יום שלישי, 3 במאי 2016

עונת הפיילוטים 2016: הבאז לגבי הפיילוטים (5)


עדיין לפני הסקירה המלאה של מצב הפיילוטים לאחר ההקרנת בתוך הרשתות. להלן סיכום מצב אחרון:


דרמות: 

Pitch נמצא בראש סדר העדיפויות של הרשת לקבל אישור. מעט מאחוריו נמצא את The Exorcist, אשר טוענים שאולי ישובץ בערב יום שישי. במידה ו APB יאושר סביר להניח שהפרויקט יחכה לחצי השני של העונה. לגבי העיבוד הטלוויזיוני ל"נשק קטלני", הפרויקט זקוק לשינוים ותיקונים, אך ברשת עדיין לא ויתרו עליו. מחכים לצפייה בפיילוט.


קומדיות: 

עושה רושם שבראש נמצא הפיילוט The Mick ולאחר מכן Making History. מצד שני, הפיילוט של קורטני קוקס, Charity Case, כבר לא ברשימה ו HR גם כן.




דרמות: 

Conviction של היילי אטוול נמצא בדרך לאישור בשל הכוונה להפסיק את מגמת ה"סבוניה" ששונדה ריימס יצרה עבור הרשת בשנים האחרונות, כמו גם The Jury. מעט מאחור נמצא את Time After Time. מצד שני, Most Wanted של "מארוול" מתחיל לאבד מכוחו וכבר לא נעול לעונה הבאה. כמו כן, Model Woman כבר נחשב כפרויקט מת.


קומדיות: 

ניתן לציין את Toast, Chunk & Bean ו The Fluffy Shop. נעשים גם ניסיונות להציל את הפרויקט Downward Dog, אשר נחשב כלוהט, אך התקרר בימים האחרונים.



דרמות:

Chicago Justice נעול לעונה הבאה. הספין אוף של The Blacklist מקבל גם הוא באז חיובי גדול, אבל יכול להיות שיחכה לחצי השני של העונה וישודר בין שני חלקי העונה של The Blacklist. קיימת גם התלהבות ברשת מהעיבוד הטלוויזיוני ל Cruel Intentions. קיימים גם סיכויים סבירים (אך לא גבוהים) ש Miranda's Rights יאושר, מצד שני הסיכויים של Midnight, Texas פחות טובים והפרויקט בעדיפות נמוכה.


קומדיות: 

ניתן לציין את Marlon, Me & Mean Margaret ו Powerless. עדיין יש תיקו בין 3 הפרויקטים של איימי פולר, מאט האוורד ומייק שור וכן של טרייסי וויגפילד. אחד מהם יאושר. מצד שני, Imaginary Friend ו Sunset People נחשבים כמתים.




דרמות: 

Bull של מייקל וות'רלי נראה כנעול לעונה הבאה. Drew של שרה שאהי נתקל בקשיים, אבל עדיין בתחרות, ככל הנראה התחרות שלו תהיה עם Doubt, שניהם ביחד לא יאושרו. לגבי Bunker Hill, במידה ו Code Black תבוטל, הפיילוט יזכה לאישור. הפרויקט של MacGyver מבולגן מאד, אין לגביו באז ויכול מאד להיות שגם אם לא יזכה לאור יום השנה אולי הוא ידחה לעונה הבאה. כרגע מצבו לא טוב. המצב של Training Day ו Four Stars לא נראה מזהיר מאחר וברשת שקטים מאד לגבי הפרויקטים.


קומדיות: 

עדיין I'm Not Your Friend ניצב בראש ביחד עם הקומדיה ללא שם של קווין ג'יימס. מעט מאחור ניתן לציין את Furst Born ו Superior Donuts, אשר עדיין נמצאים בתחרות.



בראש ניצב Riverdale ובמידה ויאושר, ונכון לעכשיו, הפרויקט נחשב כנעול לעונה הבאה, לרשת זו תהיה סדרת הקומיקס הרביעית שתאושר לעונה הבאה ! מעט מאחור ניצב Transylvania, אשר הציב את עצמו מעט קדימה לפני הפרויקט ללא שם של קווין וויליאמסון, שניצב במקום השלישי בסדר העדיפויות. לגבי, No Tomorrow, הפיילוט עדיין בתחרות, אבל רק במידה ויחליטו ברשת להצמיד סדרה חדשה לערב יום שני. נכון לעכשיו, הסיכויים לא גבוהים.



הערה: הניתוח מבוסס על כתבה של לסלי גולדברג, כתבת התרבות האמריקאית. 

אין תגובות: