יום ראשון, 21 באוגוסט 2016

פרסום: 7 פרויקטים חדשים ברשתות השידור בארה"ב



רשת FreeForm מפתחת דרמה חדשה בשם Motherland. הסדרה אמורה להתרחש בגרסה חלופית של אמריקה כאשר הרדיפה אחר מכשפות הסתיימה 300 שנה קודם לכן בהסכם בין ממשלת ארה"ב למכשפות בו המכשפות התחייבו לסייע בהגנה על המדינה. נערות בנות 18 עוברות הכשרה בסיסית ללוחמה בבסיס בשם פורט פורט סיילם והסרה תעקוב אחר 3 מהן.

רשת FreeForm מפתחת גם קומדיה בשם Santa Monican Shores, מבית היוצר של יוצרי הסדרה Greek, פטריק שון סמית וגארי סאנצס. אין מידע נוסף על הפרויקט.

רשת Amazon הזמינה סדרה אודות ג'ק ראיין, הדמות שהסופר טום קלנסי כתב. ג'ון קרזינסקי (The Office), אמור לככב בתפקיד הראשי. ההזמנה לעונה הראשונה היא בת 10 פרקים. הסדרה עוקבת אחר אנליסט של ה C.I.A, אשר מתחיל לטעום כיצד יוצאים למשימות והופך לטוב מאד בכך. נקודת ההתחלה היא כאשר ראיין עולה על דפוס של תשדורות בין טרוריסטים, ופעולותיו יזרקו אותו להיות באמצע הסיפור המאיים על העולם כולו.

רשת FOX מפתחת קומדיה חדשה בשם Amy Damnation אודות איימי, אשה שאוהבת לרצות אנשים יותר מדי, אשר מגלה שפעם היא הייתה ילדה עקשנית שהוריה גירשו מתוכה שד. היא מתחילה לחפש את השד הנ"ל מתוך מחשבה שרק הוא יוכל להחזיר לה את השליטה על חייה.

רשת Hulu מפתחת סדרה חדשה בשם Marvel's Runaways מבית היוצר של ג'וש שוורץ וסטפני סאווג' (Gossip Girl). נכון לעכשיו, ההזמנה היא לפילוט בנוסף למספר תסריטים נוספים. מדובר בסדרת קומיקס אודות קבוצה של צעירים אשר מגלים שהוריהם שייכים לארגון פשע.

רשת ה CW מפתחת גרסה חדשה ל The Lost Boys. מדובר בעיבוד טלוויזיוני לסרט האימה-קומי משנת 1987. התכנון הוא להריץ את הסדרה במשך שבע עונות, כאשר כל עונה תתרחש במשך עשור, כך שהסיפור יתרחש על פני שבעים שנה. העונה הראשונה תתרחש בסאן פרנסיסקו בשנת 1967, קיץ האהבה. בכל עונה בני האנוש יתחלפו ורק הערפדים, ישארו אותו דבר.

רשת NBC מפתחת פיילוט בשם Blackmail מבית היוצר של ארון פול. הסדרה תתמקד בזוג נשוי, אשר תאונה והחלטתם לסחוט את האדם שאחראי לתאונה, בכך שיגלו את זהותו, הופכת למשחק של חתול ועכבר.

3 תגובות:

שי אמר/ה...

תודה+ הערה- גם בלי לבדוק בIMDB נראה לי שאתה צריך לתקן את תאריך הסרט THE LOST BOYS ל87'... ;)

D1D1 אמר/ה...

טעיתי בהקלדה, במקום 1987 רשמתי 1978.
תוקן.

שי אמר/ה...

שוב :)THX