יום שלישי, 19 ביולי 2016

חדשות סלב: האם קנייה ווסט עומד להיכנס לכלא ?


כל מי שנמצא ברשתות החברתיות או אפילו סתם גלש באינטרנט ביממה האחרונה בוודאי נתקל בסיכסוך הגדול ביותר בתעשיית הסלבס: טיילור סוויפט נגד קים קרדשיאן.

למי שלא היה מודע, הכל החל כאשר קנייה התייחס לסוויפט בשירו האחרון ושם כתב "אני עשיתי את הכלבה מפורסמת". טיילור הגיבה לכך בביקורת וטענה שהיא לא ידעה או אישרה את המילים לשיר. אולם, קים החליטה להגן על בעלה ושחררה הקלטה של טיילור עם בעלה ובה השניים משוחחים על השיר ובו היא מגיבה בחיוב עליו. בכך היא כביכול חשפה (לטענתה) את פרצופה האמיתי של סוויפט.

סוויפט הגיבה בפוסט ובו היא טענה (ובצדק) שבשום שלב של השיחה קנייה לא סיפר לה על השורה הזאת מתוך השיר והיא לא אישרה אותה.

אולם, הבעיה הגדולה יותר היא, שיכול מאד להיות שאולי קים זכתה באהדת הגולשים בחשיפת לכאורה פרצופה האמיתי של סוויפט, אך יכול מאד להיות שהיא גרמה לכך שבעלה ייכנס לכלא בשל כך. סוויפט הודיעה לקנייה שיכול מאד להיות שהיא תגיש נגדו תביעה על הקלטה לא חוקית של השיחה שלה. החוק בקליפורניה גורס כי בכדי להקליט שיחה חייבים לקבל את אישור כל הצדדים המעורבים בשיחה וזה כלל לא מה שקרה כאן. סוויפט כלל לא אישרה את ההקלטה.

במידה וסוויפט אכן תגיש את התביעה קנייה עשוי להיכנס לכלא, גם אם זה יהיה לזמן קצר. האם זה היה שווה את כל הסיפור ?

אולי בשל כך אמה של קים, קריס, דווקא לקחה את הצד של טיילור ודרשה מקים להפסיק את הריב ולא להתייחס אליו אפילו במילה אחת בתוכנית שלהן.

דרך אגב, זהו לא הסיכסוך היחד בו סוויפט מצויה בו כרגע. בשבוע שעבר היא נכנסה לעימות גם עם החבר לשעבר שלה, קלווין האריס, לאחר שהיא חזרה בה כביכול (כך לפי דברי האריס) מההסכם שלהם שבו היא לא תנסה לקבל קרדיט על השיר האחרון שהיא כתבה לו ושהפך ללהיט ענק. לטענתו, בשל ההסכם היא גם השתמשה בשם בדוי עבור ההצהרה ככותבת השיר. הוא מוסיף, שבשל העובדה שהיא לקחה על עצמה חלק מהקרדיט על השיר עושה רושם למעריצים ולשאר עולם המוסיקה שהיא זאת שאחראית לשיר בעוד שהוא כתב את המוזיקה, ערך והפיק את השיר.

כמו כן, איך אפשר שלא להזכיר גם את העובדה שעושה רושם שסוויפט זרקה את האריס עבור החבר החדש שלה, טום הידלסטון.

אין ספק, תדמית הנערה התמימה והזכה שסוויפט טיפחה לעצמה במשך זמן כה רב ואשר גרם לכך שהונה היום מוערך ביותר מ 200 מיליון דולר, התדמית הזאת נסדקה. גם אם במקרה הנ"ל היא צודקת. 

אין תגובות: