יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

פרסום: 15 פרויקטים חדשים (8 בנובמבר 2016)



רשת Showtime מפתחת עיבוד טלוויזיוני לסרט "אמריקן ג'יגולו". כזכור, בסרט המקורי כיכב ריצ'רד גיר כג'יגולו. 



רשת NBC קנתה את הזכויות לדרמה חדשה, אשר תתבסס על האדם שנחשב כטוב ביותר למצוא נעדרים, כאשר המוטיבציה שלו נובעת מכך שהוא לא מצליח למצוא את האדם היחיד שהוא נואש למצוא: את בתו. מבוסס על מקרה אמיתי.

רשת NBC העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה חדשה מבית היוצר של טינה פיי בשם The Sackett Sisters. הקומדיה תיסוב סביב שתי אחיות לא כל כך קרובות, אשר נאלצות לבצע מעשה הירואי ולהתמודד עם ההשלכות שלו.

רשת NBC מפתחת גרסה אמריקאית לקומדיה הבריטית Pulling, דונה מפרקת את האירוסין שלה לקארל ועוברת לגור עם אחותה, קארן וחברה, לואיס. הסדרה תסוב סביב הרפתקאותיה בעולם הדייטים.

רשת NBC מפתחת קומדיה בשם Throuple. הקומדיה תסוב סביב זוג והחבר הכי טוב שלהם בשעה שהם מנווטים בחיי היום יום שלהם בדרך היחודית שלהם.



רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה חדשה מבית היוצר של מינדי קאלינג. הקומדיה תסוב סביב זוג לסביות בשם לוראל ומריסה, אשר עוברת לגור עם בנם גיל העשרה לעיירה השמרנית של לוראל רק בכדי לגלות ששמה שהם חשבו לגבי המקום מוטעה מיסודו. 

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה, אשר מוגדרת כמתרחשת במקום העבודה. הסדרה תסוב סביב בוגר ברקלי, אשר מתחיל לעבוד כמורה לעבריינים בכלא. 

רשת ABC העניקה התחייבות לפיילוט ל LakesideVA. הדרמה תעקוב אחר בית חולים ליוצאי מלחמות, שהוא חסר מימון, וחסר בעובדי צוות, שהעובדים שלו עושים מה שהם רוצים, עד אשר רופאה חדשה מגיעה כראש הצוות מתוך מחשבה להפוך אותם שוב לצוות.

רשת ABC קנתה את הזכויות ל The Disrupters. הדרמה תסוב סביב מפיק גדול ובעלת כוח בהוליווד ורופאה אידיאליסטית, הם שותפים והחברים הכי טובים. ביחד עם הצוות של העובדים הלא יוצלחים שלהם הם ידאגו לכך שכל המטופלים שלהם יזכו לטיפול שהם זקוקים לו.

רשת ABC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה בשם Family Style מבית היוצר של איימי פולר. הסדרה תסוב סביב שני גברים שונים, אשר מוצאים אהבה במסעדה במיאמי.



רשת CBS קנתה את הזכויות לדרמה חדשה בשם Rebel Law. הסדרה מתמקדת בעורך דין הומוסקסואל מוצהר, אשר חוזר לביתו במיסיסיפי בכדי להצטרף למשרד עורכי הדין המשפחתי, שם הם עובדים על ההבדלים האישייים והפוליטיים שלהם.

רשת CBS מפתחת קומדיה בשם Thankless. הסדרה תסוב אודות קבוצה של עוזרים שאפתניים, אשר מגשימים את החלום שלהם לעבוד במשרד ספורט בשיקאגו.



רשת ה CW קנתה את הזכויות לדרמה חדשה בשם Straight Gotta Heaven. נטען שהדרמה היא במסגנון "מגע של מלאכים" עם טוויסט עירוני ומגע של היפ הופ. 

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Marlowe. הסדרה תתבסס סביב דמותו של הבלש המפורסם של הסופר ריימונד צ'אנדלר. מה השתנה ? הבלש הפרטי יהיה אפרו אמריקאי.

רשת ה CW מפתחת דרמה בשם Insatiable. הדרמה תסוב סביב עורך דין דרומי, אשר משנה קריירה והופך למאמן לתחרויות יופי, כאשר הוא לוקח נערה צעירה כקליינטית, כאשר הוא לא יודע מה הוא עומד להשליך על העולם. 

אין תגובות: