יום שלישי, 31 במאי 2016

12 חדשות קולנוע



1. הסרט הבא בסדרת סרטי X-Men יתרחש בשנות ה 90. השמועה גורסת גם שסרט זה אמור להתרחש בחלל החיצון.

2. שמועות גורסות כי בקרוב יתחילו להפיק סרט על בסיס דמות של DC Comics. מדובר בדמות של בוסטר גולד. עדיין מדובר בשמועות, אך אותן שמועות גם גורסות כי אחד מהתסריטאים של הסרט יהיה אחד מהתסריטאים של הסרט "ת'ור 3".

3. בהפקה של הסרט "הפנתר השחור", אשר יעלה ב 16 בפברואר 2018 מעוניינים ללהק את לופיטה ניונג ("מלחמת הכוכבים") להיות מושא האהבה של הדמות הראשית. שחקן שיופיע בוודאות בסרט הוא מייקל בי ג'ורדן. כמו כן, 90% מהשחקנים בסרט אמורים להיות בעלי עור כהה.

4. ג'ניפר לורנס מבוקשת לשחק בריבוט לסרט "אושן 11". מה החידוש ? הקאסט אמור להיות נשי ברובו. מי שמקושרת לפרויקט הינה סנדרה בולוק. הדיווחים מדברים על כך, שבולוק תגלם את דמות אחותו של דני אושן (ג'ורג' קלוני בסדרה הקודמת) והיא תשכור קבוצה של גנבים, אשר אמורה לגנוב שרשרת בשעה שהם אמורים להפליל את בעל הגלריה בה נמצאת השרשרת.

5. פטריק סטיוארט יחזור לגלם את דמות פרופסור X בסרט "וולברין 3".

6. לאחר שדניאל קרייג סירב להצעה כספית גדולה מאד לחזור לגלם את דמותו של ג'יימס בונד בסרט אחד נוסף, שמות נזרקים לאוויר לגבי השחקן הבא, אשר יגלם את הדמות. אחד מהם הוא זה של טום הידלסטון. שם נוסף שנזרק לאוויר הוא של ג'יימי בל.

7. שרליז תרון (בתמונה) תככב בסרט השמיני של "מהיר ועצבני" כ Cipher. היא אמורה להיות הדמות הרשעה הראשית בסרט זה. תמונה שלה יצאה לרשת.

8. לאחר שניהל משא ומתן, אשר ידע עליות ומורדות, בסופו של דבר מייקל קיטון יגלם את דמות הנבל בסרט Spiderman:Homecoming. השמועה היא שמדובר בדמותו של Vulture.

9. גארפילד עומד לקבל סרט אנימציה חדש. מדובר בריבוט של המותג.

10. ג'וס וויידון, אשר ביים את שני סרטי "הנוקמים" הראשונים, טען בראיון שיחזור לביים סרט נוסף בסדרה רק אם הקאסט של "הנוקמים" יורכב מדמויות נשיות בלבד.

11. בעבר מל גיבסון התבקש לגלם את דמות אביו של ת'ור בסרט הראשון בסדרה, אך הוא סרב. ואני אומר, אנתוני הופקינס עשה עבודה טובה יותר ממה שגיבסון היה עושה.

12. תאריך עלייתו של הסרט השלישי בסדרת סרטי Maze Runner נדחה ויעלה רק בשנת 2018 וזאת בשם פציעתו של השחקן הראשי, דילן אובריאן. 

3 תגובות:

שי אמר/ה...

תודה

Unknown אמר/ה...

אם כן ילכו עם טום הידלסטון זה יכול להיות עד מאוד מעניין.

לגבי מל גיבסון (אביו של תור) אני בדעתך. הופקינס היה שחקן שהשאיר תמיד טעם של עוד.

אנונימי אמר/ה...

כל יומיים שחקן בריטי נאה מוזכר כמועמד לבונד.
ולי חבל שקרייג לא ממשיך. הוא היה אחד הבונדים היותר טובים.