יום שני, 1 באוגוסט 2016

מבזק: 37 חדשות טלוויזיה אשר בלטו בתאריכים 26 - 31 ביולי 2016



1. Turn חודשה על ידי רשת AMC לעונה רביעית ואחרונה בת עשרה פרקים, אשר תעלה לאוויר באביב 2017.

2. Gilmore Girls תעלה בעונת החזרה שלה ב 25 בנובמבר 2016.

3. הסדרה Flaked של רשת "נטפליקס" ווויל ארנט חודשה לעונה שנייה.

4. הסדרה Lady Dynamite חודשה לעונה שנייה.

5. הסדרה Ballers חודשה על ידי רשת HBO לעונה שלישית, אשר תעלה בשנת 2017.

6. רשת HBO הודיעה על מועדי עליית מספר מהסדרות שלה: Westworld תעלה ב 2 באוקטובר 2016. Divorce ו Insecure יעלו ב 9 באוקטובר 2016.

7. העונה הרביעית והאחרונה של Recifity תעלה ב 26 באוקטובר 2016.

8. רשת Amazon אישרה הפקת סדרה חדשה בשם The Last Tycoon. בסדרה יככבו מאט בומר ("צווארון לבן"), קלסי גרמר ("פרייז'ר") ורוזמרי דה וויט. הסדרה תעקוב אחר סטאר (בומר) אחד מעובדי האולפנים בהוליווד, אשר עולה לאיטו לגדולה בכדי להפוך לאחד המנהלים החשובים בתעשיה. בשנות השלשים. המנטור שלו הינו מנהל האולפנים העדכני פאט בריידי (גרמר). בריידי רוצה שהאולפנים שלו יחזרו לשעתם הגדולה. דה וויט מגלמת את אשתו של בריידי, אשר אולי יש לה אינטרס פיזי בסטאר.

9. רשת FreeForm אישרה דרמה חדשה לפיילוט בשם The Deep. הדרמה תתרחש בבריסטול קוב, אשר ידועה כמקום שבו נצפו בתולות ים. כאשר נערה מיסתורית מגיעה היא מוכיחה שהאגדה נכונה. המאבק בין בני האדם לאנשי הים מתעצם בשעה שהאחרונים מפציעים בכדי לקחת את מה שהם חושבים כשלהם.

10. רשת HBO אישרה הפקת סדרה חדשה של אלן בול. הסדרה תעקוב אחר פרופסור לפילוסופיה, אשתו עורכת הדין, שלשת ילדיהם המאומצים מסומליה, וייטנאם וקולומביה והילד הביולוגי שלהם. כלפי חוץ הם נראים מושלמים, אך מתחת לפני השטח ישנם קרעים גדולים ביניהם. ואז, אחד מהילדים מתחיל לראות דברים שהאחרים לא רואים. האם מדובר בבעיה שכלית, או שמא במשהו אחר לחלוטין ?

11. רשת TNT מפתחת מיני סדרה אודות המקרה האמיתי של שנדרה לוי, מתמחה בבתי הכלא הפדרלים, אשר נעלמה בשנת 2001. המקרה שלה הפך למפורסם לאחר שהיא קושרה לחבר הקונגרס גארי קונדיט. מקרה ההיעלמות הפך למקרה רצח, לאחר ששאריות גופתה התגלו בהמשך השנה בוושינגטון. חבר הקונגרס הפך לחשוד העיקרי, אך בסופו של דבר ניקו אותו מאשמה. לא הצליחו לפענח את הפרשה ובשנת 2007 שני עיתונאים מהוושינגטון פוסט החליטו לחקור את הפרשה: סקוט היאם וסארי הורביץ והתמקדו במהגר מאל סלבדור, אינגמר גאנדיקווה, אשר לטענתם תפס נשים בפארק בשעה שהן רצו והרג אותם, כולל את שאנדרה. הוא נתפס ונידון ל 60 שנה בכלא בשנת 2010. בשנה שעברה הוא קיבל משפט חדש לאחר שעורך הדין שלו טען שהעד נגדו שיקר בבית המשפט. לפני מספר ימים, אנשי הרשות הפדראלית הודיעו שהם מוותרים על ההאשמות נגדו. כעת, אין קצה חוט חדש בנידון.

12. רשת ה CW מפתחת סדרה חדשה בשם Blowback. בבלובאק, חייו של איש כספים משתנים כאשר אשתו נעדרת בחופשה בניו יורק, הוא מגלה גופה בחדרו במלון ושכל מה שחשב שנכון התגלה כשקר.

13. השחקנית אדריאן פאליקי ("ש.י.ל.ד.") קיבלה את התפקיד הנשי הראשי בסדרת המדע בידיונית של סת' מקפרלן אשר תעלה ברשת FOX בעונת 2018-2017. היא תגלם את דמותה של קלי גרייסון, אשתו לשעבר של אד (מקפרלן) והקצינה הראשית על חללית מחקר אשר נעה בחלל.

14. השחקנית לורה לינלי (The Big C) תככב בסדרה Ozrak של רשת "נטפליקס" לצידו של ג'ייסון ביטמן. הסדרה מתרחשת בעולם הסמים והלבנת כספים. הסדרה תתמקד במשפחה אשר עוברת מהפרברים אל עיירת נופש במיזורי.

15. בסדרה NCIS:New Orleans, זואי מקלן (פרייד) עוזבת את הסדרה. הסיבה לכך היא קריאטיבית, לאחר שבסוף העונה השנייה הדמות שלה החלה ביחסים רומנטיים עם סוכן חשאי אשר התגלה כמחבל. עזיבתה פותחת את הדלת לסוכנת ה F.B.I בגילומה של ונסה פרליטו ("גרייסלנד") לבוא ולחקור את הצוות.

16. בסדרה The Blacklist, השחקנית לוט ורביק תחזור לעונה הרביעית בכדי לגלם את דמותה של קתרינה רוסטובה (אמא של ליז). היא אמורה לשוב לשני פרקים לפחות. עדיין לא ברור כיצד היא תופיע, בפלשבק או כדמות חיה.

17. בסדרה Vikings, השחקן אדם קופלנד (Haven) מגיע לסדרה לעונתה החמישית ויגלם את דמותו של קטיל פלטסטון, לוחם נועז, אשר נבחר על ידי פלוקי להיות אחד מהחוליה לפלישה לאירלנד.

18. בסדרה Designated Survivor, השחקנית וירג'יניה מדסן (American Gothic) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור קימבל הוקסטראטן, השורדת הנוספת אבל מהמפלגה המתחרה. היא תתמוך במינויו של קירקמן (סאת'רלנד) לנשיא ארה"ב עד אשר האג'נדה שלה מתגלה כמתחרה על השלטון.

19. בסדרה "ש.י.ל.ד.", השחקנית לילי בירדסייל תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה הרביעית של הסדרה בתור לוי, אשה יפה בעלת יכולת גבוהה לצוד. היא חוברת לגבריאל לונה, אשר כבר נמסר שבעונה הרביעית יפציע כ"גוסט ריידר".

20. בסדרה Halt & Catch Fire, השחקן מת'יו ליליארד (The Bridge) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כקן דיבולד, איש עסקים חלקלק ומשקיע מרכזי של ג'ו. שחקנים נוספים אשר מצטרפים לעונה השלישית הינם אנאבת' ג'יש ומאניש דאייל.

21. בסדרה American Crime, השחקן טימוטי האטון חוזר לעונה השלישית של הסדרה.

22. בסדרה The Originals, השחקן ניל ג'קסון ׁ(Sleepy Hollow) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בעונתה הרביעית בתור ערפד בשם אליסטר אשר יהיו לו מפגשים עם קלאוס. כמו כן, הדמות של טיילור קול (סופיה) חוזרת. ולבסוף, השחקנית סאמר פונטנה לוהקה כהופ הבוגרת יותר. כזכור, העונה הרביעית רושמת קפיצה בזמן של כחמש שנים ולכן הופ תהיה בוגרת יותר.

23. בסדרה Godless, השחקנית מישל דוקרי (Downton Abby) מצטרפת לקאסט הראשי של המיני סדרה של "נטפליקס". הסדרה עוקבת אחר פרנק גריפין (ג'ף דניאלס), פושע אשר מטיל טרור על המערב בשעה שהוא רודף אחר רוי גוד (ג'ק אוקונול), השותף שלו אשר הפך לאויבו הגדול ביותר. בשעה שרוי מתחבא בחווה של אליס פלטשר (דוקרי), המסע של פרנק גריפין מביא אותו לעיירה בשם לה-בל, אשר מורכבת מנשים בלבד. הסדרה אמורה לעלות בשנת 2017.

24. בסדרה The Deuse, השחקן וויל צ'ייס (Nashville) מצטרפת לדרמה (של HBO) אשר תציג את ההתחזקות החוקית של תעשיית הפורנו בניו יורק בשנות השבעים עד שנות השמונים. למספר רב של פרקים. שחקנים נוספים בפרויקט הינם ג'יימס פרנקו ומגי ג'ילינהול.

25. בסדרה Homeland, השחקנית אליזבת מארוול (House Of Cards) לוהקה לתפקיד נשיאת ארה"ב, אליזבת' קיין.

26. בסדרה Elementary, השחקן נלסן אליס (True Blood) מצטרף לעונה החמישית של הסדרה לשלשה פרקים לפחות בתור שינוויל ג'ונסון (הוא הופיע בסיפור של ארתור קונן דויל על שרלוק הולמס בשם The Adventure Of The Illustrious Client). בסדרה הוא יופיע כסוחר סמים לשעבר, אשר מתקשה לחזור לחייו לאחר השהייה בכלא. בעברו היה פציינט של ווטסון ועתה הוא מופיע באחת מהחקירות שלה ושל שרלוק. לאחר מכן הוא מתחיל לעבוד אצל שרלוק ומתחיל לסייע לו לפתור פרשיות. ככל שהימים עוברים הוא מתחיל להחזיר את חייו למסלולם.

27. בסדרה MacGyver, השחקנית טריסטן מייס (בתמונה) מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה כריילי דיוויס, האקרית מתוחכמת, אשר מגויסת לצוות של מקגייור במקום לשהות בכלא. כמו כן, השחקנית איימי אקר
(Person Of Interest) תפציע כשחקנית אורחת בפרק השני של העונה כסוכנת C.I.A, אשר עובדת במסווה בקאראקאס, שם היא אוספת מידע על סוחר נשק שחוטף אותה.

28. בסדרה Grimm, השחקן כריס מקאנה מצטרף לעונה השישית של הסדרה כלוטנט גרוסאנט. נכון לעכשיו הוא חתום לפרק אחד, אך סביר להניח שהוא יופיע בפרקים נוספים.

29. בסדרה New Girl, השחקנית מייגן פוקס תחזור בדמותה של רייגן לשמונה פרקים לפחות בעונה השישית של הסדרה. אולם, היא אמורה להופיע רק לקראת החצי השני של העונה. הסיבה להופעתה המאוחרת היא, שהשחקנית אמורה ללדת עד לצילומי החצי השני של העונה.

30. בסדרה Quantico, השחקן הנרי צ'רני מצטרף לסדרה בעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך בתור מת'יו קיז, סוכן C.I.A, אשר הופיע בסוף העונה הראשונה וניסה לשכנע את אלכס לעזוב את ה F.B.I לטובת ה C.I.A.

31. בסדרה The Man In The Gigh Castle, השחקן טייט דונובן מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור ג'ורג' דיקסון, איש מיסתורי מעברה של ג'וליאנה.

32. בסדרה Pretty Little Lairs, הדמות של הולדן שטראוס (שיין קופה), אשר היה מושא אהבה עבור אריאה והופיע בעונה השנייה, יחזור בחצי השני של העונה השביעית.

33. בסדרה Scream Queens, השחקן ג'רי אוקונול (Mistersses) יפציע בתפקיד אורח מתמשך החל מהפרק הראשון של העונה השנייה. שחקנית נוספת שתגיע לסדרה היא לורה בל בנדי (Hart Of Dixie).

34. בסדרה Conviction, השחקן דניאל פרנזה מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה בתור ג'קסון מוריסון, אחיה ושותפה של קארטר (היילי אטוול). הוא עורך דין ממולח, אשר מנהל את הקמפיין של אימו לסנאט.

35. בסדרה The Vampire Diaries, השחקן ג'ואל גרץ מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כפיטר מקסוול. אב אשר זנח את משפחתו. יום אחד בנו נכנס שוב אל חייו ומושך אותו אל חיי העל טבעי. האם מדובר במאט דונובן ? לא ידוע. הוא יופיע לראשונה בפרק הרביעי של העונה.

36. בסדרה Brooklyn Nine Nine, מאיה רודולף מגיעה למספר רב של פרקים בתור מארשל של ארה"ב. היא אשת הקשר של הולט וג'ייק בשעה שהם תחת התכנית להגנת עדים. היא תופיע לראשונה בפרק הראשון של העונה.

37. בסדרה This Is Us, השחקן ג'ון הוארטס ("קאסל") יפציע כשחקן אורח בתור מייק, חבר לעבודה וגם החבר הכי טוב של ג'ק. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

THX

אנונימי אמר/ה...

ג'ורג' ניקסון זה לא נשיא ארצות הברית?