יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

לוח הערכות לקראת עונת 2017-2016 : רשת ABC.


סדרות שבוטלו: 

Blood & Oil
Wicked City

סדרות שיחודשו: 

Modern Family
Scandal
Greys' Anatomy
The Goldbergs
How To Get Away With Murder
"ש.י.ל.ד."
The Middle
Black-Ish
Once Upon A Time
Fresh From The Boat
Quantico
Last Man Standing

סדרות שעתידן לא הוכרע: 

Dr. Ken - לאחר שנדמה היה שהסדרה יציבה הגיעו הפרקים האחרונים של מחצית העונה והראו שהסדרה פגיעה. נכון לעכשיו, מצבה עדיין סביר, אבל ירידה נוספת בנתוני הרייטינג לכיוון 0.9 נק' מדד וגם הכוכב שלה (הפנטסטי) לא יוכל להציל אותה). הסיכוי שלה (נכון לעכשיו): 65%. 

"החבובות" - ההתחלה הייתה טובה, אבל אז הגיעה ירידה דרסטית, על גבול ההתרסקות. יכול מאד להיות שברשת יעניקו לה הזדמנות נוספת, ונכון לעכשיו זה בהחלט הכיוון, אבל החידוש שלה בהחלט הוא לא דבר מובן מאליו. נצטרך להמתין לנתוני הפרקים האחרונים שלה לעונה בכדי להיות חכמים יותר. נכון לעכשיו, הסדרה עדיין "על הגדר". הסיכוי לחידוש: 55%. 

Castle ו Nashville - קשה לראות את הרשת מחדשת את שתיהן, מכיוון שנתוני  הרייטינג של שתיהן לא מספיק טובים. נכון לעכשיו, מצבה של "נאשוויל" טוב יותר, מכיוון שגם בשנה הבאה ברשת יצטרכו לשבת למשא ומתן עם כוכבי "קאסל" ובעונה שעברה הכוכבת הראשית, סטאנה, כמעט ולא חזרה. מצד שני, אולי ברשת יעניקו ל"נאשוויל" עונה נוספת. ועל פי שמועות עקשניות, זה גם מה שעומד לקרות, קשה לראות את הרשת מבטלת את שתיהן וגורמת לכך שבערבי שני, שלישי ורביעי לא תהיה לה סדרה וותיקה אחת, כאשר גם Quantico היא לא להיט היסטורי. הסיכוי של "קאסל": 40%. הסיכוי של "נאשוויל": 50%.

אין תגובות: