יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

פינת המענה לקוראים, והשבוע: שאלה על עתיד הבלוג, ילדה אבודה, הארי פוטר, מר רובוט, ג'סיקה ג'ונס, דרדוויל, דברים מוזרים, יחידת המתאבדים ו"דוקטור סטריינג'.

נתחיל עם מספר שאלות משד משחת: 

1. מה בסוף קורה עם הבלוג ? 

2. ילדה אבודה הייתה סדרה מעולה וכמו שאני לא מבין את הקטע של "מלחמת הכוכבים" בשבילי זה מטופש לחלוטין חסר תוכן ועניין אבל מיליונים בעולם מטורפים על זה כך גם ילדה אבודה בשבילי היא הייתה סדרה מעולה גם בגלל הקאסט שהיה מעולה וגם הסיפור עד עונה 5 היה מעולה עונה 5 טיפה הגזימו וכמו שאת עונה 11 של "על טבעי" שהיא הזויה לחלוטין ופשוט לא ראיתי מאחרי ה4, אבל הסדרה בכללותה היא בסדר גמור רק שיש עונות גרועות. 


3. מה אתה חושב על הספר[מחזה] החדש של הארי פוטר?





תגובה:

1. טוב, אז אני מניח שהגיע הזמן לספק תשובות לגבי הסיבה שהבלוג עדיין באוויר. מדובר בצירוף מקרים יוצא דופן. התכנון המקורי שלי היה לסגור את הבלוג ב 31 במאי ורק יומיים לפני התאריך הנ"ל שינתי את דעתי. באופן זמני. הסיבה לכך ? לצערי, סיימתי לעבוד במקום העבודה שעבדתי בו ולכן אני מעוניין להשתמש בבלוג בכדי להשיג לי עבודה אחרת (דרך אגב, אם למישהו יש קשרים או ששמע על מקומות עבודה אחרים בתחום אשמח אם ייצרו איתי קשר). כפי שציינתי, מדובר באלמנט זמני וכאשר אמצא עבודה אחרת, אני עדיין מתכון לסגור את הבלוג. 

2. אני עדיין חושב ש"ילדה אבודה" נמשכה הרבה יותר זמן ממה שהייתה צריכה. 

3. עוד לא יצא לי להתחיל לקרוא אותו, ייקח לי זמן, אבל הבנתי שהביקורות היו שליליות. 


נמשיך עם שתי שאלות נוספות: 

1. מה הסיכויים שיחדשו את מר רובוט?

2. מה דעתך על ג'סיקה ג'ונס,העונה השנייה של דרדוויל וstranger things?




תגובה: 

1. נכון לעכשיו, הסיכויים לא גבוהים. בכל מקרה, גם אם הסדרה תזכה לעונה שלישית היא ככל הנראה תבוטל בתום העונה השלישית. 

2. לגבי "ג'סיקה ג'ונס", אני עומד בקרוב מאד לסיים לצפות בה ואז אכתוב "שלב סיכום עונה", ממה שראיתי עד עכשיו, אהבתי. את העונה השנייה של "דרדוויל" עוד לא יצא לי לראות וייקח לי מספר שבועות לעשות זאת (יש סדרות אחרות לפניה ברשימה שלי). לגבי, Stranger Things, אצפה בה בשבועות הקרובים וגם עליה אכתוב "שלב סיכום עונה". 

השאלה הבאה מגיעה מ BlackEyes: 

היי רציתי להגיד לך תודה על הכתבה (על ההשוואה בין DC Comics ו"מארוול" בקומיקון).
בין הכתבות היותר מעניינות ומעמיקות שקראתי.
הקרב בין מארוול וDC מעניין אותי מאוד ובכללי אני רואה את עצמי אוהד DC.
אשמח לדעת בנוסף מה דעתך על הסרט יחידת המתאבדים וכמו כן מה אתה חושב על דוקטור סטריינג' שיבוא?

אשמח לעוד כתבות של השוואות בין שתי ענקיות.
השמך שבוע מצוין!





תגובה:

לגבי, "יחידת המתאבדים", אם אני לא צופה בסרט בקולנוע אז אני צופה בו רק כאשר הבלוריי יוצא והוא עדיין לא יצא. ייקח עוד מספר שבועות עד שהוא ייצא, אבל אני מחכה בציפייה גדולה לסרט, למרות הביקורות הלא מחמיאות. דרך אגב, אני בין היחידים שדווקא אהבו את "באטמן נגד סופרמן" ? 

לגבי "דוקטור סטריינג', אני דווקא מחכה לו, אבל למרות שאהבתי את בנדיקט ב"שרלוק", לא אהבתי את הליהוק שלו לסרט וגם העלילה נראית מעט משעממת. 

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

תודה רבה אחי
מקווה שתמצא עבודה מהר ובקרוב
למרות שאז הבלוג יסגר
כי כל קוראי הבלוג אסירי תודה

שי אמר/ה...

היי D1D1 גם לדעתי באטמן וגו' היה מוצלח למדי, אולי בגלל הביקורות שקטלו לא ציפיתי והופתעתי לטובה... ולמרות הביקורות הקטלניות מאוד ממליץ לצפות ביחידת המתאבדים, העלילה דלילה [כצפוי מקומיקס], אבל הביצוע מעולה, וגם הקהל מרוצה עד כדי כך שנראה שתוך כשבועיים הוא כבר ישלש את ההשקעה שבו [=כבר יחשב להצלחה כלכלית], מה שאומר שחלק 2 יגיע די בקרוב [ושלוויל סמית אין מה להתלונן על כך שלא הסכימו לשלם לו את השכר המנופח להמשכון של היום השלישי, כי כאן הרווח שלו נראה הרבה יותר משתלם.. ;)
תודה
נ.ב. האם כבר ידוע למה התכוונו בכתבה על הסדרה שעוזבים אותה כוכביה כי היא הייתה הצלחה בעבר והפכה לכשלון?! כי חליפות אף פעם לא הייתה בסכנה, וחודשה לאחרונה, ןZOO שנראתה כמי שמדובר בה גם חודשה בלית ברירה...

אנונימי אמר/ה...

בלוג נהדר ומהנה.
מה דעתך למצוא עבודה נהדרת שיהיה לך כיף בה, וגם להמשיך את הבלוג, ואפילו במתכונת שונה ופחות תובענית?
תודה על המענה לשאלות,
כיף לקרוא ולהסכים איתך, למשל שג'סיקה ג'ונס זו סדרה ממש טובה,
שבנדיקט קמברבץ' המוכשר מתבזבז בד"ר סטריינג, תפקיד שלא מנצל את כשרונותיו, ועוד.

אנונימי אמר/ה...

אני מצפה לסיכום שלך על ג'סיקה ג'ונס :)
ומאחלת לך שתמצא עבודה שתאהב בתחום שלך