יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: "אוורווד", "המאה", "גותהאם", "משחקי הכס" ועוד...

נתחיל עם הודעה קצרה: 

בשבוע הבא אפרסם לוח הערכות לקראת העונה הבאה, בכל יום אתייחס לרשת אחרת.



נמשיך עם שאלה לגבי "נטפליקס": 

נטפליקס אמרו שהם הולכים להכפיל את מספר הסדרות שלהם ב2016,איזה סדרות הם הולכים להוציא?




תגובה:

לא כדאי להאמין לכל מה שהם אומרים, יכול מאד להיות שהם הוסיפו סדרות, אבל להכפיל ? קשה לי להאמין. בכל מקרה, כנסו ללינק הבא, שם יש מידע על אילו סדרות אמרות להעלות ב 2016: 
https://pr.netflix.com/WebClient/loginPageSalesNetWorksAction.do?contentGroupId=10571


ועכשיו, מקבץ שאלות מאלעזר פרץ: 

לD1D1 שלום וכרגיל תודה על הבלוג המקצועי היחיד שקיים ברשת (קורא אותו באדיקות).
אם אפשר כמה שאלות:


1. ראיתי לפני כמה זמן פיילוט מעניין של הסדרה Lucifer ידוע לך משהו עליו?? והאם הוא יזכה לסדרה מלאה??


2. מתי תמשיך הסדרה ספין אוף Fear The Walking dead. וכן העונה השישית של Game Of Throne???


3. מה דעתך על הסדרה Gotham ו-Ash vs Evi Dead., וכן על הסדרה Marvels Jessica Jones. 


4. האם אתה מסכים שהעונה השנייה של The Leftovers פשוט משעממת?


5. אולי לא ידוע לי אבל למה אין סדרות קומדיה על רמה עכשיו (לא רק חדשות אלא גם עם עונות מתקדמות)??.


6. האם הפינות של מענה לקוראים וסיכומי עונה (שדרך אגב הם שתי האהובות עלי) מתפרסמות בימים/זמנים קבועים?


7. האם תשקול לעשות פינה קטנה ״ההמלצה השבועית״ שבה פעם בשבוע/שבועיים אתה ממליץ על סדרה לא משנה מאייזה ז׳אנר (ואפילו סדרות ישנות)?? סופסוף הטעם שלך חשוב לנו הקוראים.


תודה רבה ומקווה שלא הכבדתי עליך.





תגובה:

שמח שאתה נהנה מהבלוג, ולא, אתה לא מכביד.

1. נכון לעכשיו, העונה הראשונה שלה בת 13 פרקים תעלה ב 25 בינואר 2016. 

2. לגבי הספין אוף של "המתים המהלכים", זה כנראה יקרה באביב-קיץ 2016, כלומר מאזור מאי-אוגוסט, אין תאריך מדויק שהיא תעלה, אבל זה כנראה יקרה בחודשים הללו. לגבי "משחקי הכס", זה יקרה בתחילת אפריל.

3. לגבי "גותהאם", כתבתי "שלב סיכום עונה" אותו אפרסם בשבועות הקרובים. לגבי Ash Vs Evil Dead, לא ראיתי ולא מתכוון לראות. משעמם אותי. מצטער. 

4. במילה אחת: כן. 

5. נסה את Undateable, אני מאד, אבל מאד אוהב אותה. לגבי שאר הקומדיות, מסכים איתך. בכלל, הטרנד של הקומדיות נמצא בשנים האחרונות בירידה. כנראה יש רוויה מכך, או שהכותבים לא ממש טובים, אפילו "תיאוריית המפץ הגדול" נמצאת בדעיכה מבחינה קריאטיבית כבר שנתיים. Modern family עדיין מעניינת. 

6. לגבי "פינת המענה לקוראים", אני מפרסם אותה כאשר יש לי מספיק שאלות ותשובות לפינה. אני לא אפרסם פינה של שתי שאלות קצרות. כאשר היא עולה, זה קורה בדרך כלל בימי ראשון ולעיתים נדירות בימי שלישי. לגבי "סיכומי עונה", אני מפרסם פעם בשבוע בימים רביעי או שישי. יש לי מספיק כתבות כאלה כתובות עד סוף חודש מאי. 

7. לא, מכיוון שהבלוג נמצא בשלבי סגירה (התאריך הוא סוף חודש מאי, אחרי פרסום הלוחות של העונה הבאה) ואין לי מספיק זמן בכדי לפתוח פינה חדשה, אז לצערי התשובה היא לא.

ועכשיו, שאלה לגבי סדרה שהסתיימה: 

אוורווד זו סדרה עם עלילה מתמשכת?




תגובה:

זו אופרת סבון (וטובה מאד). ממליץ בחום, במיוחד העונות הראשונות. ואיך אפשר שלא לציין שאמילי ואן קאמפ המדהימה שיחקה שם בתחילת דרכה. 

ויש גם דעה אישית, שביקשו ממני:

מה אתה חושב על THE 100 ? מעניין אותי לדעת מה אותה חושב עליה למה כל האתרים לא מפסיקים להלל אותה ואני חושב שראיתי תשובה שלך עליה אבל לא בטוח בגלל זה שואל, מה אתה חושב על השיפור בן העונות של הסדרה? ראית את הפרומו לעונה ה3? אם כן, מה דעתך?




תגובה:

בניגוד למה שציינת, אני דווקא חושב שהעונה השנייה שלה הייתה העונה הפחות טובה שלה. לפי דעתי, זו סדרה שהיה לה פוטנציאל אבל הוא לא מומש. כמו כן, לא אהבתי שהרגו דמות ראשית (פין), את העובדה שפתחו רומן לסבי אפשרי כאילו משמקום וללא ערך קריאטיבי, את סוף העונה השנייה הגרוע, את העובדה שבתחילת העונה הצליחו לגרום לנשיא להגיע לכדור הארץ כבמטה קסם ועוד.. אם בתחילת דרכה עוד אפשר היה לזהות דרך כלשהי, הרי שבעונה השנייה נראה היה שהם איבדו את הדרך. בכללי, עבורי היא אכזבה. 

2 תגובות:

שי אמר/ה...

תודה רבה

Gilad אמר/ה...

אם אתה חפץ בקומדיות אני ממליץ על Life in Pieces וגם the goldbergs שתיהן מעולות.