יום שני, 18 ביולי 2016

מבזק: 18 חדשות, אשר בלטו בתאריכים 12 - 17 ביולי 2016



1. הסדרה Bloodline חודשה על ידי "נטפליקס" לעונה שלישית, אשר תשודר בשנת 2017.

2. הקומדיה High Maintenance תשודר ברשת HBO החל מה 16 בספטמבר 2016.

3. רשת CBS ביטלה את הסדרה BrainDead לאחר עונה אחת בלבד. עדיין לא יצאה הודעה רשמית בנידון, אך לאור נתוני הרייטינג הגרועים של הסדרה והעובדה שהיא הועברה מיום שני ליום ראשון ובשעת השידור המקורית שלה ישודרו שידורים חוזרים של Scorpion קבעו באופן מעשי שהסדרה בוטלה.

4. הדיווחים אשר מגיעים מרשת MTV גורסים שהעונה השישית של הסדרה Teen Wolf תעלה רק בחודש ינואר 2017. אין לכך אישור רשמי, אך כל העדויות מצביעות על כך.

5. רשת NBC אישרה את הפקת המיני סדרה Law & Order: True Crime. הרשת מעוניינת שבכל עונה יעסקו במקרה מפורסם אחר. בעונה הראשונה יעסקו באחים מנדז.

6. בסדרה Blue Bloods, השחקנים לורי לוחלין ומייקל אימפריולי יופיעו בפרק פתיחת העונה השביעית. מייקל, יגלם את דמותו של מילר, עורך דין במשרד התובע המחוזי, אשר מוביל חקירה נגד דני רייגן, שהרג את הרוצח הסדרתי תומאס ויילדר. לוחלין (Full House) תגלם את דמותה של גרייס, אלמנה של שוטר, אשר מבקשת מפרנק שימנע מבנה להיות שוטר.

7. בסדרה NCIS, השחקנית ג'ניפר אספוזיטו (Blue Bloods) מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה בעונתה ה 14 החל מהפרק הראשון של העונה בתור אלכסנדרה, אלכס קווין. סוכנת מנוסה, אשר עזבה את עבודת השטח והפכה למדריכה במרכז ההדרכות. גיבס ישכנע אותה לחזור ולעבוד עבורו. כמו כן, דון הנרי (היבוא בסוף העונה ה 13 מבריטניה) קודם גם הוא להיות חלק מהקאסט הראשי.

8. בסדרה Fargo, השחקנית קארי קון (The Leftovers) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור גלוריה בורגל. היא הצ'יף של משטרת עדן וואלי. כמו כן היא זה עתה התגרשה והיא מתקשה להתמודד עם העולם האישי החדש שלה.

9. בסדרה Quantico, השחקנית פרל טוסי מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה בעונה השנייה שלה בתור דיינה ממפסי, עורכת דין ממושמעת וחדורת מוטיבציה. אחרי שהיא מסיימת את לימודיה במקום הראשון בכיתה בהארווד היא עבדה ב NGO במשך שנתיים, לפני שהיא מצטרפת לחברה של הוריה. למרות שנראה שיש לה הכל היא מתקשה להשתלב. כמו כן, השחקן אהרון דיאז יופיע בפרק הראשון של העונה כלאון ולז.

10. בסדרה Supergirl, השחקן יאן גומז (Cougar Town) מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה בעונה השנייה שלה בתור סנאפר קאן. מדובר באיש חדשות, אשר אמור להיות עורך במגזין באמפרית התקשורת של קאט. הדחיפה שלו את הפקודים שלו גורמת להם לרצות להיות טובים יותר. הוא אומר לאנשים בדיוק מה שהוא חושב עליהם וכמו כן, גורם לקארה לצעוד לאפיקים שלא חשבה שתיקח (בקומיקס הוא עזר ל"ליגת הצדק"). שחקנית נוספת שמצטרפת לסדרה כחלק מהקאסט הראשי היא פלוריאנה לימה (The Family, בתמונה), אשר תגלם את דמותה של מאגי, שוטרת לסבית.

11. רשת FOX העניקה התחייבות לדרמת קומיקס מבית היוצר של "מארוול". הסדרה תעקוב אחר זוג הורים, אשר מגלים שלילדים שלהם יש כוחות מוטנטים. הם נמצאים במנוסה מפני הממשלה ומצטרפים למחתרת של המוטנטים והם חייבים להילחם בכדי לשרוד. פיילוט נוסף שהרשת מפתחת הוא עיבוד טלוויזיוני ל"מאחורי קווי האויב".

12. בסדרה Empire, השחקנית סיירה מקליין תופיע בעונה השלישית בתפקיד אורחת מתמשך בתור נסה, בת החסות הנאמנה של שיין, זמרת בעלת קול טוב מאד שלושיוס רוצה להחתים אותה.

13. בסדרה Rosewood, השחקן בראיין אוסטין גרין, אשר אמור היה להצטרף לסדרה כחלק מהקאטס הראשי הוחלף באדי סיבריאן.

14. בסדרה Shameless, השחקנית שרון לורנס (נראתה לאחרונה ב"ריזולי ואיילס") תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה השביעית של הסדרה. היא תגלם את דמותה של מארגו, בעלת בית הקפה בו פיונה עובדת. היא תהיה מודל לחיקוי עבור פיונה.

15. בסדרה American Gods, השחקן דיין קוק לוהק לקאסט הראשי כרובי, החבר הטוב ביותר של שאדו מון. הוא מבטיח לשמור מקום עבודה עבור שאדו בשעה שהוא בכלא. הוא נשוי לאודרי, החברה הכי טובה של לורה (אשתו של שאדו) והוא יציג כתף נוסף לתמיכה בלורה בשעה ששאדו בכלא.

16. בסדרה Famous In Love, השחקן צ'ארלי דפו יככב לצידה של בלה ת'ורן בסדרה החדשה של FreeForm. הוא יגלם את דמותו של ג'ייק, אדם מעשי שרוצה להיות תסריטאי בסרטי אינדי. Famous In Love - המפיקה תהיה מרלן קינג ("שקרניות קטנות ויפות"), וכוכבת הסדרה היא בלה ת'ורן ׁ(Shake It Up). הסדרה תעקוב אחר פייג', סטודנטית, אשר מקבלת הזדמנות לככב בסרט גדול ועליה לנווט בין הכוכבים לצידה וגם עליה ללמוד להתמודד עם העובדה שהיא הפכה להיות הבחורה החמה בעיר.

17. Once Upon A Time, השחקן ג'יילס מתיי לוהק לתפקיד של מורפיאוס, אל שנון אשר יודע "לקרוא" אנשים בשעה שהוא מסתיר את האג'נדה שלו. היכולת שלו להדריך אנשים דרך עולם החלומות תעזור לו בשעה שהוא ייצור קשר עם בל, אשר נמצאת בקללת שינה.

18. בסדרה MacGyver, השחקנית סנדרין הולט (The Returned) מצטרפת לקאסט הראשי של הסדרה בתור פטרישיה ת'ורנטון, סוכנת שטח לשעבר, אשר הפכה למנהלת המבצעים של המחלקה לשירותי חוץ. היא לא אוהבת להישאר במשרד ואוהבת לצאת בחזרה אל השטח בכדי להשתתף במבצעים. היא תופיע כבר בפרק פתיחת העונה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

היי d1d1, רציתי לדעת מתי אתה יכול לעשות שלב סיכום עונה לעונה האחרונה של גאליס ?

D1D1 אמר/ה...

אני אכתוב "שלב סיכום עונה" לעונה האחרונה של גאליס, אך לצערי זה לא יקרה בזמן הקרוב, מאחר ועוד לא צפיתי בפרק אחד מהעונה ויש סדרות אחרות שנמצאות אצלי בעדיפות לפני שאצפה בגאליס. לפי דעתי, ייקח לי משהו כמו חודש עד שאגיע לסדרה הזאת אולי קצת למעלה מכך. מצטער.
כמו כן, מבחינת סדרות הילדים: אני מתכוון לערוך גם "שלב סיכום עונה" לעונה האחרונה של "החממה" ולעונה הראשונה של "נעלמים". אבל, זה יקרה לאחר שאעשה זאת לעונה האחרונה של "גאליס".