יום שני, 9 במאי 2016

חדשות קולנוע: האם ניתן לציין חמש דמוית אשר יופיעו בסרט הסולו של "הפלאש" ? מהן השמועות האחרונות לגבי הסרט "גרין לנטרן" ? כמו כן, מהן החדשות האחרונות לגבי הריבוט של סדרת סרטי ספיידרמן ? וכן לגבי הדמות של "קפטן מארוול" ?



לאחר ש"וורנר ברוס" הודיעו על היקום הנרחב של DC, אשר מכונה DCEU, באוקטובר 2014, באולפנים הבהירו שהיקום הנ"ל יהיה נפרד מהיקום הטלוויזיוני, בו סדרות כגון Arrow ו The Flash של רשת ה CW פורחות. באולפנים ליהקו את עזרא מילר כבארי אלן עבור הסרט של The Flash, אשר נכון לעכשיו אמור לצאת ב 18 במרץ 2018, ועד עתה לא היה מידע נוסף על ליהוקים נוספים. בימים האחרונים החלו להגיע הדלפות, שעדיין לא אומתו, שבאולפנים מלהקים חמש דמויות נוספות עבור הסרט The Flash, דמויות מוכרות מאד עבור הצופים אשר צופים בסדרת הטלוויזיה של רשת ה CW של אותה דמות וכן של חובבי חוברות הקומיקס.

הדיווח מגיע מ Heroic Hollywood, ששחקניות כבר החלו להיבחן בלוס אנג'לס עבור דמות נשית אחת לפחות. באופן מוזר, למרות שהיקומים הקולנועיים והטלוויזיוניים נפרדים, מקור של האתר גורס שהסיפור המסופר בעת הליהוק לסרט דומה מאד לסיפור המסופר בעונה הראשונה של סדרת הטלוויזיה The Flash של רשת ה CW. בהמשך לכך, הדמויות שמנסים ללהק בימים אלו הם של: אייריס ווסט, איאובארד ת'ון, פרד צ'יירי, לן סנארט וג'יי גאריק.

בסרט, אייריס ווסט היא עיתונאית עבור Centtral City Citizen והיא מוגדרת כדמות הישגית עם המוח של כריסטין אמאנפור והסטייל של קארי ברדשואו. אייריס היא עיתונאית גם בחוברות הקומיקס ובסדרת הטלוויזיה, לכן נראה שבסרט שומרים את אופיה של הדמות דומה למקור, אך נכון לעכשיו אין מידע באם היא אמורה להיות מושא האהבה או "החברה" של בארי אלן. איאובארד ת'ון, אשר ידוע גם כ Reverse Flash, אמור להיות ה"ביל גייטס" של סנטרל סיטי", האדם החכם ביותר בעיר, אשר סובל ממחלה ניוונית והוא מוגבל לכיסא גלגלים.

פרד צ'יירי היא הדמות היחידה שמצויינת בכתבה, אשר לא מופיעה בסדרת הטלוויזיה של רשת ה CW. מצויין שפרד אמור להיות בלש, אשר הופך לחבר היחיד של בארי אלן, לאחר שהם נפגשים בזירת פשע. פרד גם חוקר את המוות המיסתורי במעבדות של ת'ון. לן סנארט, אשר גם ידוע בכינויו Captain Cold, מתואר כחייל לשעבר, אשר עובד עבור ת'ון. הדיווח גורס שסנרט יכול להיות איש השרירים של ת'ון ויד ימינו.

הדמות האחרונה, ג'יי גאריק, אמור להופיע רק בדרגה של דמות אורחת בסרט The Flash. על פי הדיווח גאריק הוא פרופסור לשעבר באוניברסיטה, אשר פוטר בשל עבודתו במדעי ה Fringe, ובעל כוחות ריצה מרשימים כשל ה"פלאש". בשל העובדה שהוא אמור להיות רק בגדר "הופעת אורח", נצטרך להמתין ולראות בכדי לראות באם יש כוונה להביא אותו לסרט "ליגת הצדק 2", אשר אמור לצאת ב 14 ביוני 2019. דיווחים קודמים טענו שריי פישר יככב גם הוא כסייבורג בסרט The Flash, אך גם דיווח זה לא אומת.



כאשר "וורנר ברוס" הודיעו על המועדים של כל הסרטים ביקום שלהם (DCEU) הסרט האחרון ברימה היה Green Lantern Corps., אשר אמור לצאת לאקרנים ב 19 ביוני 2020. נכון לעכשיו, באולפנים לא הודיעו על הדמויות אשר אמורות להופיע בסרט, לא מי יהיה התסריטאי ואפילו לא הבמאי. אך כאשר נשארו יותר מארבע שנים עד ליציאת הסרט לאקרנים, יש עדיין זמן רב בכדי ליצור את הקבוצה הקריאטיבית הנחוצה. זה לא מנע מחרושת השמועות לגבי הסרט לצוף על פני השטח, ולפני מספר ימים הגיעה עוד ידיעה בלתי מאומת (או בקיצור, שמועה) שבסרט הנ"ל נחזה בשלשה גרין לנטרים.

מזה זמן רב ישנה ספקולציה שהסרט Green Lantern Corps יציג את האל ג'ורדן וג'ון סטיוארט מחוברות הקומיקס, אשר שניהם גרין לנטרים מכדור הארץ, בצוותא מגרין לנטרים מרחבי הגלקסיה. הדיווח האחרון מ Latino-Review טוען שגרין לנטרן נוסף יוצג בסרט, קייל ריינר. הדיווח הנ"ל גורס שבאולפנים מחפשים שחקן בטווח הגילאים של מאט דיימון (45) עבור האל ג'ורדן, בשעה שהדמויות של ג'ון סטיוארט וקייל ריינר יגולמו על ידי שחקנים צעירים יותר.

קייל ריינר נוצר על ידי הכותב רון מארז והאומן דריל באנקס והופיע לראשונה ב Vol. 3 #48 בשנת 1994. הוא הוצג תחת הסיפור של "Emerald Twilight" בו קייל לוקח על עצמו את דמות הגרין לנטרן מהאל ג'ורדן, אשר גילם את הדמות עד סוף שנות ה 90. לאחר מכן הוא קודם להיות Honor Guard Illustres של החייל, ובסוף הפך להיות White Lantern, לאחר שהפך להיות שליט בכל שבע טבעות הלנטרן. לפני שקיבל את טבעת הגרין לנטרן, ריינר היה אמן קומיקס בלוס אנג'לס, שאביו חי חיים כפולים כסוכן C.I.A.

בחודש שעבר, המפיק צ'ארלס רואן אישר שאין כוונה להציג את דמות הגרין לנטרן לפני הסרט "ליגת הצדק 2", אשר אמור לצאת ב 14 ביוני 2019. ישנו רק סרט אחד בין "ליגת הצדק 2" ו Green Lantern Corps, הכוונה היא ל Cyborg, אשר אמור לצאת ב 3 באפריל 2020. ההפקה של הסרט "ליגת הצדק 1", אשר אמור לצאת ב 17 בנובמבר 2017, כבר החלה, אך לא ברור עדיין מתי הצילומים עבור הסרט השני של "ליגת הצדק".

שחקנים כגון טייריס גיבסון וד.ב. וודסייד הביעו עניין לגלם את דמות ג'ון סטיוארט בסרט Green Lantern Corps, אך לא ברור באם באולפנים כבר החלו ללהק דמויות לסרט הזה באופן אקטיבי. אפילו לא ברור מי מבין הדמויות של ה"גרין לנטרן" יופיע בסרט "ליגת הצדק 2", אך זה אפשרי שהסרט יציג את כל שלשת הדמויות של ה"גרין לנטרן" מכדור הארץ, האל ג'ורדן, ג'ון סטיוארט וקייל ריינר. נצטרך להמתין וראות. בתקווה שנגלה בקרוב מידע נוסף לגבי הסרט Green Lantern Corps. גם אתם מחכים למידע שכזה ?



בשבועות האחרונים דווח בארה"ב שהשחקן מייקל קיטון נמצא בשלבי שיחות ראשונים עם "סוני" ו"מארוול" בכדי לגלם את דמות הרשע הראשית בסרט Spiderman: Homecoming. לא נמסר מידע נוסף לגבי אותה דמות שהוא אמור היה לגלם. בימים האחרונים צץ דיווח חדש שהשיחות בין השחקן והאולפנים לא הבשילו ושמייקל קיטון כבר לא יהיה מקושר לפרויקט.

הדיווח לא מציין מדוע השיחות בין השניים נפלו, אך אם קיטון היה נשאר כחלק מהפרויקט הוא היה מצטרף לקבוצת שחקנים מכובדת, אשר שיחקו דמויות מהעולם של Dc Comics וגם של "מארוול", לאחר שגילם את דמותו של באטמן בסרט משנת 1989 לצד קים בסינג'ר וג'ק ניקולסון. ברשימה הזאת נכללים בן אפלק (באטמן\דרדוויל), קריין ריינולדס (גרין לנטרן\דדפול), כריס אוונס (קפטן אמריקה\ The Losers) דרך אגב, השמועות לגבי הדמות שאותה אמור היו שהוא אמור לגלם את דמות Vulture.

החדשות לגבי עזיבתו של קיטון את הפרויקט לוו בחדשות אחרות לגבי הסרט, שרוברט דאוני ג'וניור יחזור לגלם את דמות איירון-מן עבור הסרט. פיטר פרקר הופיע לראשונה ביקום החדש של "מארוול" בסרט "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים". כבר בטריילר ששוחרר לפני זמן רב לגבי הסרט הנ"ל רואים כיצד טוני סטארק נמצא בחדר אחד עם פיטר והדודה מיי (מריסה טומיי) וכמו כן רואים כיצד ספיידרמן גונב את המגן של קפטן אמריקה.

עדיין לא ברור באם יצטרפו דמויות נוספות מהיקום של "מארוול" לאיירון מן וספיידרמן לסרט הנ"ל. אך נכון לעכשיו, הדמות של איירון מן היא היחידה שקיבלנו לגביה אישור רשמי.

הקאסט של הסרט Spiderman: Homecoming כולל את זנדיה קולמן, אשר חתמה חוזה לגלם דמות בשם מישל, בנוסף ללורה הארייר בתפקיד סטודנטית, טוני רבולורי, אשר יגלם את דמות מנואל, אויבו של פיטר בבית הספר. ג'ון ווטס יביים את הסרט והתסריט ייכתב על ידי ג'ון פרנסיס דיילי וג'ונתן מ גולדשטין. לגבי הסיפור שיסופר בסרט עדיין אין לנו פרטים. מצד שני, ידוע לנו שהסרט הנ"ל יהיה ראשון בטרילוגיית סרטים, אשר יציגו את דמותו של פיטר פרקר כאשר הוא בתיכון מצד אחד, אבל לאחר שהלימודים מסתיימים הוא לוחם בפשע.

צריך גם לציין, שלא נזכה לראות בסרט זה כיצד ספיידרמן נוצר, אלא שהדמות כבר מבוססת.

הסרט Spiderman: Homecoming אמור לצאת לאקרנים ב 7 ביולי 2017.






עתה, לאחר ש"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יצא לאקרנים, הבמאים אנטוני רוסו וג'ו רוסו יתחילו להכין את עצמם לפרויקט של "הנוקמים: מלחמה אין סופית" 1 ו 2. תחילת ההפקה אמורה להתחיל לקראת סוף השנה הנוכחית, כאשר שני הסרטים אמורים להיות מצולמים בזה אחר זה במשך תשעה חודשים. יוצרי הסרטים הודיעו שיהיו 67 דמויות בשני הסרטים הללו, אשר יסיימו את הפעימה השלישית של "מארוול". עושה רושם, שאחת מהדמויות שהם אישרו שתופיע בסרטים תהיה קפטן מארוול.

הסרט שבמרכזו תעמוד קפטן מארוול אמור לצאת לאקרנים ב 8 במרץ 2019, חודשים ספורים לפני שהסרט "הנוקמים: מלחמה אין סופית 2" אמור לצאת לאקרנים ב 3 במאי 2019. ניקול פרלמן ומג לה-פרב אמורות לכתוב את התסריט, אך באולפנים עדיין לא הודיעו על במאי או חברי קאסט של הסרט. נשיא אולפני "מארוול", קווין פייג', הודיעו שההודעות הנ"ל יגיעו, ככל הנראה, בקיץ. במהלך אירוע הודיעו הבמאים של סרטי "הנוקמים" העתידים לבוא דיברו על הסרטים שהם עתידים לביים והזכירו בשם את קפטן מארוול. הדיווחים הללו הציתו את הודעות הטוויטר של המעריצים.

כאשר מעריץ שאל אם הם מאשרים את הופעת קפטן מארוול ב"הנוקמים: מלחמה אין סופית", אחד מהבמאים השיב, שהוא התכוון ל"קפטן בארוול", ומדובר בדמות שונה לחלוטין. הוא צחק והוסיף שקפטן מארוול תופיע בסרט של "הנוקמים", אך היא תמות בסרט שלה. אחד ממשתמשי הטוויטר טען שהניסיון הזה לבדיחה מאשר את הופעת קארול דאנברס.קפטן מארוול בסרט "הנוקמים: מלחמה אין סופית". אפילו אם היא תמות בסרט שלה, אפשרות שהיא קלושה לחלוטין, היא עדיין תופיע בסרט הראשון מבין השניים, אשר ייצא לאקרנים ב 4 במאי 2018, חודשים אחדים לפני הסרט של קפטן מארוול.

בחודשים האחרונים, היו מספר שמועות אודות שחקניות, אשר נחשבו לגלם את הדמות של קפטן מארוול או שהביעו נכונות לכך, כגון רונדה ראוזי, אמילי בלאנט, קייטי סאקהוף, קתרין וויניק, ג'סיקה צ'אסטין ורבקה פרגוסון. שמועה נוספת שהתרוצצה בשנה האחרונה, אשר מצביעה שב"מארוול" מעוניינים שאנג'לינה ג'ולי תביים את הסרט של "קפטן מארוול", אך שמועה זו לא אושרה מעולם.

דרך אגב, בימים האחרונים מתרוצצת שמועה, שלא אושרה באופן רשמי שאמילי קרמייקל היא זו שתביים את הסרט, שרבים מצפים לו. מתברר, שאחת התסריטאות שנשכרו על ידי "מארוול" עבור הפרויקט, ניקול פרלמן, החלה לעקוב בטוויטר אחר קרמייקל. מעט לאחר מכן, קרמייקל פרסמה באינסטרגרם תמונה ומתחתיה נכתב "בדרך לפגישה עם דיסני". מאז, הכיתוב השתנה, אך רבים חושבים שקרמייקל הוציאה ידיעה לפני הזמן.

במידה וקרמייקל אכן תביים את הסרט, הרי שמדובר בהחלטה מוזרה היות והיא לא ביימה סרט בקנה מידה שכזה. בדרך כלל היא ביימה סרטים עצמאיים דלי תקציב. מצד שני, רבים טוענים ש"מארוול" מעוניינים דווקא בבמאית מהסוג הנ"ל, אשר תבצע דרכם את הקפיצה שלה. נצטרך להמתין ולראות אם אכן היא זכתה בתפקיד הנחשק.

באופן מפתיע, דמות זו כמעט והוצגה ביקום של מארוול עוד קודם לכן. מעט לפני שחרור הסרט "הנוקמים: עידן אולטרון", קווין פייג' הודיע ש"קפטן מארוול" הייתה בטיוטת התסריט הראשונית של ג'וס ווידון, אך הם לא רצו להראות אותה עדיין כגיבורה, אלא להציג אותה צורה ראויה יותר. חלק אולי גם לא יודעים זאת, אבל גם בסדרה "ג'סיקה ג'ונס" של "נטפליקס" כמעט ודמות זאת הוצגה, אך זה קרה בשלבים הראשונים של הפרויקט, כאשר הוא יועד עבור רשת  ABC. כמובן, שבסופו של דבר זה לא קרה.

תגובה 1:

קובי אמר/ה...

מעניין,תודה רבה.