יום שלישי, 15 בנובמבר 2016

מבזק: 20 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 7 בנובמבר עד 14 בנובמבר 2016



הסדרה Young Justice, אשר בוטלה לפני שלש שנים על ידי Cartoon Network מפתחת בימים אלו את עונתה השלישית, כאשר לא ברור כרגע מי תשדר אותה. בכל מקרה, הפקת סדרת האנימציה החלה.

רשת FreeForm מתכננת להעלות את סדרת הקומיקס החדשה של "מארוול", Cloak & Dagger בחורף 2018 (ככל הנראה ינואר).

הסדרה The Royals תעלה בעונתה השלישית ב 4 בדצמבר 2016.

הסדרה Taboo, של רשת FX תעלה ב 10 בינואר 2017.

הסדרה Midnight, Texas, סדרת העל טבעי שרשת NBC תעלה בחצי השני של העונה, העונה הראשונה שלה תמנה 10 פרקים.

רשת Syfy הודיעה כי העונה השנייה של The Magicians תעלה ב 25 בינואר 2017. העונה השנייה של The Expense תעלה ב 8 בפברואר 2017.

בסדרה Feud, השחקנית אליסון רייט (The Americans) מצטרפת לסדרה החדשה של רשת FX בתור פאולין, העוזרת של רוברט אלדריך, האחראית על פיתוח.

בסדרה The Big Bang Theory, השחקן כריסטופר לויד ("בחזרה לעתיד") יגיע לסדרה בתפקיד אורח. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם.

בסדרה iZombie, השחקן גרג פינלי יגיע כשחקן אורח לפרק העשירי של העונה השלישית של הסדרה בכדי לגלם שוב את דמות החבר של ליז. בשעה שליז אוכלת מוח של בן אדם מופרע אשר נרדף אשה שהרג בתאונת דרכים. ליז תרגיש שהיא נרדפת.

בסדרה The Good Fight, השחקן גארי קול יופיע בסדרה בתפקיד אורח מתמשך כקורט, בעלה של דיאן. שחקנים נוספים שיפציעו בספין אוף מסדרת האם הינם זאק גרניר וג'רי אדלר (דיווי דלי והאוורד ליימן), אשר יופיעו בפרק הפתיחה.

בסדרה The Fosters, השחקנית שה לי נלסון (Chasing Life) תופיע בתפקיד אורחת מתמשכת בעונה הרביעית של הסדרה בתור קייט אובריאן, סניגורית וחברה של סטף.

בסדרה Nacros, השחקנית אנדראה לאנדו מצטרפת לעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשכת בתור מריה, מלכת יופי קולומביאנית לשעבר, שהיא גם חכמה ויודעת כיצד לשרוד. שחקן נוסף שמצטרף הוא ניקולאס גונזאלס וגם הוא בתפקיד אורח מתמשך כלופז, שוטר במחלקת המלחמה בסמים.

בסדרה Power, השחקן ברנדון ויקטור דיקסון מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בעונה הרביעית של הסדרה בתור טרי סילבר, עורך דין אשר חושד בפעילות הקרימינלית של גוסט.

בסדרה Major Crimies, השחקן לאונרד רוברטס יגיע בתפקיד אורח מתמשך בעונה החמישית של הסדרהעם אופציה להיות חלק מהקאסט הראשי במידה והסדרה תקבל עונה שישית, בתור קומנדר לי מאסון, אשר עומד בראש מחלקת המודיעין של משטרת לוס אנג'לס וביחד עם שרון ריידור מועמד לתפקיד סגן הצ'יף.

בסדרה Vikings, השחקנית איידה מארי נילסן מגיעה לעונה הרביעית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשכת כמרגרט, משרתת ויקינגית שהיא גם מושא אהבה עבור אחת הדמויות.

בסדרה Code Black, השחקן ג'יי הארינגטון (Better Off Ted) יגיע לתפקיד אורח מתמשך לעונה השנייה של הסדרה בתור בתור ד"ר לי פילדס, מנתח המוח הטוב ביותר בלוס אנג'לס, והוא צריך לבצע ניתוח באחת הדמויות הראשיות.

בסדרה The Last Ship, השחקן ג'ונתן האוורד מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך. בתור ג'יימס פלטשר, קומנדר בצי הבריטי וסוכן ה MI-6. הוא אמור לעבוד עם הצוות של הספינה בכדי למצוא חפצים גנובים הנחוצים לשרוד על פני הכוכב. הוא עובד בצמוד לסאשה קופר (ברידג'יטית ריגן), אשר נמצאת עדיין על הספינה.

בסדרה Stranger Things, השחקנים פול רייזר, שון אוסטין וליאנה ברת'אלסן מגיעים לעונה השנייה של הסדרה. רייזר יגלם את דמותו של ד"ר אוונס, אחד מחברי המחלקה לאנרגיה אשר במשימה ל"נקות" את האזור לאחר אירועי העונה הראשונה. אוסטין יגלם את דמותו של בוב ניובי, "חנון" לשעבר, אשר למד ביחד עם ג'ויס (וינונה ריידר) ושריף הופר ועתה מנהל את הרדיו-שאק המקומי. ברת'אלסן תגלם את דמותה של רומן, אשה ממגנטית אשר סבלה כילדה. למרות שהיא לא חיה בהוקינס מדובר באישה מיסתורית המקושרת לאירועים במעבדה.

בסדרה Pretty Little Lairs, השחקנית ונסה ריי (שרלוט, סי סי דרייק) תגיע לפרק סיום הסדרה בכדי לקבל את התשובות הנוגעות לדמותה.

בסדרה Teen Wolf, השחקנים קלייר ברייט אנדרו (סידני) ולילי ברייט אנדרו (לורי טאלבוט) חוזרות לסדרה לעונה האחרונה של הסדרה. 

אין תגובות: