יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

מבזק: 40 חדשות טלוויזיה ברשתות הברודקאסט האמריקאיות אשר בלטו בתאריכים 1 - 8 באוגוסט 2016



1. רשת FOX ביטלה את הסדרה Houdini & Doyle לאחר עונה אחת בלבד.

2. רשת FOX הזמינה פרזנטציה עבור קומדיית אנימציה חדשה בשם Okies Of Bel Air אודות משפחת חלקאים באוקלהומה, לאחר שבנם העילוי נבחר ראשון בדראפט ה N.B.A ולכן הם עוברים לבל אייר, שם הם נאבקים לשמר את מהותם.

3. שאר פרקי העונה השנייה של Aquarius ישודרו בימי שבת החל מה 27 באוגוסט 2016.

4. רשת ABC אישרה סדרה חדשה בשם Ten Days In The Valley בכיכובה של קירה סדג'וויק (The Closer). אושרה לעונה הראשונה 10 פרקים. הסדרה תעקוב אחר ג'יין סאדלר (קירה), מפיקת טלוויזיה, אשר עובדת יותר מדי והיא גם אם חד הורית, אשר נמצאת במהלך היפרדות מבעלה. כאשר בתה נעלמת במהלך הלילה העולם של ג'יין משתנה. הכל הופך עבורה למיסתורין שצריך לפתור אותו, רק בכדי להשיב את בתה. הבעיה ? היא חושבת שהיא לא יכולה לסמוך על אף אחד. הסדרה מיועדת לעונת הקיץ.

5. דיק וולף מפתח דרמה חדשה עבור רשת NBC אשר תתרחש בניו יורק ותתמקד בעולם של ה F.B.I. הסדרה מיועדת עבור עונת 2019-2018.

6. רשת NBC גם העניקה התחייבות לפיילוט עבור דרמה בשם Salvation. סופה אשר מתרחשת בקיץ גורמת לשינויים אדירים לנמל בניו יורק. אין חשמל, יש שיטפונות. אין הרבה רופאים והמעט שנשארו מקימים מרכז טראומה. כפי שכבר ניחשתם מדובר בדרמת בית חולים, אשר תתמקד בעיקר באחים ואחיות.

7. רשת NBC מעניקה הזמנה לפיילוט לדרמה נוספת בשם Waking Lions. הדרמה תעקוב אחר רופא, אשר גורם לתאונת פגע וברח בדרכו מהעבודה. הוא בורח מהזירה, אך אשתו של המנוח מוצאת את הארנק שלו ומתחילה לסחוט אותו. במקביל, אשתו של הרופא הופכת לחוקרת הבכירה של התאונה.

8. בסדרה Lethal Weapon, השחקן ריצ'ארד קארבל (American Crime) יופיע בתפקיד אורח מתמשך כבלש אלכס קרוז. לפני שהפך לבלש הוא היה אחד מאנשי הכנופיות הגרועים ביותר. עתה הוא שייך למדור הסמים במשטרה. ריגס ומארטו מגייסים אותו למדור הרצח.

9. בסדרה Man With A Plan, השחקן קווין נלסון מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה בתור דון, אחיו הגדול של אדם (מאט לה בלאנק) והשותף העסקי שלו. כמו כן, השחקנית ליסה סניידר (בתמונה) לוהקה מחדש לתפקיד הנשי הראשי כאשתו של לה-בלאנק.

10. בסדרה The Vampire Diaries, הדמות של שרה סלבטור חוזרת לעונה השמינית והאחרונה של הסדרה.

11. בסדרה Chicago Fire, השחקן סקוט אלרוד מגיע לסדרה בעונתה החמישית בתפקיד אורח מתמשך בתור טראביס ברנר, סלבריטאי עם הרבה עוקבים ברשתות החברתיות. הוא מתחבר דווקא לסברייד, אשר מעוניין להיכנס לחבורה המצומצמת שלו. הוא יופיע לפחות בשלשת הפרקים הראשונים של העונה.

12. בסדרה Quantico, השחקן ארון דיאז קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה של הסדרה.

13. בסדרה Supergirl, קליסטה פלוקהארט (קאט גרהאם) ממשיכה אל העונה השנייה של הסדרה אבל במתכונת מצומצמת הרבה יותר. הסיבה ? המעבר של הסדרה לקנדה. השחקנית תוטס לצילום של מספר סצינות בכל פעם ואז תשוב לביתה. למרות זאת היא תקבל תשלום כחלק מהקאסט הראשי. כמו כן, השחקנית קייטי מקגראת' ("מרלין", "דרקולה") לוהקה לתפקיד של לנה לותר, אחותו של לקס. מדובר בתפקיד אורח מתמשך לאורך העונה השנייה. היא מגיעה לעיר לאחר מאסרה של אחיה בתקווה לפתוח דף חדש. היא לוקחת על עצמה לנהל את "לקס קורפ" מתוך כוונה להפוך אותה לחברה חיובית. קירה נשאבת אל עולמה וצריכה להחליט באם אכן מדובר בדמות חיובית או לא.

14. בסדרה The Real ONeal's, השחקנים ג'יין לינץ', ראפול, לאנס בס וטיילר אוקליי יגיעו כשחקני אורח בתפקיד עצמם לעונה השנייה של הסדרה.

15. בסדרה American Crime, השחקנית לילי טיילור חוזרת לעונה השלישית של הסדרה.

16. בסדרה Madam Secretary, השחקן מורגן פרימן יחזור לפרק הראשון של העונה השלישית של הסדרה כשופט ווילבורן.

17. בסדרה The Goldbergs, בפרק הראשון של העונה הרביעית יערכו פרק הוקרה לסרט "מועדון ארוחת הבוקר".

18. בסדרה "ש.י.ל.ד.", השחקן ג'ייסון אומרה מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה כראש החדש של הארגון.

19. בסדרה Hawaii Five-O, השחקנית כריסטין להאטי חוזרת לעונה השביעית של הסדרה בתפקיד אורחת בתור אמו של מקגארת'.

20. בסדרה Once Upon A Time, השחקן טים פיליפס (הנסיך תומאס\שון הרמן\בעלה של סינדרלה) ישוב לעונה השישית של הסדרה, ככל הנראה בפרק השלישי של העונה, בפרק שבו סינדרלה חוזרת. דמות נוספת שחוזרת היא זו של פרנקשטיין (דיוויד אנדרס) והוא עושה זאת לפרק אחד.

21. בסדרה Frequency, השחקנית אלכסנדרה מץ מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור מאיה, תלמידת קולג', אשר מעוניינת לעשות הכל בכדי לא להיות הקרבן הבא של הרוצח.

22. בסדרה The 100, צ'אי רומרון מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך אילן, אחד מ"אנשי העצים", אשר נרדף בשל הזוועות שביצע בשעה שהיה תחת השפעתה של אלי.

23. בסדרה Superstore, השחקן מייקל בונין יפציע בתפקיד אורח מתמשך ויופיע לראשונה בפרק הרשמי הראשון אשר יעלה ב 22 בספטמבר.

24. בסדרה Code Black, השחקנית קתלין רוז (Episodes) תופיע בתפקיד אורח מתמשך בעונה השנייה של הסדרה בתור אמנדה נולן, פסיכיאטרית.

25. רשת FOX הודיעה על פרקי קרוסאובר בין הקומדיות שלה: New Girl ו Brooklyn Nine Nine. האירוע יתרחש ב 11 באוקטובר 2016.

26. בסדרה Sleepy Hollow, השחקן ג'רמי דיוויס (Justified) מגיע לסדרה בעונה הרביעית בתור מלקולם דרייפוס, האיש הרע של העונה. איש טכני מעולה אשר הופך לביליונר לפני שהיה בן 30. מאז הוא מחפש עולמות אחרים לכבוש. שחקנים נוספים אשר מצטרפים בתפקיד אורחים מתמשכים: רייצ'ל מלווין, ג'רי מקינון ואונה יפה. מקינון יגלם את דמותו של ג'ייק וולס, אנליסט אובססיבי ומוכשר, אשר עובד בארכיון הנשכח של הבולשת האמריקנית אשר מקטלגת סיפורים על טבעיים. הוא מאד נהנה מהסיפורים הללו והפגישה עם איכבוד משנה את חייו, הוא הופך למנטור וחבר עבורו. מלווין תגלם את דמותה של אלכס נורווד, מהנדסת שלימדה את עצמה את העבודה ובצורה מוצלחת ואשר עובדת לצד ג'ייק בארכיון. היא מעוניינת בחפצים ומכונות. היא מסוגלת לפתור על בעיה. יפה היא בתה בת ה 10 של דיאנה (הדמות הנשית הראשית בעונה הרביעית) היא מוכשרת ואתלטית (משחקת כדורגל).

27. בסדרה Pitch, השחקנית ג'ואנה גרסיה (Once Upon A Time) תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת בתור רייצ'ל פטריק, מגישת חדשות אשר מצטיינת בעבודה שלה, היא יודעת כיצד להשיג את הסיפור שלה. היא גם אשתו לשעבר של מייק לוסון (מארק פול גוסלר) והיא גם מאורסת למישהו אחר. היא תופיע לראשונה בפרק השני. כמו כן, השחקן בי ג'יי בריט (UnREAL) מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כוויל, אחיה הגדול של ג'יני (הדמות הראשית). הוא תומך בה ויעשה הכל בכדי להעניק לה עצות נכונות.

28. בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקן מת'יו מקול לוהק לתפקיד הנרי היווד, אשר ידוע גם בכינוי קומנדר סטיל. הדמות הייתה חברה ב"חברת הצדק של אמריקה" לצד אובסידיאן, ויקסן, סטארגירל וד"ר מידנייט. כמו כן, שרה גריי  (Power Rangers) תופיע בעונה השנייה כסטאר גירל.

29. בסדרה Modern Family, השחקן ניית'ן פילון ("קאסל") לוהק לתפקיד אורח מתמשך לעונה השמינית של הסדרה בתור ריינר שיין, איש תחזיות מזג האוויר בטלוויזיה.

30. בסדרה The Middle, השחקנית גריר גראמר (Awkward) לוהקה לתפקיד מושא האהבה של אקסל בעונה השמינית של הסדרה.

31. בסדרה Life In Pieces, מייגן מולאני ("וויל וגרייס") וניק אופרמן (Park & Recreation) יתארחו בעונה השנייה. בתור אח ואחות בשם קארטר ומרי לין, שהם גם הורים עבור קלמנטיין. בעלה של מרי לין עזב אותה וקארטר מסייע לה לגדל את קלמנטיין. מערכת היחסים שלהם פתוחה מאד ומרבית מהאנשים לא מבינים אותה.

32. בסדרה Designated Survivor, השחקנית אשלי זוקרמן ("מנהטן") מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך בתור פיטר מקליש, מחוקק פופולארי מאורגון, אחד מאנשי הקונגרס הצעירים, יוצא צבא מאפגניסטן וגיבור לאומי, אך הוא שומר סוד גדול ועושה רושם שהוא לא מה שהוא מציג.

33. בסדרה How To Get Away With Murder, השחקן אסי מוראלס (NYPD Blue) והשחקנית איימי מאדיגן ("האנטומיה של גריי") מצטרפים לסדרה בעונתה השלישית. אין מידע נוסף בנידון.

34. בסדרה Brooklyn Nine Nine, קן מארינו יופיע בשני פרקים (החל מהפרק השני) בעונה הרביעית של הסדרה כמחליף זמני לקפטן הולט.

35. בסדרה Scandal, ג'וסלין גילסיג (Glee) מחליפה את ג'ואל קארטר כוונסה, אשתו של ג'ייק. ג'ואל עברה להיות חלק מהקאסט הראשי של Chicago Justice.

36. בסדרה Mom, השחקנית רוזי אודונול חוזרת לעונה הרביעית של הסדרה בתור ג'נין, החברה לשעבר של בוני. ג'נין מעצבנת את בוני כאשר היא מציינת בפניה שכריסטי זנחה את חלומה להיות עורכת דין בכדי לקבל משרה בחברה. לא ברור עדיין באיזה פרק מדובר.

37. במותג Chicago של רשת NBC, עומדים לבצע בעונה הקרובה רומן קרוסאובר בין שתי הסדרות שלהם בין הדמויות סילבי פראט מ Chicago Fire ואנטוניו דוסון מ Chicago P.D. 

38. בסדרה The Flash, השחקנית סוזן וולטרס (The Vampire Diaries) מגיעה לעונה השלישית של הסדרה בתור ד"ר קרלה טאנהאסר, אמה של קייטלין סנואו ומהנדסת ביו רפואית וכן מנכ"לית של חברת מחקר.

39. בסדרה Lucifer, השחקן מייקל אימפריולי (נראה לאחרונה ב Hawaii Five-O) מצטרף לסדרה בעונתה השנייה בתור אח נוסף של לוציפר ואמנדיל.

40. בסדרה Empire, הזמרת מריה קרי תופיע בתפקיד סופרסטאר בשם קיטי, אשר מגיע ל Empire בכדי לשתף פעולה עם ג'מל ליון בשיר חדש. בשעה שהשניים נתקלים בקשיים, קיטי קיטי מסייעת לג'מל לגלות דברים בימי נשמתו כדי לבצע את פריצת הדרך הנחוצה. הפרק בהשתתפותה ישודר ב 5 באוקטובר 2016. 

אין תגובות: