יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

חדשות קולנוע: אלונה טל מגיעה לעולם של DC Comics ?



האם "הקנרית השחורה" עומדת לשחק תפקיד גדול יותר בסרטי הקומיקס ש DC Comics מתכננים לשנים הקרובות ? זו השמועה החדשה שיוצאת בימים האחרונים מה Latino Review. על פי המקורות שלהם "וורנר ברוס" ו DC Comics מלהקים בימים אלו את הדמות של "הקנרית השחורה" בכדי להציגה בסרט הראשון של "ליגת הצדק" או לכל המאוחר בסרט השני. לאחר שהיא תוצג לראשונה ב"ליגת הצדק" היא תמשיך להופיע במספר רב של סרטי DC Comics. האתר ממשיך וטוען כי ל DC יש תוכניות עד מעבר לשנת 2020.

על פי התכניות שמגיעות מהאולפנים מתברר ש"הקנרית השחורה" אמורה לשחק תפקיד גדול מאד בעולם הקומיקס של DC לאחר שנת 2020, במיוחד לאחר שבימים האחרונים החלו להגיע דיווחים חיוביים מהסט של Wonder Woman.

האתר ממשיך וטוען כי נכון לעכשיו יש שתי מועמדות לתפקיד "הקנרית השחורה", הראשונה היא אלונה טל הישראלית. השנייה היא אבי לי (Mad Max: Fury Road). עדיין לא מדובר ברשימה הסופית וייתכן שיתווספו שמות נוספים לרשימה.

האתר ממשיך וטוען כי "הקנרית השחורה" תזכה להיות דמות ראשית בסרט Birds Of Prey, אשר זכה לגרסה טלוויזיונית כושלת בשנת 2002. ג'נה מלון אמורה לגלם בסרט זה את תפקידה מהסרט Batman Vs Superman: Dawn Of Justice, כאשר השמועות גורסות שמדובר בדמותה של ברברה גורדון והיא תשתף פעולה עם "הקנרית השחורה".

ולבסוף, יכול מאד להיות שיתבצע קרוסאובר עם הסרט Suicide Squad.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אם היא תזכה בתפקיד היא תהיה מסודרת לשנים הבאות.
שיהיה לה בהצלחה.