יום חמישי, 4 באוגוסט 2016

פרסום: אז, מה קורה עם הסדרה Cruel Intentions ?



בעונת הפיילוטים 2016 הריבוט הטלוויזיוני של הסרט Cruel Intantions היה אחד הפיילוטים החמים ביותר של רשת NBC. ההתלהבות של הרשת מהפיילוט הייתה עצומה, כאשר הבונוס היה, כמובן, האפשרות להנחית את השחקנית שרה מישל גלר, שזוהרה אמנם התעמעם בשנים האחרונות, אך היא עדיין נחשבת לשם גדול בתעשיית הטלוויזיה האמריקאית (בתעשיית הקולנוע פחות).

כל כתבי התרבות האמריקאים, אשר עסקו בנושא הפיילוטים בעונה שרק לפני חודשים ספורים הגיעה לסיומה, קיבלו רושם זהה: הפיילוט אמור להיות בין הראשונים לקבל אישור לעונה הבאה. אולם, אז הגיעו חודשים מרץ ואפריל והקערה התהפכה. 

מה קרה בחודשים הללו ? 

ראשית, ברשת לא צפו זאת אבל הפיילוט This Is It, אשר עבר העונה עיבוד מחדש, החל לצבור תמיכה אדירה מיום ליום. ברשת נדהמו לראות זאת מאחר והיו לה בעונת הפיילוטים האחרונה 2 אופרות סבון This Is It ו Cruel, כאשר הכוונה הייתה שרק אחת מהן תאושר לעונה הבאה. Cruel הייתה הפייבוריטית. 

כאב הראש של הרשת רק הלך וגדל מאחר וברשת החליטו לאשר את הספין אוף הנוסף למותג של Chicago, הכוונה היא כמובן ל Chicago Justice. 

מדוע זה גרם לרשת לכאב ראש ? 

משום שהכוונה הראשונית של הרשת הייתה לאשר את This Is It לעונת הסתיו 2016, וזה בדיוק מה שברשת עשו, ואת Cruel לדחות לעונת האביב-קיץ 2017. אולם, על פי מקורות שמגיעים מתוך רשת NBC מתברר, שברשת מתכוונים ש Chicago Justice תהיה המחליפה שלה ועל פי הפיילוט שלה היא אמורה להצליח להחזיק מעמד גם בכוחות עצמה ולא להתבטל לאחר פרקים בודדים. 

עכשיו, במידה ו This Is It תצליח ותקבל הזמנה לתשעה פרקים נוספים, כפי שברשת חושבים שיקרה, הרשת תמצא בבעיה מאחר וגם ל Chicago Justice לא ימצא מקום, בנוסף לבעיית השיבוץ של Cruel. כאשר בכל מקרה, עושה רושם שפרט לקריסה של This Is It וביטולה לאחר פרקים בודדים, הפרקים האחרונים של Chicago Justice אמורים לגלוש אל חודשי הקיץ ואז לא יהיה מקום ל Cruel. 

אז, מה בכל זאת ברשת מעוניינים לעשות ? 

ברשת האריכו את האופציה על החוזים של השחקנים הראשיים במספר חודשים נוספים, כאשר הם נואשים למצוא לסדרה מקום כלשהו בבית של NBC. אולם, נכון לעכשיו לרשת יש 5 אפשרויות:

האפשרות הראשונה היא לעלות עם הסדרה בחודשי הקיץ ולדחוס פרקים כפולים במהלך עונת הקיץ. 

האפשרות השנייה היא לקצץ את מספר הפרקים של העונה הראשונה של הסדרה לשמונה או עשרה ועדיין לשדר אותה בחודשי הקיץ. אולם, בכך היא תביע אי אמון בסדרה עוד לפני שעלתה וסביר להניח שתגרום לכך שיראו בה סדרה מתה ולא יגיעו לצפות בה ובכך תהיה למעשה נבואה אשר מגשימה את עצמה. 

האפשרות השלישית היא לשדר אותה באותה מתכונת ש Aquarius שודרה בעונתה הראשונה. כלומר, להעלות את כל העונה הראשונה שלה לאתר שלה בבת אחת בסוף עונת האביב ולשדר אותה בצפייה און ליין ושבועות (או ימים) נוספים לאחר מכן ב"נטפליקס" או Hulu, כאשר בחודשי הקיץ ישדרו את הסדרה בשידורי הטלוויזיה הרגילים ואז לא תהיה בעיה לשדר שני פרקים באותו ערב במספר פעמים.

האפשרות הרביעית היא לדחות את עליית הסדרה בשנה ולעלות איתה רק בעונת 2018-2017. הבעיה היא, שהסדרה אכן מתאימה לעונת קיץ (ולכל היותר לעונת אביב) ולכן, לחכות איתה לעונת הקיץ 2018 זה יהיה יותר מדי עבור הרשת ואז ברשת גם יאבדו את הבאז הגדול שעליית הסדרה קיבלה בחודשים האחרונים. 

האפשרות החמישית והאחרונה היא לוותר על הסדרה לטובת רשת אחרת, אולי אפילו "נטפליקס" או Hulu בכל מקרה. אך, ברשת לא מוכנים לשמוע על כך, לפחות לא בשלב הזה. 

ולכן, עושה רושם, שדווקא האופציה השלישית היא, נכון לעכשיו, הרלוונטית מכולן. צפו להתפתחויות בשבועות הקרובים. 

אין תגובות: