יום שני, 2 במאי 2016

תמונת מצב: מצב הסדרות של חמש רשתות הברודקאסט האמריקאיות שעדיין לא התקבלה החלטה לגביהן (3)

בשעה שהצגת הלוחות החדשים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות מתקרבת, עדיין נותרו מספר סדרות, אשר לא קיבלו הודעה סופית לגביהן. מיום ליום התמונה מתחילה להתבהר, במיוחד לאחר שברשתות כבר מתחילים לקבל החלטות לגבי הפיילוטים החדשים שלהם ובכך הם מקבלים תמונה כללית רחבה על הצרכים שלהם לעונה הבאה.

להלן העדכון האחרון בנידון:



American Crime - ככל הנראה, הפרויקט מת. ברשת העניקו לג'ון רידלי אפשרות: להעניק ל Crime הודעת חידוש לעונה שלישית ומקוצרת או להעניק הודעת אישור לפיילוט Presence והוא בחר באפשרות השנייה.

Agent Carter - עדיין נחשבת כאפשרות קלושה מאד. רק במידה ו Most Wanted והפיילוט של היילי אטוול לא יאושרו לסדרות יהיה לה סיכוי קלוש לקבל עונה נוספת. נכון לעכשיו, הפרויקט מוגדר כמת.

"החבובות" - למרות נתוני רייטינג לא גבוהים במיוחד, מקורות בתוך הרשת גורסים שמנסים להכישר את הקרקע לעונה נוספת ומקוצרת בת 13 פרקים.

Castle - סדרה נוספת שאמורה לחזור לעונה נוספת, בכפוף להסכם עם כוכב הסדרה נייתן פילון. השיחות בין הצדדים כבר החלו ועושה רושם שהם בדרך להסכם. בכל מקרה, גם במקרה שלה מדובר על עונה מקוצרת.

Nashville ו Last Man Standing - כל הסימנים מראים שהסדרות אמורות לחזור לעונה נוספת, גם אם זה יקרה ברגע האחרון.

The Catch ו The Family- ככל הנראה, הסדרות נמצאות בדרך לביטול, ורק שינוי של הרגע האחרון, או אי שביעות רצון מהפיילוטים שלהם יחזיר אותן לעונה נוספת.

Dr. Ken - ההחלטה תלויה בעתיד הפיילוט The Fluffy Shop, מאחר ומדובר סיטקום היחיד מבין הפיילוטים החדשים של הרשת, אחד מהם יהיה בלוח המשדרים בעונה הבאה.

The Real O'neals - ההחלטה יכולה ללכת לכאן או לכאן. גם במקרה שלה הרבה יהיה תלוי בעתיד הפיילוטים של הרשת וכמה מהם יאושרו לעונה הבאה.

הסדרות: Blood & Oil, Of Kings & Propheets, Wicked City ו Galavant בוטלו באופן מעשי ורק ההודעה הרשמית לא יצאה.



Rush Hour - הסדרה תבוטל.

Code Black - קרובה מאד לביטול, אך עדיין קיים סיכוי שברשת ישנו את דעתם.

The Odd Couple ו Life In Pieces - נמצאות בדרך לחידוש.

Criminal Minds - קשה לראות כיצד היא לא תחודש, אבל זה יחכה ממש לרגע האחרון. גורלה קשור בגורל הספין אוף שלה. למידע נוסף, כנסו ללינק הבא.

CSI:Cyber - מקורות בתוך הרשת מוסרים שנכון לעכשיו הסיכויים הם 50\50, כאשר במקרה ותחודש מדובר על עונה בת 13 פרקים בלבד. יכול מאד להיות שטד דנסון אמור להיות חלק מעונה זו.

Limitless - אין כמעט באז או דיבורים לגביה, אבל היות והיא בבעלות הרשת ההחלטה יכולה להיות לכאן או לכאן.

Supergirl - הסדרה לא הייתה להיט היסטרי, אך בהחלט יציבה. ברשת גם התרשמו מהנתונים שפרק הקרוסאובר שלה עם The Flash ולכן, במידה והיא אכן תחודש, והסיכויים לכך טובים, צפו לפרקי קרוסאובר נוספים בעונה הבאה.


ברשת קיבלו את ההחלטות לגבי כמעט כל הסדרות שלה. נשארו רק שאריות בודדות:

הסדרות Minority Report, Second Chance ו Cooper Barret's Guide To Surviving Life בוטלו, גם אם לא יצאה הודעה רשמית.

מבין שתי הקומדיות Greandfathered ו The Grinder, נמצאת בשלב הזה דווקא האחרונה כאשר ידה על העליונה, בעיקר משום שהיא בבעלות הרשת ואילו הראשונה היא בבעלות משותפת עם אולפני ABC. במידה ויאושרו 3 או 4 קומדיות חדשות ומספר משבצות השידור של הקומדיות של הרשת לעונה הבאה יקוצץ, שתיהן תבוטלנה.

Sleepy Hollow - כבר החלו בשיחות לגבי הענקת עונה נוספת לסדרה, גם אם מקוצרת (13 פרקים) וזאת למרות שהשחקנית הראשית, ניקול בהרי, עזבה את הסדרה בתום העונה השלישית. רק אי הסכמה על נושאים כספיים תמנע את חזרתה.

גם במקרה של רשת NBC המצב ברור: The Player, שעדיין לא יצאה הודעת ביטול רשמית אבל בפועל היא מבוטלת, Truth Be Told, Heartbeat וכן Telenovela מבוטלות.

לצערם של מעריצים רבים, גם הסדרה Undateable מבוטלת ואפילו באופן רשמי, למרות שלא יצאה הודעה בנושא. מתברר שברשת כבר הודיעו לאולפנים שיודיעו לשחקנים ולכל ההפקה את ההחלטה הלא נעימה.

Crowded - ברשת עדיין מחכים לנתוני פרקים נוספים בכדי לקבל את ההחלטה הסופית. שיקול גדול בהחלטה יהיה מספר הקומדיות החדשות שהרשת תאשר לעונה הבאה.

Mysteries Of Laura - ככל הנראה בדרך לעונה שלישית מקוצרת, כך טוענים מקורות בתוך התעשייה, אולי בתור "סותמת חורים", או אפילו כגיבוי לחצי השני של העונה.

The Carmichael Show - אמורה להיות מחודשת לעונה נוספת.




Containment - ברשת מרוצים, נכון לעכשיו, מנתוני הרייטינג שלה, אך מחכים לנתוני הסדרה בעוד מספר פרקים בכדי לקבל החלטה סופית. חלק חשוב בהחלטה יהיה מספר הסדרות החדשות שהרשת תאשר לעונה הבאה. למען האמת, זה נכון לשני הכיוונים.



הערה: הניתוח מבוסס בחלקו על כתבה של אליזבת' ווגמיסטר ו דניאל הולוויי.




תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

Containment היא לא מיני סדרה?