים להיות.

שחקנים: אמילי ראטאג'קווסאקי, שמיק מור, לילי סינגה, ליסה קודרו (קריינית)


Friends In Law - הקומדיה תתמקד בבראיין וג'ייק, אשר שונים אחד מהשני בצורה קוטבית, אך צריכים ללמוד במהרה כיצד לשרוד אחד את השני מאחר ששני החברים הכי טובים שלהם מחליטים להתחתן.

שחקנים: דוור סמית', ג'ון גמברלין, ניקול פארקר, ג'יימס דיוויס.


Guess Who Died - (לא ממשיכה הלאה) - בקומדיה זו יעסקו מבחינה הומוריסטית בהנאות ובאתגרים שכל אדם עובר במהלך חייו.

שחקנים: הקטור אלונזו, הולנד טיילור, כריסטופר לויד, בת' לייק, אדריאן מרטינז.


Like Family - (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תתמקד באוברי וארטי, אשר היו קרובים מאד בשעה שגדלו ביחד במשפחת אומנה, אך עתה הם מגלים שקרבה כזאת בגיל הבגרות היא עניין מסובך יותר.

שחקנים: ברנדון מייקל סמית', קיפר דון-הו, רבקה מאדר, בלייק אנדרסון.


So Close (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תתמקד בריילי וקייל הרומנטיים. השניים נמצאים בצומת דרכים בחייהם הנפרדים וקרובים מאד להתפשר על האדם הלא נכון. הם לא מבינים שדווקא הם מתאימים להיות אחד עבור השני.

שחקנים: סאשר זאמטה, שון קלייר, פונאם פאטאל, סאברינה קרפנטר, דן בוקאטינסקי, ג'ורג' באסיל, ג'ולי קלאוזנר.


I feel Bad (אושרה לסדרה) - מדובר בקומדיה אשר תציג את נקודת מבטה ללא פילטרים של אישה שרוצה שיהיה לה הכל.

שחקנים: שריו בלו, פול אדלשטיין, זאק צ'רי.


דרמות: 

The Enemy Within (אושרה לסדרה) - מדובר במותחן, אשר מתרחש בעולם הריגול הנגדי. הדרמה תתמקד בסוכנת C.I.A לשעבר בשם אריקה וולף, הבוגדת המפורסמת ביותר בהיסטוריה המודרנית והאישה השנואה ביותר באמריקה, אשר מובאת מהכלא הפדרלי השמור ביותר של בכדי לסייע לעצור כמה מהמרגלים המסוכנים ביותר המאיימים על ארה"ב.

שחקנים: ג'ניפר קרפנטר, מוריס צ'סטנט, ראזה ג'פרי.


The Gilded Age - הוזמנה ישירות לסדרה לשנת 2019 - מריאן ברוקס הוא הוא איש מדע צעיר ממשפחה שמרנית בשנות השמונים של המאה ה 19 בניו יורק. הוא יתחיל במסע לחדור אל תוך המשפחות השולטות בעיר ובראשם הטייקון ג'ורג' ראסל, בנו לארי ואשתו השאפתנית ברתה.


The InBetween - (אושרה לסדרה) - הדרמה תתמקד באישה צעירה, אשר מנצלת את ה"מתנה שלה" כבעלת יכולת על חושית בכדי לסייע ליוצא משטרת לוס אנג'לס וסוכנת F.B.I שהיא מעין אאוטסיידרית בכדי לפתור את המקרים הקשים ביותר שיש. יש לה יכולת גם לדבר עם המתים בכדי לגרום להם לסגור מעגל. והיא תהיה חייבת לעשות זאת בין שהיא תרצה או לא.

שחקנים: הארייט דייר, יוסוף גייטווד, סידני לונה, אן מארי ג'ונסון.


Manifest (אושרה לסדרה) - בדרמה זו מטוס נעלם מהרדאר וחוזר חמש שנים לאחר שהוגדר כנעדר בים. עבור הנוסעים לא עבר דקה מרגע ההיעלמות ועד החזרה, אך עבור אהוביהם בבית עברו חמש שנים ארוכות. הסדרה תעקוב אחר חייהם האישיים של הנוסעים ואחר המיסתורין שאפף את ההיעלמות, אשר חותר לכך שלנוסעים יד ייעוד.

שחקנים: מליסה רוקסורג, ג'וש דאלאס, אתנה קרקאניס, ג' אר רמירז, פארוין קור, לונה בלייס בויד.


No Way Back- (לא ממשיכה הלאה) - לאחר שדני גולדמן מקבל בלחיצת יד הלוואה משכנו המיליונר, הוא מקבל ביקור מה F.B.I ומגלה שההחלטה שלו תגרום לו לצער לכל ימי חייו. הוא מתחיל לעבוד כמודיע עבור הבולשת בתוך עולם של פשע, אלימות ושחיתות בכדי לקבל בחזרה את חירותו ולהגן על משפחתו.

שחקנים: דרק לייק, ראול אספרזה, פול ניוסום, קארן ג'יובאני, ג'רי ראיין, סיידי רלבאנו.


The Finest - (לא ממשיכה הלאה) - הדמות שתעמוד במרכז הסדרה תהיה זו של הסוכנת סידני ברנט (אחותו של מייקל ברנט אותו גילאם מרכוס לורנס, והחברה של הבלש מייקל לאורי אותו גילם וויל סמית בסרטים). את הדמות גילמה בסרטים השחקנית גבריאל יוניון. היא מתחילה לעבוד כבלשית במחלקת הרצח של לוס אנג'לס. היא חוברת לננסי מקנה, אם עובדת שקצת מקאנה בחירות שיש לסידני. יש להן מבט שונה על החיים אך הן טובות מאד במה שהן עושות.

שחקנים: גבריאל יוניון, ג'סיקה אלבה, ראיין מקפרטלין, ארני האדסון, זאק גילפורד, דון מרטין.


New Amsterdam (אושרה לסדרה) - רק לבית חולים אחד יש את האפשרות לטפל בחולי אבולה, אסירים מבית הכלא רייקר ונשיא ארה"ב, "בלוויו".הדרמה תעקוב אחר המנהל הרפואי האניגמטי של בית החולים, אשר צריך לטפל בכולם בשעה שהוא נלחם במלחמה אישית משלו, המלחמה בסרטן.

שחקנים: ראיין איגולד, פרימה אגימן, ג'וקו סימס, אנופאם קר, ג'נט מונטגומרי, טיילר לבין.


The Village (אושרה לסדרה) - למרות ההבדלים בגיל, בגזע, בתרבות ובצורת החיים, תושבי בית דירות במנהטן מגלים שככל שהם מתערים אחד עם השני, הקשר ביניהם הופך להיות יותר ויותר מורכב ומוכיחים שצריך להתמודד עם אתגרי החיים ביחד עם המשפחה, גם אם המשפחה היא זו שאתה מייצר היכן שאתה נמצא.

שחקנים: גרייס ואן דיאן, מורן אטיאס, לוריין טוסה, מיכאלה מקמאנוס, ג'ראד היינס, פרנקי פייזון, וורן כריסטי, דארן קאגאסוף, דומיניק קיינסה. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ty שאלה קטנה D1D1 - מורן אטיאס בNBC?! לא היה לה חוזה בלעדי עם FOX שהביא אותה כמשתתפת קבועה בקרדיטי הסדרה The Resident - וזאת למרות שהיא הופיעה סה"כ ב2 פרקים מתוך ה12 ששודרו, וגם זאת חמש שניות כל פעם....