יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

פרסום: 15 פרויקטים חדשים בפיתוח אצל רשתות השידור בארה"ב (30 באוגוסט 2016)


רשת WGN מפתחת סדרה חדשה בשם Black Wall Street. הסדרה תעסוק במה שנחשב לאחד מהריגות האפרו האמריקאים הגדולים ביותר בהיסטוריה האמריקאית. הסדרה תרחש בטולסה בתחילת המאה העשרים, והיא תחקור את השתלבות אפרו-אמריקאיים בקהילה. במאי 1921 מספר אנשים "לבנים", גרמו למצב שבו 300 אפרו-אמריקאים נרצחו.

רשת FreeForm החלה בהפקת הסדרה Issues. הסדרה תעקוב אחר חייהם של האנשים העובדים במגזין כדוגמת "קוזמפוליטן". קייטי סטיבנס (Faking It) תככב בתפקיד הראשי כג'יין, אשר זה עתה קודמה לתפקיד חלומותיה כעיתונאית עבור המגזין "סקארלט". היא מתרגשת ונדהמת מחייה בניו יורק. איישה די (Chasing Life) תגלם את דמותה של במאית של הרשתות החברתיות, אף אחד לא מפחיד אותה. מייגן פאהי (Political Animals) תשלים את השלישיה כסאטון, והיא תגלם את דמות העוזרת במגזין. מדובר בדמות צנועה, אך היא שומרת סוד מחברותיה. כל השלש עובדות עבור ג'קלין (Transparent), העורכת של המגזין. דמות חזקה מאד. סאם פייג' (House Of Cards) יגלם את דמותו של ריצ'ארד, עורך הדין של הקבוצה, יש לו כסף והשפעה גדולה. מאט רוד (Remedy) ישלים את הקאסט כאלכס, עיתונאי נוסף במגזין שנפעם מג'יין. הוא מצטרף למגזין לאחר שאיבד את משרת חלומותיו והעבודה הזו היא המוצא האחרון שלו.

רשת "נטפליקס" מפתחת סדרה חדשה בשם Friends From College והיא מביאה שמות גדולים עבורה. ההזמנה לעונה הראשונה היא לשמונה פרקים. השחקנים הראשיים היא קיגאן מייקל קיי (Don't Think Twice), קובי סמולדרס (How I Met Your Mother), אנני פאריס (Vinylׂ), נאט פאקסון (Ben & Kate), פרד סאבג' (The Grinder), וג'ו סו פארק (The Mindy Project). הסדרה תעקוב אחר קבוצה של חברים, אשר למדו ביחד בהארוורד ועתה מביטים על חייהם האישיים והמקצועיים ומנתחים אותם, לחיוב ולשלילה.

רשת "נטפליקס" גם הזמינה עונה בת שמונה פרקים ל Anne, עיבוד נוסף לספר של מוד מונגומרי. הסדרה תעקוב אחר אן בת ה 13 בשעה שהיא נשלחת לגור אצל אשה מבוגרת ואחיה בשנת 1890.

רשת Showtime מפתחת קומדיה חדשה בעקבות ספר בשם The Middlesteins אודות זוג מהפרברים, אשר הנישואים שלהם מתחילים להתפרק לאחר 30 שנה לאור האובססיה של האישה לאוכל.

ערוץ דיסני הזמין קומדיית ערפדים בשם Forever Boys. הקומדיה תעקוב אחר שלשה אחים אותם יגלמו ליאם אטריג', ריקי גרסיה ואמרי קלי, חברי להקה מוזיקלית, אשר הפכו לערפדים בשנת 1957. לאחר חמישים שנה, מפיק מוזיקלי מוצא אותם ומבקש מהם לצאת מהצללים ולהפיק מוזיקת רוקנרול.

רשת NBC מפתחת דרמת בעלת אוקטן גבוה בשם The Ark, גרסה מודרנית לסיפור תיבת נוח. הסדרה תתמקד במנהדס, אשר לאחר מות אשתו יש לו חזון לבנות ספינה שתוכל לשהות בחלל, בשעה שהבנייה מתקשרת עם קץ העולם המהנדס מתחיל לחשוב שמשהו אחר עומד מאחורי החזון שלו.

רשת NBC מפתחת גם דרמה משפטית בשם Blood Defence, אשר תתמקד בסמנתה ברינקמן, סניגורית פלילית בלאס וגאס, שעולמה משתנה כאשר היא צריכה להגן על בלש משטרה ברצח מתוקשר. מהלך זה זורק אותה אל אור הזרקורים ושופך אור על סודות מעברה.

רשת FOX מפתחת דרמה חדשה בשם I Spy בעקבות הסרט בכיכובו של אדי מרפי, שגם הוא נוצר בעקבות סדרה משנת 1965. מדובר בדרמת אקשן שלא בדיוק תהווה ריבוט לסרט או לסדרה אלא תהיה שונה ותתבסס על שני מרגלים אמריקאים שתרים בעולם תחת מסווה של שחקן טניס והמאמן שלו.

רשת ABC מפתחת דרמה חדשה בכיכובו של טומי הובס, זוכה לשעבר בגביע הייזמן בפוטבול, אשר מצטרף למשטרת מיאמי לאחר שלא נבחר בדראפט ל N.F.L. הוא נצמד לבלשית, אשר כל חייה נלחמה להיות שוטרת.

רשת ABC מפתחת דרמה נוספת בשם House Of More בכיכובה של פליסטי הופמן. הסדרה הייתה חלק מעונת הפיילוטים הקודמת של הרשת, אך לא נבחרה, הרשת החליטה לחזור אל האופציה הזאת גם בעונת הפיילוטים הנוכחית. הסדרה אמורה לעקוב אחר חייה של משפחת אופנה מפורסמת.

רשת ABC מפתחת גם את דרמת הריגול בכיכובה של טוני קולט (בתמונה). הדרמה תיקרא Unit Zero. הסדרה אמורה לעקוב אחר מהנדסת של ה C.I.A ואם חד הורית, ג'קי פינק (קולט), אשר מובילה קבוצה של סוכנים צעירים לראשונה אל השטח. בכל פרק, הקבוצה תימצא במאבק נגד השעון וכל מקרה הוא אחד מהמקרים הגדולים שיש ובהם מעורבים מקרים בעלי משמעות לאומית והם יצליחו משום שאף אחד לא יחשוד בהם שהם מרגלים.

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בשם Raised By Wolves, אשר תעקוב אחר שילה גייבל, אם חד הורית. מצטרפים אליה אביה וחמישה ילדים בשעה שהם צריכים להסתפק בתקציב קטן בעיירה לא יפה.

רשת ABC מפתחת סיטקום בשם Documenting Love, אשר תעסוק בסיפור אהבה של זוג. מדובר בגרסה נוספת של Mad About You.

רשת CBS מפתחת דרמה משפטית אודות צמד אחים תאומים שלא מסתדרים בחייהם הפרטיים, אך נמצאים במיטבם כאשר הם משתפים פעולה בבית המשפט.

רשת ה CW מפתחת סדרה בשם Rise מבית היוצר של תסריטאי The Vampire Diaries (ג'ולי פלאק, צ'אד פייביש, ג'יימס סטוטרוקס). הסדרה תעקוב אחר מעשה טרור, כאשר מוכרז על משטר צבאי, קבוצה של אנשים מגלים מגלים שמדובר בטיוח. קבוצת האנשים מתקוממת נגד הממשלה העריצה מתוך מטרה לבצע מלחמת אזרחים שנייה.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לא מעניין...

אנונימי אמר/ה...

THX
BTW
I Spy בעקבות הסרט הכושל בכיכובו של אדי מרפי [ואואן וילסון] שהתבסס על סדרת טלוויזיה מצליחה בNBC מ 1965

אנונימי אמר/ה...

תודה D1D1 על התיקון, ועל העדכונים והפוסטים- פשוט כיף!